Intratuin Utrecht

De voorbereiding, het menu, wij kunnen niet anders dan alleen maar lovend zijn, chapeau!
De winnaars van het kerstdiner Intratuin Utrecht, hebben een geweldig avond gehad!

martien weber

Wij zijn zeer tevreden over Chef Arrive.
Het diner heeft plaats gevonden volgens afspraak.
Kwaliteit van eten, service van zowel de kok als zijn assistente is goed.
Aanrader dus.

Simone

Erg goede ervaring. Aad heeft ons alle zorgen ontnomen waardoor wij een ontspannen avond hebben gehad terwijl de gasten allemaal konden genieten van een heerlijk diner. Kortom een aanrader voor... Erg goede ervaring. Aad heeft ons alle zorgen ontnomen waardoor wij een ontspannen avond hebben gehad terwijl de gasten allemaal konden genieten van een heerlijk diner. Kortom een aanrader voor iedereen!

Peter en Ineke

Een compleet verzorgd 5 gangen diner waar je als gastvrouw verder niet meer over hoeft na te denken. Mooi gedekte tafel, heerlijk eten en een gezellige chef. En na afloop geen afwas.

Wendy

Leuk om iedere keer op locatie te koken en iets goeds op tafel te zetten. Wat voor op staat is tevreden mensen achter te laten.

Barry

Het was allemaal zeer goed verzorgt en erg lekker! Aad jij hebt echt gevoel voor kwaliteit en voor humor. De perfecte ingrediënten voor een gezellige avond. Iedereen heeft enorm genoten van deze... Het was allemaal zeer goed verzorgt en erg lekker! Aad jij hebt echt gevoel voor kwaliteit en voor humor. De perfecte ingrediënten voor een gezellige avond. Iedereen heeft enorm genoten van deze avond. Nogmaals super bedankt! Barry en Marian

ilse

1 week geleden hebben wij Chef Arrive op bezoek gehad. Het eten was heerlijk. Gezellige bediening. Echt een aanrader.

Crowded House

Professioneel team die een heerlijk diner serveert en al het werk en de zorg uit handen weet te nemen. Denk mee met de klant, ook in geval van allergieën.

Bert van der Zee

Zeer goede ervaring. Zijn aanbod is helder, maar Aad is bereid en in staat een dienst op maat te leveren geheel volgens onze wensen. Komt deze afspraken ook stipt na. Top en zeker voor herhaling Zeer goede ervaring. Zijn aanbod is helder, maar Aad is bereid en in staat een dienst op maat te leveren geheel volgens onze wensen. Komt deze afspraken ook stipt na. Top en zeker voor herhaling
vatbaar. Aanbevolen zonder enig voorbehoud

Bas

Prachtige avond gehad door 'Prive kok aan huis'. Alles was keurig verzorgd en goed geregeld. Nogmaals dank!