Crowded House

Professioneel team die een heerlijk diner serveert en al het werk en de zorg uit handen weet te nemen. Denk mee met de klant, ook in geval van allergieën.

Bert van der Zee

Zeer goede ervaring. Zijn aanbod is helder, maar Aad is bereid en in staat een dienst op maat te leveren geheel volgens onze wensen. Komt deze afspraken ook stipt na. Top en zeker voor herhaling Zeer goede ervaring. Zijn aanbod is helder, maar Aad is bereid en in staat een dienst op maat te leveren geheel volgens onze wensen. Komt deze afspraken ook stipt na. Top en zeker voor herhaling
vatbaar. Aanbevolen zonder enig voorbehoud

Bas

Prachtige avond gehad door 'Prive kok aan huis'. Alles was keurig verzorgd en goed geregeld. Nogmaals dank!

Ellen Vermeulen

Beste Aad.
Wat een luxe verwennerij: Uit eten en toch thuis!
Beste Aad.
Wat een luxe verwennerij: Uit eten en toch thuis!
We hebben in een ontspannen sfeer een heerlijk diner met een lekker wijntje gehad. Zo relax dat je niets hoeft te doen, want Aad kookt en serveert het uit. TOP!
Carpaccio, entrecote, kaasplankje en chocolademousse, heerlijk!

Na het diner de keuken weer spik en span, dus wat wil je nog meer!

Theo

Aad heeft vorige week bij ons een diner verzorgt voor 8 personen. Dit is zeer goed bevallen, dineren in je eigen thuis restaurant. Alle gerechten waren heerlijk en alles was perfect verzorgt. Ook de... Aad heeft vorige week bij ons een diner verzorgt voor 8 personen. Dit is zeer goed bevallen, dineren in je eigen thuis restaurant. Alle gerechten waren heerlijk en alles was perfect verzorgt. Ook de tafel was heel mooi gedekt en alles na het diner helemaal keurig achter gelaten. Zeker voor herhaling vatbaar!