Flyersonline

Prachtige Plantpot!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Zeer originele plantpotten op de website. Levering duurde even - had misschien beter zijn geweest om even een mail te sturen met uitleg over waarom het langer duurde - maar na email was het netjes... Zeer originele plantpotten op de website. Levering duurde even - had misschien beter zijn geweest om even een mail te sturen met uitleg over waarom het langer duurde - maar na email was het netjes uitgelegd en geleverd op de beloofde dag.
Zeer goed ingepakt - prachtige pot - Heel erg blij mee

Henriette

Uitstekend!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Uitstekende services, goede begeleiding en prachtige planten!

Familie uit Barendrecht

Planten in Barendrecht

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Begin juli stuurden wij een berichtje voor hulp bij de inrichting van onze nieuwe woning. Na wat vragen over onze wensen, kregen wij een prima op maat gemaakt plantenvoorstel. De planten in... Begin juli stuurden wij een berichtje voor hulp bij de inrichting van onze nieuwe woning. Na wat vragen over onze wensen, kregen wij een prima op maat gemaakt plantenvoorstel. De planten in prachtige grote potten staan inmiddels te pronken in onze woonkamer en keuken. Top!

Hans

Snel en goed

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Zocht een bepaalde kamerplant. Snel gevonden en netjes geleverd. Goed telefonisch bereikbaar en mijn kamerplant staat er mooi bij!

Ernst van Raaphorst - de Architekten Cie.

Uitermate tevreden

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Wij hadden binnen ons architectenbureau besloten meer groen op de afdeling te plaatsen. Na veel brainstormen en advies her en der kwamen wij bij Yucca's en Ficussen. Na contact opgenomen te hebben... Wij hadden binnen ons architectenbureau besloten meer groen op de afdeling te plaatsen. Na veel brainstormen en advies her en der kwamen wij bij Yucca's en Ficussen. Na contact opgenomen te hebben met Chic Plants zijn wij fantastisch geholpen. Na een meer dan indrukwekkende rondleiding door de kassen hebben wij een keuze kunnen maken. De planten doen het fantastisch (mede door het goede advies over hoe we de planten moesten potten).
Wij kunnen niet anders dan uitermate tevreden zijn.

de Architekten Cie.
Amsterdam

Ger-Jan de Gilde

Persoonlijke aandacht

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Vanaf het inwinnen van informatie tot het daadwerkelijk afleveren van de plant heeft ChicPlants professioneel en vriendelijk gewerkt.

Mimi Damman

Planten in pot

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

-Mooie kwaliteitspotten met aangepaste gezonde planten.
- Via mail word je duidelijk op de hoogte gebracht van de levering.
- De potten worden op hun plaats geleverd door vriendelijke...
-Mooie kwaliteitspotten met aangepaste gezonde planten.
- Via mail word je duidelijk op de hoogte gebracht van de levering.
- De potten worden op hun plaats geleverd door vriendelijke en behulpzame chauffeur.
- Je hebt bij Chicplants een grote keuze die je niet in andere winkels ziet.

V van den Bosch

Geweldige service

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Niets was te veel, er werd zelfs een uur voor de levering telefonisch contact opgenomen. Maar vooral het advies en de snelheid van handelen kunnen als voorbeeldig worden betiteld. Complimenten!

depot- heesch

Fijn bedrijf!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

een prettige ervaring: goed advies, snelle levering en een mooi product!!

smartclip

Mooie planten, goede levering!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

We hebben 4 grote planten gekocht voor ons kantoor. Allen zijn erg mooi en doen het top!