Chikado

Erik

Gewoon goede service. Jammer dat er van post.nl gebruik gemaakt wordt. Levertijd is dan niet betrouwbaar meer.

Cleijsen

Zeer tevreden met de geleverde producten.
Zeer tevreden met de geleverde producten.
Netjes verpakt en op tijd bezirgd..ik heb twee bestellingen kort achter elkaar gedaan met after pay en alles verliep gladjes....ook keurig op tijd bezorgd...ik zal zeker nog een keer wat bestellen...en stel anderen op de hoogte van uw bedrijf....en mijn ervaring hiermee..
Vrgr
Peter Cleijsen

Op dit moment slecht. Zit al 4 dagen op mijn bestelling te wachten en mijn dochter ook al. Niks 16uur bestellen morgen in huis?

Dit was heel goed, en het cadeau was mooi ingepakt en mooi op tijd geleverd.

Alles was perfect! geen op of aanmerkingen.

Mooie winkel en website, je wordt vriendelijk en goed geïnformeerd geholpen!

Op dit moment zou ik dat zo niet weten, voor mij is alles naar volle tevredenheid verlopen.

P.M.

Smartwatch gekocht, echter in eerste instantie was niet compleet bij aflevering.
Dit is meteen opgelost door nazending van de oplader. Deze is de volgende dag thuis ontvangen.

Levertijden tijdens feestdagen benoemen op de site.

H.Carolus

Goede service, aankopen zijn goed verpakt ,netjes dat er een extra poetsdoek bij zat

Er zijn geen verbeterpunten.

Gerard Luder

Hele goede ervaring. Top