Michel Janssen, MICA Holding

Zeer tevreden met resultaat !

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Ondanks dat het een wat kleiner project betrof zijn wij zeer tevreden over de professionele aanpak, de uitstekende begeleiding en het eindresultaat

Janneke

Ga zo door!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Zeer snelle reactie op de vragen die ik per mail heb gesteld. Duidelijk en helder waren de antwoorden! Eenmaal de bestelling geplaatst werd ik goed op de hoogte gehouden over de (snelle) aflevering... Zeer snelle reactie op de vragen die ik per mail heb gesteld. Duidelijk en helder waren de antwoorden! Eenmaal de bestelling geplaatst werd ik goed op de hoogte gehouden over de (snelle) aflevering bovendien kreeg ik per mail advies over de verzorging van de plant.
Dus....ik ben een tevreden klant!

Johan & Laura

Prima service!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Erg goed en zorgvuldig advies ontvangen van Elaine over een grote plant in ons nieuwe huis. Ook een uitstekende bezorging.
Hij staat nu een maand en we zijn zeer tevreden! Ook prettig is de...
Hij staat nu een maand en we zijn zeer tevreden! Ook prettig is de belofte om waar nodig met advies voor de verzorging bij te springen als dat nodig zou zijn.
Wij kunnen Elaine en haar bedrijf dus van harte aanbevelen!

Alide

Uitstekende service!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Uitstekende service & prachtige producten!

Mark

Geleverd zoals overeengekomen

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Per mail goed bereikbaar, levering zoals afgesproken, ook voor aanvullende vragen bereikbaar en bereid te antwoorden. Kortom, een mooie pot met plant en weer een prettige ervaring rijker.

SvE

Zuiverheid in adviezen die de expertise benadrukt en kwaliteit waarborgt.

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Via internet op zoek naar bijzondere bloempotten en zodoende bij Chic Plants uitgekomen. Mooi aanbod, uitgebreide keuze.
Service zorgvuldig, meedenkend en correct adviserend, waar zuiverheid...
Service zorgvuldig, meedenkend en correct adviserend, waar zuiverheid in adviezen naar de klant de boventoon voert, waardoor kwaliteit gewaarborgd blijft. Had bv duurdere potten kunnen verkopen, maar raadde een kleiner en dus ook goedkoper formaat aan. Dat is nu ècht Chic! Niet verkopen voor de prijs, maar zichzelf serieus nemend in haar expertise. Ondanks de korte termijn heeft Chic Plants het toch kunnen realiseren dat de bestellingen op mijn gewenste tijd werden afgeleverd. Mijn enige aandachtspunt is reeds in bewerking en wordt in januari gerealiseerd; uitbreiding van openings- en bezoektijden. Goede ontwikkeling!
Al met al zeer content met de service en het eindresultaat!

Concept8

Planten pand boterdiep 69-1

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Een vriendelijk en professioneel bedrijf dat meedenkt en heel graag helpt. De planten die worden geleverd zijn erg mooi en de hulp van de verzorging is ook heel fijn. Een menselijk eerlijk bedrijf... Een vriendelijk en professioneel bedrijf dat meedenkt en heel graag helpt. De planten die worden geleverd zijn erg mooi en de hulp van de verzorging is ook heel fijn. Een menselijk eerlijk bedrijf met een goeie dienst verlening en goeie producten!

Wouter

Fijn contact en goede service!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Prima geholpen bij zowel de keuze als de aflevering van een cactus als cadeau voor een vriend! Erg fijn contact! En achteraf goed advies gekregen over de verzorging!

joop galis

Mooi en goed

GOEDE SERVICE EN SNELLE LEVERING

Aventura Exciting Wines BV

Uitstekende kwaliteit & service

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Snelle, prettige service, bijzonder mooie planten, goede prijs-kwaliteit verhouding- een absolute aanrader!