Je aankoop wordt beschermd

Call2score

Perfecte service, perfecte kwaliteit!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Onlangs prachtige bloempotten besteld. Dat ik na bestelling toch andere wilde, was geen probleem.
Binnen enkele dagen werden ze netjes thuisbezorgd. Kwaliteit is Top !

Theo van der Meer

Sfeervol
Om mijn nieuwe inrichting wat meer sfeer te geven heb ik in overleg met Elaine verschillende potten met planten uitgezocht
Ben fantastisch geholpen om de juiste keuze te maken...

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Ruime keuze in potten en planten met als voordeel dat je de pot met plant kan laten opmaken en bezorgen. Prima ondersteuning in het maken van een keuze. Aflevering perfect.

Marcus Switzar

Polaskia (Cactus)

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Zeer vriendelijke communicatie en snel antwoord op eventuele vragen.

En een snelle levering.

Marion de Jong

Chicplants doet haar naam eer aan!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Chicplants levert planten om trots op te zijn. Bovendien een goede communicatie over de levering etc.

Alexandra

Snelle service, maar slechte kwaliteit

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Ongeveer 1 jaar geleden heb ik een Strelizia besteld en nadat er per ongeluk een andere soort plant is bezorgd, werd deze snel omgeruild voor de juiste plant. Dit was dus top. De Strelizia die ik ontving had wat luis. Dit komt vaker voor en ik dacht dit zelf te kunnen behandelen. De Strelizia groeit echter slecht en een nieuw blad dat zich vormde groeit niet uit en zit vol met luis en zwarte vlekken die op schimmel lijken. Na contact te hebben gehad met de klantenservice, gaven ze aan dat klachten over orders ouder dan 7 maanden niet meer in behandeling worden genomen. Voor mij was deze plant 100 euro weggegooid geld. Misschien heb ik pech gehad, maar ik zal nooit meer een plant online bestellen.

Reactie Chic Plants:

Beste Alexa, helaas kan luis door luchtstromen elk moment in een plant komen. Klachten over planten in de staat bij levering ontvangen wij graag zo spoedig mogelijk na bezorging en worden dan altijd in behandeling genomen. Zeven maanden na bezorging echter, kunnen wij geen klachten meer over de plant in staat van levering in behandeling nemen. Verder hebben wij u goed advies gegeven hoe de luis te verwijderen.

Lotte

Heel erg mooie plant en de service was top!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Nadat ik een mailtje had gestuurd over een bepaald soort plant kreeg ik een foto opgestuurd van de plant die ik zou krijgen als ik hem daadwerkelijk zou bestellen. Heel fijn, want ze zien er natuurlijk niet allemaal identiek uit! De plant werd heel snel na het bestellen bezorgd en ik werd op de hoogte gehouden per mail over de bezorgtijd. Heel blij met de service en natuurlijk met de supermooie plant!

Martine Versteeg

Wat een prachtige plant en pot!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Ik vind het concept van de combinatie plant en sierpot echt goed! Hier is Chicplants uniek in en dit maakt het voor de koper zoveel makkelijker om de juiste combinatie te kiezen! De plant wordt in de pot (met binnenpot en grond etc.) geleverd en is echt prachtig!

Nicole

Heel blij met de mooie plant in pot van Chic Plants.

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

In verband met twijfel, ben ik heel fijn geadviseerd door Elaine. Vervolgens de bestelling online geplaatst en een paar dagen later werd de plant, compleet in pot bezorgd. Het zag er exact zo uit zoals op de site vermeld.
Het geheel staat echt prachtig en als extra service ontving ik ook nog verzorgingstips. Kortom, heel klantvriendelijk voor een webshop!

Lisette

Geweldige service !

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Mijn kamerplant zou pas een week later bezorgd worden vanwege de kou. Ik werd hier netjes over gebeld en ook de levering was super netjes en goed geregeld.

Silvia

Snelle correcte levering en reacties.

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Snel reactie op onze vragen en snelle levering van prachtige potten met prachtige planten die netjes gepoot waren.