Ria

DOOR DE PRACHTIGE PALMBOMEN IS MIJN TUIN VERANDERD IN EEN WAAR PARADIJS

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Onlangs twee werkelijk prachtige grote palmbomen besteld bij Chic Plants. Ook heb ik bij dit bedrijf bijpassende potten besteld; deze zijn vierkant en uitgevoerd in hoogglans wit. De palmen in combinatie met deze potten staan nog mooier dan ik had verwacht.
De imposante palmbomen hebben mijn tuin dan ook een enorme boost gegeven en hebben mijn tuin veranderd in een waar paradijs!!
Ook de levering en plaatsing van de bomen ging perfect en geheel volgens afspraak.

Lisa

Uitstekende service!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Ik heb woensdag een bestelling geplaatst bij Chicplants. Alles werd direct netjes afgehandeld. Vrijdag had ik de plant en de prachtige pot al binnen. Hij was er zelfs al netjes ingepoot!

Danny

Erg tevreden ...ook de service was goed gegaan ben erg blij met mijn plant

Heel tevreden ...geen opmerkingen

Rob van Puijenbroek

Mooie planten, slechte bezorging

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Levering ging niet voorspoedig. Had ook schade doordat de potten over de vloer werden gesleept šŸ˜³
Planten zijn erg mooi, potten ook !

Reactie Chic Plants:

Beste Rob, wij bieden twee verschillende bezorgmodussen aan. Bij de reguliere verzending wordt uw bestelling door onze vaste, gespecialiseerde vervoerder met Ć©Ć©n chauffeur bezorgd tot aan de deur. Indien u het tot in de woonkamer geplaatst wenst te hebben, is dat mogelijk op aanvraag en tegen meerkosten. In dat laatste geval komen twee (!) van onze eigen mensen (ivm gewicht, vorm en fragiliteit) de producten bij u binnen plaatsen. U heeft gebruik gemaakt van de eerste modus via onze vaste vervoerder tot aan deur. De chauffeur heeft u toch willen helpen. Er werken 80 verschillende chauffeurs bij onze vaste vervoerder en zij zijn niet getraind in binnenplaatsen zoals onze eigen mensen. Hierdoor kunnen dit soort dingen gebeuren ondanks alle goede bedoelingen. Indien u de planten en potten binnen geplaatst wenst te hebben, raden wij u aan om gebruik te maken van onze eigen bezorgdienst, juist om dit soort zaken te voorkomen. Wij vinden het erg leuk dat u toch weer een tweede bestelling bij ons heeft geplaatst. Hartelijk dank daarvoor.

Alisa

Lyrata Draai

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Great service, plant was just like on a picture i have received. Will definitely use Chic Plants again in the future ))

P. Keurntjes

Prachtig resultaat!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Goede website, deskundig plantadvies in de kas, prettige communicatie, uitgebreide keuze, prachtig eindresultaat!

Jolanda Landman

Prachtige plant, uitstekende service

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Aantrekkelijk aanbod, erg snelle reactie op specifieke vragen, persoonlijke benadering, tussentijdse updates en afstemming voor de levering, bezorging conform afspraak en voorzien van advies over verzorging van de plant.

Audrey Lijnen -Liszewski

Uitstekend!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Week voor kerst n cactus besteld. Manon heeft haar uiterste best gedaan om de cactus nog voor de kerst te versturen en dit is haar ook gelukt. Erg blij mee, daar dit n kerstkado was voor mijn man! Goede service , snel handelen en zonder schade levering binnen. Daarbij kiezen ze ook nog de mooiste uit!

Hans

Aankoop van ficus bij Chic Plants

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Zeer goede aankoop assistentie door middel van het presenteren van foto's van beschikbare planten. In ons geval bleek de gekozen plant niet in orde en werd daarom niet door Chic Plants verkocht. Om de vertraging te compenseren kwam een medewerker van Chic Plants de ficus persoonlijk bij ons afleveren. Kortom Chic Plants leverde een keurige plant en een fantastische service.