R. Bos

Uitstekende service en prima product

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Ik heb een 5-tal rolplaten besteld voor onder planten. Een prima product, maar liefst tot 200 kg belastbaar. Dat kun je echt bij geen enkel tuincentrum kopen. Verder ook een heldere en vlotte... Ik heb een 5-tal rolplaten besteld voor onder planten. Een prima product, maar liefst tot 200 kg belastbaar. Dat kun je echt bij geen enkel tuincentrum kopen. Verder ook een heldere en vlotte communicatie toen ik nog een vraag had. En stipte levering!

Gaby

Wat een prachtige kamerlinde!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Wauw wat is hij mooi, we zijn ontzettend blij met onze nieuwe kamerlinde..
Ontzettend bedankt voor de goede en snelle service.

Joop van Hedel

Beoordeling van een kritische klant

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Bij ChicPlants kocht ik voor het eerst een plant online. Een Ficus Micoparpa Bonsai. Ik maakte me daar best zorgen om. Een plant is immers erg breekbaar. Deze plant werd volgens afspraak op de... Bij ChicPlants kocht ik voor het eerst een plant online. Een Ficus Micoparpa Bonsai. Ik maakte me daar best zorgen om. Een plant is immers erg breekbaar. Deze plant werd volgens afspraak op de afgesproken tijd met zorg geleverd in erg goede staat. Deze plant ziet er na 2 weken en overpotten nog steeds geweldig uit. Ik wil dit bedrijf bedanken voor hun persoonlijke benadering van klanten en de toppie bezorging. Mijn klantenkring en kennissen beveel ik dit bedrijf zeker aan.

Henry

Een voorbeeld voor veel webwinkels

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

what you see is what you get , en professioneel afgehandeld!

Jacqueline

Prachtige plant in heel mooie pot!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Wat fijn om niet zelf te hoeven slepen met planten en potten! Ruime keuze en goede bezorging.
De plant is prachtig !

Nel

Feedback Nel

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

De aankoop werd via emailcontact uitstekend begeleid. Veel advies over de verzorging van de plant gekregen.

Rene Oehlers

Aanbeveling

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Afspraken worden terstond nagekomen. Geleverde producten voldoen geheel naar wens. Vragen worden tijdig en volledig beantwoord.

Studio Tobias

Ideaal die Online Service van Chic PLants

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Ik heb hele goede ervaring met de online service van Chic Plants.
Naar aanleiding van mijn vraag om advies kreeg ik dezelfde dag nog foto’s van planten die Chic Plants voorstelde.
Zo...
Ik heb hele goede ervaring met de online service van Chic Plants.
Zo kon ik van achter mijn bureau planten uitzoeken voor mijn klant. Ideaal!
En het is gelukt, de planten zien er erg goed uit en staan mooi in het kantoor.

Merel Bakker

Waanzinnig mooie planten & potten en fantastische service!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Ik was op zoek naar exclusieve planten en potten voor ons nieuwe huis in Zwitserland en kwam al gauw terecht op de super handige site van Chicplants. Naast het uitgebreide en mooie aanbod vond ik... Ik was op zoek naar exclusieve planten en potten voor ons nieuwe huis in Zwitserland en kwam al gauw terecht op de super handige site van Chicplants. Naast het uitgebreide en mooie aanbod vond ik het ook heel fijn dat ik op 'benodigde verzorging' voor planten kon zoeken (heb namelijk geen groene vingers).

Omdat de bestelling uiteindelijk naar Zwitserland moest besloot ik te bellen of dat kon - is namelijk heel wat gedoe ivm vervoer en douane - en wat volgde was een super prettige, behulpzame en vlotte telefoon- en emailwisseling, waarna de voor mij(n) huis geschikte planten & potten al heel snel eniet netjes bij me werden afgeleverd. Dank je wel Chicplants voor het goede advies en voor al het werk om alles in Zwitserland te bezorgen!

Peter Bruins

Kamerlinde met service

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Professionele site, goede opvolging van bestelling die online was mislukt...
Professionele site, goede opvolging van bestelling die online was mislukt...
Een van die zeldzame keren dat je aan alles merkt dat er aan de andere kant van de webinterface echte mensen zitten die met je meedenken en die verstand hebben van hun product.