Pascal

Prima rapport, waarde van de auto komt heel dicht bij de werkelijkheid! Verder een overzichtelijk rapport en goed te begrijpen wat er in staat.

Kaj

Kort, bondig en duidelijk! Meer dan voldoende informatie. Zeker het gedeelte met hoevaak een soortgelijke auto is verkocht, hoeveel er worden aangeboden en wat de gemiddelde tijd is dat een dealer... Kort, bondig en duidelijk! Meer dan voldoende informatie. Zeker het gedeelte met hoevaak een soortgelijke auto is verkocht, hoeveel er worden aangeboden en wat de gemiddelde tijd is dat een dealer hem in bezit heeft. Sterkt mijn positie! Aanrader!!

Bas

Zeer snel, duidelijk en handig

Leander Rotshuizen

Het volledig rapport gekocht en meegenomen naar de dealer die mij mijn nieuwe Seat wilde verkopen. Na hard te onderhandelen op basis van de reële verkoopprijs in het rapport toch nog €250 af kunnen... Het volledig rapport gekocht en meegenomen naar de dealer die mij mijn nieuwe Seat wilde verkopen. Na hard te onderhandelen op basis van de reële verkoopprijs in het rapport toch nog €250 af kunnen dingen.

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Super, dit horen we graag! Het kentekenrapport is er om jouw onderhandelingspositie te versterken. Fijn dat dit ook echt voor jou gewerkt heeft. Veel veilige kilometers gewenst in jouw nieuwe Seat!

Nienke

Duidelijk en uitgebreid rapport ontvangen. De informatie die ik wilde weten voor dat ik mijn auto verkoop staat er allemaal in. Top!

Stephan

Fijn en compleet rapport die mij alle informatie gaf over mij auto. Klaar voor de verkoop!

Bram

Bij overweging om mijn huidige auto te verkopen zoek ik naar onderbouwing van de huidige waarde van mijn auto. Het kentekenrapport gaf mij inzicht in de huidige waarde op basis van de huidige markt.... Bij overweging om mijn huidige auto te verkopen zoek ik naar onderbouwing van de huidige waarde van mijn auto. Het kentekenrapport gaf mij inzicht in de huidige waarde op basis van de huidige markt. Deze informatie komt zeker goed van pas wanneer ik bij de dealer een inruilbod krijg!

Tim

Duidelijk. Had al eerder eenzelfde soort rapport ergens anders opgevraagd, maar in dit rapport wordt goed uitgelegd wat ik met de data kan. Ook fijn dat ik een professional kan spreken wanneer ik... Duidelijk. Had al eerder eenzelfde soort rapport ergens anders opgevraagd, maar in dit rapport wordt goed uitgelegd wat ik met de data kan. Ook fijn dat ik een professional kan spreken wanneer ik mijn auto wil verkopen. Tip: ik kan niet zien wat de auto mij gaat kosten per maand.

Joey

Realistisch document. Belangrijkste zaken komen naar voren en hoef niet 20 pagina's door te spitten.

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Goed om te horen. We hebben de informatie zo uitgebreid mogelijk weergegeven, maar hierbij wel echt gelet op de belangrijkste zaken. Juist om het rapport zo overzichtelijk mogelijk te houden. Fijn... Goed om te horen. We hebben de informatie zo uitgebreid mogelijk weergegeven, maar hierbij wel echt gelet op de belangrijkste zaken. Juist om het rapport zo overzichtelijk mogelijk te houden. Fijn dat dit ook zo door jou ervaren is.