Audrey Lijnen -Liszewski

Uitstekend!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Week voor kerst n cactus besteld. Manon heeft haar uiterste best gedaan om de cactus nog voor de kerst te versturen en dit is haar ook gelukt. Erg blij mee, daar dit n kerstkado was voor mijn man! Goede service , snel handelen en zonder schade levering binnen. Daarbij kiezen ze ook nog de mooiste uit!

Hans

Aankoop van ficus bij Chic Plants

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Zeer goede aankoop assistentie door middel van het presenteren van foto's van beschikbare planten. In ons geval bleek de gekozen plant niet in orde en werd daarom niet door Chic Plants verkocht. Om de vertraging te compenseren kwam een medewerker van Chic Plants de ficus persoonlijk bij ons afleveren. Kortom Chic Plants leverde een keurige plant en een fantastische service.

Paul

Mooie producten, prettig bedrijf!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Na enkele prettige telefonische contacten m.b.t. de juiste keuze uit de omvangrijke collectie van Chicplants en afstemming van de levering, beschik ik inmiddels over een bijzonder fraaie Philodendron Xanadu. Ik kan Chicplants op basis van mijn ervaringen aan iedereen aanbevelen. Fraaie producten, prettige communicatie, beloftes worden nagekomen!
Paul

Hans Bisseling

Was zeer de moeite waard

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Prima website en prima via de email te bereiken. Telefonisch heb ik het niet geprobeerd maar was ook niet nodig.
Fijne hulp gehad.

M. Janssen

Communicatie

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Bij een aantal producten op de website had ik wat vragen. Nadat ik een email had gestuurd naar Chicplants kreeg ik persoonlijk bericht terug met adviezen. De plant staat nu mooi in mijn woonkamer en geniet er elke dag van.

Astrid en Raymond

Absoluut een aanrader!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Zeer snelle verzending en levering, en ERG mooie producten. Communicatie en nazorg is geweldig. Dank je wel , Elaine! Wij zijn SUPER tevreden!

Marjolijn

Bijzonder mooie planten!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Ontzettend blij zijn wij met onze twee grote kamerplanten. Een echte eyecatcher in de woonkamer. Keurig thuisbezorgd op afspraak. Echt een aanrader!

Hans

Ficus Lyrata

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Onlangs een Ficus Lyrata gekocht bij Chic Plants. De aflevering ging, goed verpakt, mooi volgens de afspraak en de plant zelf was mooier dan verwacht, ook kwa formaat. Zeer tevreden!

Edwin

Toffe planten met dank aan toffe service

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Planten online kopen is altijd spannend. Al helemaal als een voorkeursexemplaar niet leverbaar blijkt. Met dank aan uitgebreid mail- en telefooncontact uiteindelijk twee toffe exemplaren uitgezocht in evenzo mooie potten. Ook de leveringsdatum kon naar wens aangepast worden en binnen het afgesproken tijdvenster van een uur werden de goedverpakte planten tot in de woonkamer afgeleverd.

PiMM van Hest

Kunst voor in huis

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Betrokken, adequate en zeer vriendelijke en snel reagerende medewerkers!