Eleni

Goeie service!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Hele mooie plant thuis geleverd gekregen. Van te voren werd ik gebeld en middels foto's die via whatsapp werden gestuurd kon ik mijn voorkeur uitspreken.

Maarten&Ilse

Bestelling bij chiqueplants

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Na het bezoek in de kas van chiqueplants hebben we een twee grote keramiek potten + planten uitgekozen. In de kas is zeer veel keuze, wat ook een leuk uitspatje maakt. Vervolgens is de bestelling... Na het bezoek in de kas van chiqueplants hebben we een twee grote keramiek potten + planten uitgekozen. In de kas is zeer veel keuze, wat ook een leuk uitspatje maakt. Vervolgens is de bestelling thuis bezorgd en door chiqueplants netjes de planten in de potten geplaats. Zeer tevreden over de service en het eindresultaat

Linda Mulder

Uitstekende service

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Chicplants levert uitstekende service. Je hebt direct een prachtige plant in bijpassende pot in je kamer. Er wordt met je meegedacht en de tips voor de verzorging horen er standaard bij.

Schoemaker

Kwaliteit

Goed verpakt

F.Hokkeling

Exclusief met een goede prijs/kwaliteitsverhouding

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Een webshop met een zeer persoonlijke benadering , mooie producten, goede adviezen en een uitstekende after-sales service

Barbra Daemen

Perfecte service, met veel liefde voor de planten!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Plant werd heel erg kort na de bestelling aan huis geleverd. Met voldoende uitleg over de verzorging, extra grond, gedragen tot op de plaats waar hij moest komen te staan. Prima bedrijf met een... Plant werd heel erg kort na de bestelling aan huis geleverd. Met voldoende uitleg over de verzorging, extra grond, gedragen tot op de plaats waar hij moest komen te staan. Prima bedrijf met een perfecte klantenservice!

Steven Vandenbulcke

Een Mooie Cactus voor kerstmis

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Toen ik via het internet op zoek ging naar een heel specifieke cactus, kwam ik terecht bij Chicplants.nl.
Zij boden exact het exemplaar aan dat ik zocht, en eenzelfde plant vond ik niet op een Belgische site (Ik woon in België).

Bij de bestelling werd vermeld dat er een extra kost was om te leveren in België. Dat stelde mij eerder gerust, omdat dit blijk gaf dat Chicplants.nl ervaring heeft met leveren in België. Nadat ik het vereiste bedrag had overgeschreven kreeg ik algauw een vriendelijk mail met de bevestiging van mijn betaling, en informatie over te verwachten leveringstermijn. Door de goede communicatie hoefde ik niet onzeker te zijn over de goede ontvangst van mijn bestelling. Een dergelijke directe communicatie vind ik belangrijk, omdat je zo weet dat er ernstige mensen aan de andere kant van het internet-engagement zitten.

Minder dan een week later werd de cactus van zo een meter twintig groot schoon aan mijn deur afgeleverd. Ik werd op voorhand verwittigd van de dag van levering, en ook de chauffeur belde mij een uurtje voor aankomst om te melden dat hij onderweg was.

Chicplants.nl leverde een erg aangename online koopervaring, ...en de cactus is fantastisch ! Bedank voor de vriendelijke en professionele service.

Fam. Egin

Prachtige cactus XL

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Deze week een mooie, grote cactus besteld bij Chicplants! De cactus werd binnen 3 dagen persoonlijk bezorgd en bij ons thuis in een pot gezet. Prima website, handige tips en een uitstekende service.... Deze week een mooie, grote cactus besteld bij Chicplants! De cactus werd binnen 3 dagen persoonlijk bezorgd en bij ons thuis in een pot gezet. Prima website, handige tips en een uitstekende service. Chicplants heeft de lat qua service heel hoog liggen! Dank je wel, Elaine!

Monique

Super

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Snelle en bijzonder vriendelijke service.

Tatja Peters

Prachtige kamerlinde!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Eindelijk weer een mooie, grote kamerlinde in huis dankzij Chicplants! Goeie website en idem service. Persoonlijke bezorging met handige tips. Chicplants heeft liefde voor planten! Dank je wel,... Eindelijk weer een mooie, grote kamerlinde in huis dankzij Chicplants! Goeie website en idem service. Persoonlijke bezorging met handige tips. Chicplants heeft liefde voor planten! Dank je wel, Elaine!