Vogelezang

Lekker diner. Ontspannen avond

Prettige communicatie, heerlijk gegeten.

Paula Kools

Helemaal top!!! Keurige kok, die aanwezig was, zonder overheersend te zijn.

Aad heeft voor ons een zakelijk diner verzorgd. De voorbereidingen waren goed geregeld, het contact snel en prettig. De avond zelf verliep vlekkeloos. Heerlijk gegeten, goed tempo, prachtig... Aad heeft voor ons een zakelijk diner verzorgd. De voorbereidingen waren goed geregeld, het contact snel en prettig. De avond zelf verliep vlekkeloos. Heerlijk gegeten, goed tempo, prachtig verzorgd. De wijn was heerlijk en pastte goed bij de gekozen gerechten. Graag tot een volgende keer!

Heel professionele samenwerking met Aad, op alle niveaus (bestelling, organisatie, extraatjes ...). Heel lekker eten, soepele en schone werkwijze in onze keuken. Onze gasten waren alle tevreden en... Heel professionele samenwerking met Aad, op alle niveaus (bestelling, organisatie, extraatjes ...). Heel lekker eten, soepele en schone werkwijze in onze keuken. Onze gasten waren alle tevreden en enthousiast over de kwaliteit van de service en van het menu.

Fijne formule, thuis je keuken afstaan aan een proffesional, heerlijk eten en je hoeft zelf echt niets te doen

Heerlijk gegeten en super service!

Lekker eten met zeer sympathieke chef

Uit eten in eigen huis, een zeer leuke ervaring. Top eten, goede communicatie en flexibel tot de laatste minuut betreffende aantal personen. Ook meer dan genoeg eten en ruime keuze!

Prettig en niet dominant aanwezig , precies wat je verwacht