Wat vindt u van onze vernieuwde website?
7.4/10
Wat vindt u van de prijs en kwaliteit verhouding?
Wat vindt u van onze service?
8.2/10
Bent u tevreden over het ontwerp en het eindresultaat van uw chalet?
Hoe heeft u het algehele ordertraject ervaren?

Struik

Zeer slecht besrijf in 2016 een dubbele woonwagen laten maken voor heeeel veel geld 16 september kregen we hem geleverd op 6 december zwaar lekkage contact opgenomen met wim de eigenaar en liet... Zeer slecht besrijf in 2016 een dubbele woonwagen laten maken voor heeeel veel geld 16 september kregen we hem geleverd op 6 december zwaar lekkage contact opgenomen met wim de eigenaar en liet ons als een baksteen vallen hij heeft ons geruïneerd ik hoop dat hij trots is op zichzelf zeer slecht gebouwd slechte dqkbedekking ligt gewoon los bestel hiwt nooooit een charlet

Zoveel

Bouwe Torn Broers

Super goed contact, goede communicatie, als er zich al problemen voordoen worden ze snel en adequaat opgelost, er wordt goed geluisterd naar de klant en deze wordt van goede adviezen voorzien,... Super goed contact, goede communicatie, als er zich al problemen voordoen worden ze snel en adequaat opgelost, er wordt goed geluisterd naar de klant en deze wordt van goede adviezen voorzien, waarbij gedegen rekening wordt gehouden van de wensen van de klant.

Goede service, adequaat, communicatie

nee

P. van Elten

Gewoon super kwaliteit en service!

Gewoon super kwaliteit en service!

Matthias cleerdin

Mooi fijn en degelijk huisje!

Heeft het goed gehouden in de winter

Heeft u verbeterpunten voor ons?

Ik was met stomheid geslagen toen het huisje stond, dat ik nog anderhalve maand op aansluiting waterafvoer moest wachtten . Dat deed mij gewoon verdriet!

Een fijn een gezellig klein schalig team van mensen. Meedenkend en adviserend.

Er was een duidelijke lijst van prijzen hoeveel de verschillende chalets kosten. Ook duidelijkheide over hoeveel er nog boven de standaard kosten zou komen.
Eerlijkheid en altijd met je...
Eerlijkheid en altijd met je vragen kunnen komen.
Bij de bouw de foto's die we kregen bij de ontwikkeling van de bouw van de chalet

Heeft u verbeterpunten voor ons?

De laatste puntjes van de afwerking als de chalet al op zijn plek staat. Bv plintje los en nog wat dingetjes.

A. Overes

Een kleinschalig bedrijf waar de klant nog koning is! Dat kom je tegenwoordig niet vaak meer tegen.
De eigenaar en zijn medewerkers staan voor je klaar en zijn heel toegankelijk. Het contact verloopt soepel en de secretaresse is altijd bereikbaar, super!
Ook na de oplevering zijn de aandachtspunten direct verholpen, er kwam meteen een medewerker om e.e.a. in orde te maken. Vriendelijk, correct en deskundig. Wij hebben alleen maar positieve ervaringen.
Zeker een aanrader!

Kwalitatief hoogwaardige chalets voor een mooie prijs
Flexibel
Eerlijk en transparant

Geen opmerkingen.

Bijzonder prettig bedrijf dat echt met je meedenkt in alle mogelijkheden en wensen

Kwaliteit, prachtig maat gemaakt, het realiseren van een droom

Heeft u verbeterpunten voor ons?

Jullie maken nog mooier dan de foto's laten zien.

Ingo Bieberstein

Gute Qualität, gute Verarbeitung, gute Beratung

Kommunikation manchmal etwas schwerfällig

S.o.

Schnellere Reaktion auf Anfragen

Goede bouwer, staan geheel open voor de wensen van de klant. Prettige meedenkende medewerkers. Prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Zie boven

Heeft u verbeterpunten voor ons?

Niet alleen leveren en klachten oplossen als de klant erom vraagt, maar ook zelf actief zijn om te vragen of alles goed gaat en/of bevalt ná levering.

Familie Hanekamp

Wij zijn erg tevreden over ons chalet van Chaletbouw Wernsen.

Alles is naar eigen wens en idee gebouwd en op deze manier is het een uniek chalet. Ook is het leuk dat je even kan meekijken met de bouw van het chalet.