Chikado

Mireille Pronk

Veilige en snelle levering. Had nog een vraag en deze is heel snel beantwoord. Levering was een dag langer.

Erg goed! snelle levering, goede prijs..

Klant vriendelijkheid en reactie snelheid kan ik niet beoordelen daar er geen gebruik van gemaakt hoefde te worden

Helemaal in orde snel geleverd en blij met product!

Snelle levering. Alleen ontvang je geen mail als je een bestelling hebt gedaan. Dit is lastig omdat je dan gaat twijfelen of je wel het juiste E-mail adres hebt ingevoerd. Dus altijd een E-mail... Snelle levering. Alleen ontvang je geen mail als je een bestelling hebt gedaan. Dit is lastig omdat je dan gaat twijfelen of je wel het juiste E-mail adres hebt ingevoerd. Dus altijd een E-mail sturen is wel prettiger.

Ja Zie bovdn

Thierry

Een bestelling van 5euro waar ik dan 10 euro verzendingskosten moet op betalen,terwijl deze gewoon met de post aankomt in de brievenbus,vindt ik persoonlijk niet kunnen!!!

Snelle levering!

Ik heb een plezierige ervaring met dit bedrijf. Voor mij was het tot voor kort een onbekende organisatie totdat ik ontdekte dat zij iets verkochten wat ik wilde kopen voor kerst. De aankoop verliep... Ik heb een plezierige ervaring met dit bedrijf. Voor mij was het tot voor kort een onbekende organisatie totdat ik ontdekte dat zij iets verkochten wat ik wilde kopen voor kerst. De aankoop verliep vlot en overzichtelijk. Het had fijn geweest als ik mijn pakket via track en trace kon volgen, maar na een e-mail naar het bedrijf kreeg ik al snel reactie wat de stand van zaken was rondom mijn bestelling. Heel fijn.

Wellicht een track en trace van mijn bestelling.

Barry

In de middag besteld. Gelijk via de mail op de hoogte gehouden en de volgende in huis. Keurig in kado verpakking afgeleverd.

Snelle levering, goede communicatie over de bezorging.

Joanet van Hulzen

Uitstekend, snel afgehandeld en vlot verstuurd.