Ferry

Prima service.

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Niet de goedkoopste manier om een plant in huis te nemen, maar nu wel een bijzondere plant die een aanwinst is voor de woning. Uitstekende persoonlijke service met gerichte adviezen.

Paul

Vriendelijk en servicegericht

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Wij hebben bij Chicplants als particulieren een mooie grote bloempot gekocht met daarin een plant. Na enkele maanden hing de plant slap en zat er veel wolluis in. Mogelijk hebben wij zelf de plant... Wij hebben bij Chicplants als particulieren een mooie grote bloempot gekocht met daarin een plant. Na enkele maanden hing de plant slap en zat er veel wolluis in. Mogelijk hebben wij zelf de plant niet goed verzorgd of mogelijk heeft de wolluis (die in geen van onze andere planten zat) de plant aangetast. Wij konden steeds snel contact krijgen met Elaine om advies te vragen. Toen wij besloten dat de plant toch echt niet te redden was, werd ons aangeboden om voor een zeer acceptabel tarief de plant en de cultuur bij ons thuis te vervangen. Dat is in goed overleg gebeurd. Wij hebben dus nu onze nieuwe plant en kijken positief vooruit en zijn positief over de bereikbaarheid, het advies en de service van Chicplants.

Reactie Chic Plants:

Beste Paul, een luisje kan een kamerplant helaas vrij gemakkelijk oppikken, bijvoorbeeld door open terras deuren in de zomer of door ventilatieschachten etc, en is vrij eenvoudig -mits tijdig- te... Beste Paul, een luisje kan een kamerplant helaas vrij gemakkelijk oppikken, bijvoorbeeld door open terras deuren in de zomer of door ventilatieschachten etc, en is vrij eenvoudig -mits tijdig- te behandelen. Voordat de planten er bij ons uit gaan, worden ze altijd goed gecontroleerd.

Fleurke

Top Planten

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

De planten keus is ander dan gemiddeld en daardoor blinkt Chicplants uit in originaliteit.

Meshkan

De mooiste cactus van Amsterdam

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Ik had een mooie cactus nodig die binnen twee dagen moest worden geleverd. Ik heb kunnen rekenen op een prachtige plant en een zeer snelle en uitstekende service. Zeker een aanrader :)

Susan Koet

Persoonlijk en plezierig!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Ik hou van een persoonlijke benadering, in combinatie met kwaliteit en service. Dat is exact wat mijn ervaring is. Direct antwoord op mijn vragen, prompte en vriendelijke bezorging en zorg voor... Ik hou van een persoonlijke benadering, in combinatie met kwaliteit en service. Dat is exact wat mijn ervaring is. Direct antwoord op mijn vragen, prompte en vriendelijke bezorging en zorg voor kwaliteit die zich uitte toen ik direct na levering een bericht ontving met de graag of alles naar wens was, en een extra verzorgingstip voor de prachtige kamerlinde!

Van der Steen

Uitstekende service

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Mooie planten, goede service en uitgebreide informatie met betrekking tot de verzorging van de planten zodat ze ook mooi blijven!

van Leeuwen

Een aanrader

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Ik was al langere tijd op zoek naar een bepaalde pot die ik vond op deze site. Omdat de pot qua formaat aan een aantal voorwaarden moest voldoen, heb ik de eigenaresse benaderd. Ze reageerde direct... Ik was al langere tijd op zoek naar een bepaalde pot die ik vond op deze site. Omdat de pot qua formaat aan een aantal voorwaarden moest voldoen, heb ik de eigenaresse benaderd. Ze reageerde direct en dacht met me mee. Nadat ik de pot besteld had, wilde ik toch liever een andere vorm. Dit was geen enkel probleem. De eigenaresse heeft het veranderd en het resterende bedrag direct terug gestort. Ze heeft veel moeite gedaan om mij te helpen, zo fijn! Helaas paste de nieuwe pot niet op de plek waar hij voor bedoeld was, dus ik heb 'm retour gedaan. Ook dit zorgde niet voor problemen. Ik had dezelfde week mijn geld terug en ook nu heeft ze met me meegedacht over andere potten. Wat een service! Chicplants is een aanrader voor iedereen die op zoek is naar iets bijzonders en op een vriendelijke, professionele en betrouwbare manier geholpen wil worden.

Rik G

Uitstekende service door Chic Plants !

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Na online bestelling van een grote 'Elastica' werd ik al dezelfde dag via e-mail gecontacteerd door een vertegenwoordiger van Chic Plants om een datum af te spreken om de plant aan huis te laten... Na online bestelling van een grote 'Elastica' werd ik al dezelfde dag via e-mail gecontacteerd door een vertegenwoordiger van Chic Plants om een datum af te spreken om de plant aan huis te laten leveren.
Enkele dagen later werd de plant in perfecte staat geleverd: hoogte en uitzicht exact zoals de webshop aangaf.
Ook na de levering werd ik door Chic Plants gecontacteerd om te checken of alles naar wens was en er bijkomende vragen waren qua verzorging van de plant. Goeie communicatie en prima aftercare!

Eleni

Goeie service!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Hele mooie plant thuis geleverd gekregen. Van te voren werd ik gebeld en middels foto's die via whatsapp werden gestuurd kon ik mijn voorkeur uitspreken.