Luuk

Helder en duidelijk rapport

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Dat horen we graag, dank voor deze mooie review!

Astrid

Mooi uitgebreid rapport. Precies wat ik wilde. Dankzij checkmijnkenteken een betere onderhandelingspositie bij de autodealer.

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Mooi om te horen dat het kentekenrapport je ook echt de handvatten heeft gegeven om die onderhandelingen aan te gaan.

Dylan

Fijn en overzichtelijk rapport.

André

Super uitgebreid rapport! Werkelijke waarde lag in lijn met mijn uiteindelijke verkoopprijs.

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Mooi om te horen dat het rapport je extra bewijskracht heeft gegeven. Het rapport heeft je echt de onderhandelingspositie opgeleverd waarvoor deze bedoeld is.

M. Verschure

Het bestellen van het kentekenrapport ging heel makkelijk. Ik heb t netjes betaald maar ontving een leeg PDF-bestand. Na contact te hebben gehad zijn de kosten netjes terugbetaald.

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Dank voor je review en ontzettend vervelend om te horen dat je een leeg rapport hebt ontvangen. Zeker niet de bedoeling, maar helaas zijn wij afhankelijk van externe systemen waarvan wij de data... Dank voor je review en ontzettend vervelend om te horen dat je een leeg rapport hebt ontvangen. Zeker niet de bedoeling, maar helaas zijn wij afhankelijk van externe systemen waarvan wij de data verzamelen. Af en toe willen die haperen, waarbij ons systeem ook gaat haperen. Helaas bleef dit rapport ook na opnieuw genereren (aan de achterkant) leeg, uiteraard krijg je dan het geld retour. Fijn dat we het op deze manier konden oplossen.

Ronald

Rapport zelf mooi opgesteld met relevante technische informatie.
Denk dat waardeschatting wat te rooskleurig voor de betalende aanvrager wordt gehouden.

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Hartelijk dank voor de aankoop van het kentekenrapport van Checkmijnkenteken.nl en de review die je hiervoor hebt achtergelaten.
Mooi om te lezen dat je het rapport zelf mooi opgesteld vindt en...
Mooi om te lezen dat je het rapport zelf mooi opgesteld vindt en je de informatie technisch relevant beoordeelt.
Je vraagt je echter (terecht) af of de waarde niet te hoog wordt ingezet. Deze data halen wij uit de daarvoor beschikbare kanalen en systemen van externe partners, die ook de dealers en garages gebruiken. Hier zetten wij niet nog een 'extraatje' bovenop. We willen je juist de echte waarde laten zien, we hebben er niets aan om die te hoog in te stellen.
Dat werkt alleen maar frustrerend en daarvoor zijn wij juist met dit kentekenrapport begonnen. Om een eerlijk beeld te geven wat een auto waard is. Of je garage/dealer dit ervoor wil geven is uiteraard een tweede, maar het geeft je wel de handvatten om te onderhandelen over de prijs.

Oldenburger

Volledige info over de auto hetgeen ons heeft besloten hem aan te schaffen.

Reactie Checkmijnkenteken.nl:

Goed om te horen! Veel veilige kilometers gewenst in de nieuwe auto.

Marije

Mijn onderhandelingspositie was veel beter met de autodealer doordat ik beter inzicht had wat mijn auto waard was.

Hilde

Goed overzichtelijk rapport, met heldere inzichten die ik goed kan gebruiken

Leroy

Eindelijk een transparant rapport