Chikado

Eerlijk zijn

Peter Jansen

Uitstekend

Johan Visser

Duidelijk, vlot en zo als het hoort.

Willem Strating

Goed, snel en correct

Prima contact, snelle levering. Was voor mij de tweede bestelling

Snelle en goede levering

Bij vragen misschien mogelijkheid niet van toepassing. Heb geen cotact gehad maar moet daar wel de vragen over beantwoorden

Karin

Het gaat om een veer voor een Kikmaster van het merk Wesco. Snelle levering. Alleen bij ontvangst bleek het onderdeel niet zonder aanpassing te passen en dat is jammer. Het type en het merk is in de... Het gaat om een veer voor een Kikmaster van het merk Wesco. Snelle levering. Alleen bij ontvangst bleek het onderdeel niet zonder aanpassing te passen en dat is jammer. Het type en het merk is in de omschrijving genoemd. Dan ga je er vanuit dat het gewoon past.

Betere foto plaatsen

Geen originele onderdelen , past niet goed . Al met al teleurstellend . Volgende keer koop ik de originele Wesco

Ger Lag

Grote voorraad, dus alles is snel leverbaar. Groot pluspunt zeer de milde tot afwezige verzendkosten.

Het sierzakje waarin het sierraad verpakt zat was ligt gedeukt waardoor het 'sjieke' er wat van af was. Geen heel groot drama, we hebben het was gefatsoeneerd, maar misschien dat er toch iets meer... Het sierzakje waarin het sierraad verpakt zat was ligt gedeukt waardoor het 'sjieke' er wat van af was. Geen heel groot drama, we hebben het was gefatsoeneerd, maar misschien dat er toch iets meer en zachtere opvulling in de omdoos zou kunnen. Te weinig om over te klagen, maar misschien wel om als verbeterpunt aan te dragen. Dan wordt het de volgende keer een 10!