Megan

De juiste informatie en meer die ik nodig had voor aanschaf van mij auto. Hierdoor wist ik zeker dat dit een goede aankoop en prijs is!

Sefa

Eindelijk een rapport zoals je dat graag zou willen zien.

Ben Keizer

Ben me aan het oriënteren op aanschaf andere auto. Heb nu een goede indicatie van de reële inruilwaarde van mijn eigen auto die ik mag verwachten bij dealers en weet daardoor met wat ik te besteden... Ben me aan het oriënteren op aanschaf andere auto. Heb nu een goede indicatie van de reële inruilwaarde van mijn eigen auto die ik mag verwachten bij dealers en weet daardoor met wat ik te besteden heb ook beter voor welke prijsklasse ik kan gaan kijken. Ga hiermee aan de slag.

Annemarie

Zeer uitgebreid rapport ontvangen, zodat ik alle informatie van de auto voor de verkoop wist. De taal in het rapport is zelfs voor een leek als ik erg helder en duidelijk. Hierdoor snapte ik veel... Zeer uitgebreid rapport ontvangen, zodat ik alle informatie van de auto voor de verkoop wist. De taal in het rapport is zelfs voor een leek als ik erg helder en duidelijk. Hierdoor snapte ik veel beter waarom de autodealer er een bepaald bedrag voor wilde geven, maar had ik wel betere onderhandelingsmogelijkheden dankzij het rapport. Mijn Twingo snel en voor een prima prijs kunnen verkopen dankzij het rapport.

Marije Paus

Uitgebreid rapport mogen ontvangen. Kreeg een bod van de autodealer waarbij ik schrok van de lage prijs. Door dit rapport kon ik veel beter onderhandelen en kreeg ik uiteindelijk €1.500 meer voor... Uitgebreid rapport mogen ontvangen. Kreeg een bod van de autodealer waarbij ik schrok van de lage prijs. Door dit rapport kon ik veel beter onderhandelen en kreeg ik uiteindelijk €1.500 meer voor mijn auto terug.

Stef Dijkstra

Heb een rapport aangevraagd.