Astrid en Raymond

Absoluut een aanrader!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Zeer snelle verzending en levering, en ERG mooie producten. Communicatie en nazorg is geweldig. Dank je wel , Elaine! Wij zijn SUPER tevreden!

Marjolijn

Bijzonder mooie planten!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Ontzettend blij zijn wij met onze twee grote kamerplanten. Een echte eyecatcher in de woonkamer. Keurig thuisbezorgd op afspraak. Echt een aanrader!

Hans

Ficus Lyrata

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Onlangs een Ficus Lyrata gekocht bij Chic Plants. De aflevering ging, goed verpakt, mooi volgens de afspraak en de plant zelf was mooier dan verwacht, ook kwa formaat. Zeer tevreden!

Edwin

Toffe planten met dank aan toffe service

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Planten online kopen is altijd spannend. Al helemaal als een voorkeursexemplaar niet leverbaar blijkt. Met dank aan uitgebreid mail- en telefooncontact uiteindelijk twee toffe exemplaren uitgezocht in evenzo mooie potten. Ook de leveringsdatum kon naar wens aangepast worden en binnen het afgesproken tijdvenster van een uur werden de goedverpakte planten tot in de woonkamer afgeleverd.

PiMM van Hest

Kunst voor in huis

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Betrokken, adequate en zeer vriendelijke en snel reagerende medewerkers!

Leon Snelleman

Top

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Prima plant (was een gok), mooie kwaliteit en een goede afhandeling en bezorging.

M Gatto

Super service, prachtige plant

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

De aanschaf van een grote plant is spannend om online te doen, echter door de geweldige service van chicplants had ik er gelijk een goed gevoel bij. Ik heb de plant op voorhand op foto gezien en deze werd netjes verpakt afgeleverd. Ik kreeg zelfs van te voren een tijdsvenster waarin ik de koerier mocht verwachten. Nog wat tips en tricks mbt het onderhoud van de plant en inmiddels staat deze prachtig in onze woonkamer.

Aimée Rutten

Echt top!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Enorm te spreken over de snelle schakeling, heldere communicatie, persoonlijk contact en goede verzorging en liefde voor de planten!

Call2score

Perfecte service, perfecte kwaliteit!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Onlangs prachtige bloempotten besteld. Dat ik na bestelling toch andere wilde, was geen probleem.
Binnen enkele dagen werden ze netjes thuisbezorgd. Kwaliteit is Top !

Theo van der Meer

Sfeervol
Om mijn nieuwe inrichting wat meer sfeer te geven heb ik in overleg met Elaine verschillende potten met planten uitgezocht
Ben fantastisch geholpen om de juiste keuze te maken...

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Ruime keuze in potten en planten met als voordeel dat je de pot met plant kan laten opmaken en bezorgen. Prima ondersteuning in het maken van een keuze. Aflevering perfect.