Blom Interieurs

Beoordeling Chic Plants

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Prettig geholpen aan de telefoon en per email door Elaine.
Duidelijke website.
Goederen waren snel leverbaar.
Omdat wij de goederen kwamen halen, hebben wij een duidelijke...
Prettig geholpen aan de telefoon en per email door Elaine.
Duidelijke website.
Goederen waren snel leverbaar.
Omdat wij de goederen kwamen halen, hebben wij een duidelijke routebeschrijving ontvangen.
Mooie producten.
Een aandachtspunt: We hebben online besteld en 2 dagen daarna de goederen afgehaald. We hebben ook direct per Ideal betaald bij de online bestelling. Toch heb ik nog 5x een orderbevestiging ontvangen (zelfs nadat wij de goederen al hadden afgehaald) met de opmerking: "Bedankt voor uw bestelling en het gestelde vertrouwen in Chicplants. Mocht u nog niet betaald hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk het bedrag te voldoen uiterlijk binnen twee weken na datum van besteldatum en factuur. Uw bestelling wordt verzonden na ontvangst van uw betaling." Dit hebben wij als onnauwkeurig ervaren.

Reactie Chic Plants:

Beste Aline, dank je voor de feedback! Fijn om te horen dat de planten bevallen. Vijf keer een orderbevestiging zijn er natuurlijk vier te veel. Er is per ongeluk een test gedaan op de order,... Beste Aline, dank je voor de feedback! Fijn om te horen dat de planten bevallen. Vijf keer een orderbevestiging zijn er natuurlijk vier te veel. Er is per ongeluk een test gedaan op de order, waardoor de orderbevestigingen gedupliceerd werden. Die vier kunnen natuurlijk direct richting prullenbak en onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groeten, Chicplants

Cornelis Martine

Top

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Zeer snelle levering met vriendelijke leverancier. En de nodige uitleg i.v.m. de plant. Dank

Tonny Muis

Prima service, klantgericht

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Wij hadden een bijzondere vaas besteld, daarna ging de levering niet helemaal zoals gepland, want degene die besteld was was zo beschadigd. Wij kregen een vergelijkbaar aanbod in een afwijkende... Wij hadden een bijzondere vaas besteld, daarna ging de levering niet helemaal zoals gepland, want degene die besteld was was zo beschadigd. Wij kregen een vergelijkbaar aanbod in een afwijkende maat. Ook prima, maar deze vaas was beschadigd. Binnen korte tijd werd deze omgeruild door een nieuwe gave vaas. Prima service. En het resultaat is geweldig, een kunstwerk met planten in de huiskamer.

Bob Erkelens

Ignis XL cactus

Helemaal top!!!

Aafke

Zeer persoonlijk, fantastische kwaliteit en uitgebreid assortiment

Richard

bij mij nog onduidelijkheid over de voeding van mijn hydrocultuurplant

Iris Eekman

Een verademing.

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Ik vond het een verademing bij Chic Plants te bestellen. De planten zijn niet goedkoop, maar zijn werkelijk prachtig. De bezorging gebeurt snel en in goed overleg. Een site met kwaliteitsproducten... Ik vond het een verademing bij Chic Plants te bestellen. De planten zijn niet goedkoop, maar zijn werkelijk prachtig. De bezorging gebeurt snel en in goed overleg. Een site met kwaliteitsproducten en een uitstekende service.

Genten

Positief

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Goede service, snelle reactie. Alles goed afgerond!
Ik zou graag vooraf de plant willen beoordelen. Wanneer ik in de winkel had gestaan, zou ik een andere plant gekozen hebben.

RM Reijse

2e aanschaf bij Chicplants

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Wij hebben wederom een grote plant gekocht bij Chicplants gezien de goede ervaringen bij de 1e aankoop.
Chicplants staat voor snelle levering, deskundig advies en dat tegen een goede prijs.
Nogmaals dank!