Heerlijk thuis uit eten geweest! Aad staat rustig de gangen te bereiden terwijl we eten. Snelle communicatie vooraf is erg prettig.

Pruis

Het was geweldig, een prima alternatief voor een etentje in een restaurant.

Ingrid van der Arend

Heerlijk genoten van een avondje uit eten in eigen huis. Lekker gegeten, goede wijn erbij. Fijn dat er rekening gehouden werd met allergieën en wensen. Voor mij persoonlijk hadden sommige porties... Heerlijk genoten van een avondje uit eten in eigen huis. Lekker gegeten, goede wijn erbij. Fijn dat er rekening gehouden werd met allergieën en wensen. Voor mij persoonlijk hadden sommige porties iets kleiner gekund (veel tonijn mayonaise op de vitello, waardoor snel een vol gevoel), maar de smaak van de gerechten was heerlijk.

Vogelezang

Lekker diner. Ontspannen avond

Prettige communicatie, heerlijk gegeten.

Paula Kools

Helemaal top!!! Keurige kok, die aanwezig was, zonder overheersend te zijn.

Aad heeft voor ons een zakelijk diner verzorgd. De voorbereidingen waren goed geregeld, het contact snel en prettig. De avond zelf verliep vlekkeloos. Heerlijk gegeten, goed tempo, prachtig... Aad heeft voor ons een zakelijk diner verzorgd. De voorbereidingen waren goed geregeld, het contact snel en prettig. De avond zelf verliep vlekkeloos. Heerlijk gegeten, goed tempo, prachtig verzorgd. De wijn was heerlijk en pastte goed bij de gekozen gerechten. Graag tot een volgende keer!

Heel professionele samenwerking met Aad, op alle niveaus (bestelling, organisatie, extraatjes ...). Heel lekker eten, soepele en schone werkwijze in onze keuken. Onze gasten waren alle tevreden en... Heel professionele samenwerking met Aad, op alle niveaus (bestelling, organisatie, extraatjes ...). Heel lekker eten, soepele en schone werkwijze in onze keuken. Onze gasten waren alle tevreden en enthousiast over de kwaliteit van de service en van het menu.

Fijne formule, thuis je keuken afstaan aan een proffesional, heerlijk eten en je hoeft zelf echt niets te doen

Heerlijk gegeten en super service!