Corry v d knaap

Vanavond heeft Chef Arrive het diner verzorgt voor ons 50 jarig huwelijk (13 personen) Heel erg tevreden , super goed verzorgt .
Een aanrader !!

Evelien Smit

Het was een geweldige ervaring. T concept dat er een chef bij jouw thuis, lekker staat te koken voor je gasten en jouzelf is een ongekende luxe. Aad is super aardig, ongedwongen, en zeer... Het was een geweldige ervaring. T concept dat er een chef bij jouw thuis, lekker staat te koken voor je gasten en jouzelf is een ongekende luxe. Aad is super aardig, ongedwongen, en zeer toegankelijk zodat je gelijk alles aan hem kan overlaten. Hij heeft voor ons heerlijk gekookt! Een echte verwen avond! Super bedankt!

De Leeuw

Betrouwbaar, hoge kwaliteit, voor herhaling vatbaar

Linda Wensing

Chef Arrive is echt een aanrader. Aad verzorgt alles tot in de puntjes: je kunt lekker gaan zitten en krijgt alvast een voorproefje van al het lekkers dat voorbij gaat komen in de vorm van een... Chef Arrive is echt een aanrader. Aad verzorgt alles tot in de puntjes: je kunt lekker gaan zitten en krijgt alvast een voorproefje van al het lekkers dat voorbij gaat komen in de vorm van een amuse. Daarna schuif je gewoon aan, aan een sfeervolle gedekte tafel, en is het simpelweg genieten.
Als jij en je gasten tot slot aan de koffie zitten wordt ondertussen je keuken opgeruimd.
Nog nooit zo relaxed een etentje gegeven! Bedankt Aad. Het was top!

daisy konijnendijk

Mijn 21-diner was van top tot teen helemaal super! Mede dankzij de gastvrijheid van Aad & Wendy, ze zorgde voor extra sfeer en het eten was tot in puntjes super geregeld. De gerechten waren erg... Mijn 21-diner was van top tot teen helemaal super! Mede dankzij de gastvrijheid van Aad & Wendy, ze zorgde voor extra sfeer en het eten was tot in puntjes super geregeld. De gerechten waren erg smaakvol en iedereen heeft ervan genoten. Grote complimenten en hartelijk dank voor deze mooie avond!

Annette van den Heuvel Hasenoot

Een topavond gehad!

Edwin & Lisette

Aad en Wendy hebben ons een prachtige en heerlijke avond bezorgd. Alles werd uit handen genomen en de keuken was wellicht nog schoner na dan voor het diner. (4 gangen diner+ amuse voor 32 personen)... Aad en Wendy hebben ons een prachtige en heerlijke avond bezorgd. Alles werd uit handen genomen en de keuken was wellicht nog schoner na dan voor het diner. (4 gangen diner+ amuse voor 32 personen) Bedankt Aad!!

Zeer tevreden! Vanaf het eerste contact is alles snel geregeld; zelf een menu samenstellen met veel lekkere opties. Op de avond zelf werden we helemaal in de watten gelegd, tafel netjes gedekt,... Zeer tevreden! Vanaf het eerste contact is alles snel geregeld; zelf een menu samenstellen met veel lekkere opties. Op de avond zelf werden we helemaal in de watten gelegd, tafel netjes gedekt, alles is voorbereid. Kwaliteit van het eten was top! En achteraf lijkt het net alsof er niemand in de keuken is geweest.

Simonennel@hotmail.com

Wel een tip gebruik geen tafel papier , dat is geen klasse ,

Reactie Chef Arrive:

Beste Nel, Dank voor de tip, de reden dat wij luxe tafelpapier gebruiken is dat wij na de koffie u gaan verlaten. Wij laten de tafelkleden achter zodat u samen met uw gasten ongestoord aan een... Beste Nel, Dank voor de tip, de reden dat wij luxe tafelpapier gebruiken is dat wij na de koffie u gaan verlaten. Wij laten de tafelkleden achter zodat u samen met uw gasten ongestoord aan een gedekte tafel kunt natafelen. Vriendelijke groet Chef Arrive Aad

Nancy Vijverberg

Erg tevreden! Aad heeft ons in de watten gelegd en verrast met heerlijke gerechten, een feestje om een diner thuis op deze manier te beleven. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Dit gaan we zeker... Erg tevreden! Aad heeft ons in de watten gelegd en verrast met heerlijke gerechten, een feestje om een diner thuis op deze manier te beleven. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Dit gaan we zeker nog een keer doen.