van de Pol

Super mooie combinatie plant met pot!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Snelle service, persoonlijke benadering, gewoon TOP!

Eva

Aanrader!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Prachtige plant en pot besteld, een echte eyecatcher
Goede service, de plant werd snel geleverd.
Ook via de email een goed verzorgingsadvies gekregen.

Christianne Sahin

Geweldige combinatie: de Fiddle Leaf Hip

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Net verhuisd en eindelijk plaats voor een mooie grote plant. Ik was op zoek naar een mooie Lyrata en Chic Plants had de meest geweldige combinatie: de Fiddle Leaf Hip. Super blij mee! Nogmaals... Net verhuisd en eindelijk plaats voor een mooie grote plant. Ik was op zoek naar een mooie Lyrata en Chic Plants had de meest geweldige combinatie: de Fiddle Leaf Hip. Super blij mee! Nogmaals bedankt Elaine, ook voor de fijne communicatie.

Tom

Zee tevreden

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Snelle levering en snel persoonlijk contact bij vragen

PHILIP

Super service, mooie plant

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Mooie plant + pot, snelle bezorging

Sonja / Polman bouwconsulting

Service en kennis

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Bij een bedrijf als Chic Plants moet je je kunnen verplaatsen in de opdrachtgever. Wat lees ik uit ik zijn/haar email, wat hoor ik uit een gesprek, dan komen er de mooiste resultaten uit. Zo ook... Bij een bedrijf als Chic Plants moet je je kunnen verplaatsen in de opdrachtgever. Wat lees ik uit ik zijn/haar email, wat hoor ik uit een gesprek, dan komen er de mooiste resultaten uit. Zo ook bij ons. Nadat ik Elaine een paar keer heb gemaild en gesproken, en zij mij naar aanleiding van mijn wensen een aantal voorstellen heeft gedaan, kwam ik tot een keuze die mij meer dan blij maakt. Het plaatje pot met plant (cactus) maakt de hoek waar de plant staat helemaal af.
Kortom, ik ben zeer tevreden.

Koduijn ontwerpers

Bestelling grote plant op studio

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Goed advies en snelle, attente reacties. Keurige levering ook.

Lilian Steyvers

Service

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Ik vond het plezierig dat ik snel werd teruggebeld nadat ik om info had gevraagd. Daarnaast was het heel attent dat mij nog specifiek werd gevraagd of ik echt wel een specifieke plant wilde... Ik vond het plezierig dat ik snel werd teruggebeld nadat ik om info had gevraagd. Daarnaast was het heel attent dat mij nog specifiek werd gevraagd of ik echt wel een specifieke plant wilde bestellen omdat deze wat lastiger in verzorging is.

Thom Rietberg

Ficus Lyrata

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Topservice! Heel duidelijk geholpen en uiteindelijk de perfect plant gevonden

Nina D.

Servicegericht en flexibel

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Laatst 2 hele mooie potten bij Chicplants gekocht. Toen ik vroeg of de potten sneller geleverd konden worden dan gepland, was dit geen probleem en schakelden ze snel. Daarnaast waren de potten echt... Laatst 2 hele mooie potten bij Chicplants gekocht. Toen ik vroeg of de potten sneller geleverd konden worden dan gepland, was dit geen probleem en schakelden ze snel. Daarnaast waren de potten echt goed ingepakt; er was veel aandacht aan besteed. Zou hier zo weer bestellen.