Wat vindt u van onze vernieuwde website?
Hoe heeft u het algehele ordertraject ervaren?
8.3/10
Bent u tevreden over het ontwerp en het eindresultaat van uw chalet?
9.5/10
Wat vindt u van de prijs en kwaliteit verhouding?
Wat vindt u van onze service?

P. van Elten

Gewoon super kwaliteit en service!

Gewoon super kwaliteit en service!

Matthias cleerdin

Mooi fijn en degelijk huisje!

Heeft het goed gehouden in de winter

Heeft u verbeterpunten voor ons?

Ik was met stomheid geslagen toen het huisje stond, dat ik nog anderhalve maand op aansluiting waterafvoer moest wachtten . Dat deed mij gewoon verdriet!

Een fijn een gezellig klein schalig team van mensen. Meedenkend en adviserend.

Er was een duidelijke lijst van prijzen hoeveel de verschillende chalets kosten. Ook duidelijkheide over hoeveel er nog boven de standaard kosten zou komen.
Eerlijkheid en altijd met je vragen kunnen komen.
Bij de bouw de foto's die we kregen bij de ontwikkeling van de bouw van de chalet

Heeft u verbeterpunten voor ons?

De laatste puntjes van de afwerking als de chalet al op zijn plek staat. Bv plintje los en nog wat dingetjes.

A. Overes

Een kleinschalig bedrijf waar de klant nog koning is! Dat kom je tegenwoordig niet vaak meer tegen.
De eigenaar en zijn medewerkers staan voor je klaar en zijn heel toegankelijk. Het contact...

Persoonlijk contact, zowel telefonisch of whatsapp
Meedenken met de klant
Kwalitatief hoogwaardige chalets voor een mooie prijs
Flexibel
Eerlijk en transparant

Geen opmerkingen.

Bijzonder prettig bedrijf dat echt met je meedenkt in alle mogelijkheden en wensen

Kwaliteit, prachtig maat gemaakt, het realiseren van een droom

Heeft u verbeterpunten voor ons?

Jullie maken nog mooier dan de foto's laten zien.

Ingo Bieberstein

Gute Qualität, gute Verarbeitung, gute Beratung

Kommunikation manchmal etwas schwerfällig

S.o.

Schnellere Reaktion auf Anfragen

Goede bouwer, staan geheel open voor de wensen van de klant. Prettige meedenkende medewerkers. Prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Zie boven

Heeft u verbeterpunten voor ons?

Niet alleen leveren en klachten oplossen als de klant erom vraagt, maar ook zelf actief zijn om te vragen of alles goed gaat en/of bevalt ná levering.

Familie Hanekamp

Wij zijn erg tevreden over ons chalet van Chaletbouw Wernsen.

Alles is naar eigen wens en idee gebouwd en op deze manier is het een uniek chalet. Ook is het leuk dat je even kan meekijken met de bouw van het chalet.

Familie Schaap

Met veel plezier ons chalet ontworpen in samenwerking met Wim. Alles is precies naar onze wens gebouwd en wij gaan nog jaren plezier beleven in dit prachtige chalet. Ook is het erg leuk dat je even...

Bij deze chalet-bouwer kun je alles naar eigen wens laten bouwen, op deze manier word het echt je eigen droomhuis!