Je aankoop wordt beschermd

Martine Versteeg

Wat een prachtige plant en pot!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Ik vind het concept van de combinatie plant en sierpot echt goed! Hier is Chicplants uniek in en dit maakt het voor de koper zoveel makkelijker om de juiste combinatie te kiezen! De plant wordt in de pot (met binnenpot en grond etc.) geleverd en is echt prachtig!

Nicole

Heel blij met de mooie plant in pot van Chic Plants.

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

In verband met twijfel, ben ik heel fijn geadviseerd door Elaine. Vervolgens de bestelling online geplaatst en een paar dagen later werd de plant, compleet in pot bezorgd. Het zag er exact zo uit zoals op de site vermeld.
Het geheel staat echt prachtig en als extra service ontving ik ook nog verzorgingstips. Kortom, heel klantvriendelijk voor een webshop!

Lisette

Geweldige service !

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Mijn kamerplant zou pas een week later bezorgd worden vanwege de kou. Ik werd hier netjes over gebeld en ook de levering was super netjes en goed geregeld.

Silvia

Snelle correcte levering en reacties.

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Snel reactie op onze vragen en snelle levering van prachtige potten met prachtige planten die netjes gepoot waren.

van der Hoeff

Beoordeling chicplants

-Persoonlijk
-Word deskundig geholpen
-Fijne bezorging
-De site zou nog iets uitgebreider kunnen-->welke diameter pot heb je nodig voor een plant bijvoorbeeld

wvdh

Service en klantvriendelijkheid ten top

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

erg service gericht, en product hoge kwaliteit..

Peter van Duinen

Top!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Goede communicatie en levering geheel volgens afspraak. En een supermooie plant!

Claudia Raven

Verbijsterend slecht dit!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Op dinsdag een plant besteld. Gelijk betaald met Ideal. Kreeg per omgaande een bevestiging van de bestelling met bestelnr. Daarna niets meer gehoord. Op donderdag gemailed incl bestelnr. Geen teken van leven. Op vrijdag ochtend weer gemailed. Weer niets. Op vrijdag einde ochtend gebeld. Een vriendelijke dame 'ging het uitzoeken'. Voor dat zij ophing vroeg ik haar of het niet handig was als ik een bestelnr zou doorgeven. Ja dat leek haar ook handig. Het is nu vrijdag na 17.00 uur en ik heb tot op dit moment niets meer gehoord.

Reactie Chic Plants:

Beste mevrouw Raven, In eerste instantie was u nog niet gecontacteerd omdat u een plant had besteld die tijdelijk uitverkocht was, zoals aangegeven op de site. Op donderdag hadden we u inderdaad nog niet teruggebeld, excuus daarvoor, daarna kwamen onze berichtjes in uw spam box terecht. Gelukkig heeft u inmiddels een mooie plant ontvangen naar tevredenheid, volgens uw e mail.

Sander

Top service!

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Ik had een plant met pot combinatie besteld en de communicatie over de afhandeling en bezorging was perfect. Heel klantvriendelijk en net die 'extra mile'.
De plant en pot zijn van mooie kwaliteit en zien er super uit.

Rolinda

Ficus Lyrata

Geef hier een korte beschrijving van uw ervaring:

Snelle reactie, fijne service en een prachtige plant!