van der Hoeff

Beoordeling chicplants

-Persoonlijk
-Word deskundig geholpen
-Fijne bezorging
-De site zou nog iets uitgebreider kunnen-->welke diameter pot heb je nodig voor een plant bijvoorbeeld

wvdh

Service en klantvriendelijkheid ten top

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

erg service gericht, en product hoge kwaliteit..

Peter van Duinen

Top!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Goede communicatie en levering geheel volgens afspraak. En een supermooie plant!

Claudia Raven

Verbijsterend slecht dit!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Op dinsdag een plant besteld. Gelijk betaald met Ideal. Kreeg per omgaande een bevestiging van de bestelling met bestelnr. Daarna niets meer gehoord. Op donderdag gemailed incl bestelnr. Geen teken van leven. Op vrijdag ochtend weer gemailed. Weer niets. Op vrijdag einde ochtend gebeld. Een vriendelijke dame 'ging het uitzoeken'. Voor dat zij ophing vroeg ik haar of het niet handig was als ik een bestelnr zou doorgeven. Ja dat leek haar ook handig. Het is nu vrijdag na 17.00 uur en ik heb tot op dit moment niets meer gehoord.

Reactie Chic Plants:

Beste mevrouw Raven, In eerste instantie was u nog niet gecontacteerd omdat u een plant had besteld die tijdelijk uitverkocht was, zoals aangegeven op de site. Op donderdag hadden we u inderdaad nog niet teruggebeld, excuus daarvoor, daarna kwamen onze berichtjes in uw spam box terecht. Gelukkig heeft u inmiddels een mooie plant ontvangen naar tevredenheid, volgens uw e mail.

Sander

Top service!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Ik had een plant met pot combinatie besteld en de communicatie over de afhandeling en bezorging was perfect. Heel klantvriendelijk en net die 'extra mile'.
De plant en pot zijn van mooie kwaliteit en zien er super uit.

Rolinda

Ficus Lyrata

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Snelle reactie, fijne service en een prachtige plant!

Rob Hendriks

Mooi product, uitstekende service en advies.

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Elaine van Chic Plants heeft mij erg goed geadviseerd door naar aanleiding van interieur- en inspiratiefoto's iets heel moois samen te stellen voor in mijn woonkamer. Zowel de pot, de plant, de opmaak en ook de aflevering zijn van zeer goede kwaliteit.

van de Pol

Super mooie combinatie plant met pot!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Snelle service, persoonlijke benadering, gewoon TOP!

Eva

Aanrader!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Prachtige plant en pot besteld, een echte eyecatcher
Goede service, de plant werd snel geleverd.
Ook via de email een goed verzorgingsadvies gekregen.

Christianne Sahin

Geweldige combinatie: de Fiddle Leaf Hip

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Net verhuisd en eindelijk plaats voor een mooie grote plant. Ik was op zoek naar een mooie Lyrata en Chic Plants had de meest geweldige combinatie: de Fiddle Leaf Hip. Super blij mee! Nogmaals bedankt Elaine, ook voor de fijne communicatie.