Ik had me aangemeld voor de workshop participatiewet en omdat er te weinig aanmeldingen waren heb ik uiteindelijk een privé workshop gekregen. Deze ochtend vond ik leerzaam, contact was prettig, er... Ik had me aangemeld voor de workshop participatiewet en omdat er te weinig aanmeldingen waren heb ik uiteindelijk een privé workshop gekregen. Deze ochtend vond ik leerzaam, contact was prettig, er was ruimte om dieper in te gaan over bepaalde onderwerpen en naderhand kon ik met nieuwe inzichten aan de slag.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Sterke punten: workshop was 1 op 1, hierdoor ruimschoots gelegenheid voor vragen.

Prettige trainer. Duidelijke communicatie en toelichting op het programma.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

meer de diepte ingaan op coaching van WGP kandidaten

x

N/a

n/a

Wim van Vliet / Van Vliet Productions

Prima VBA-cursus. Erg ervaren trainer en weet het goed en leuk uit te leggen!

Als eerste een goede kennismaking met het begrip "particiLeren". Door middel van een goede persoonlijke aandacht en cases die zijn toegesneden op de Tauw praktijk, is deze WorkShop goed "blijven... Als eerste een goede kennismaking met het begrip "particiLeren". Door middel van een goede persoonlijke aandacht en cases die zijn toegesneden op de Tauw praktijk, is deze WorkShop goed "blijven hangen" in mijn geheugen. Prima workshop.

Plezierige èn leerzame workshop particileren. Trainer weet de materie op juiste niveau aan te reiken, brengt veel ervaring over met een gepaste persoonlijke tint. Goed aanhakend op pragmatiek en... Plezierige èn leerzame workshop particileren. Trainer weet de materie op juiste niveau aan te reiken, brengt veel ervaring over met een gepaste persoonlijke tint. Goed aanhakend op pragmatiek en uitvoerbaarheid binnen onze organisatie.

Reactie Chainworks:

Bedankt voor je feedback.
Mark van Roemburg

Paul van de Vondervoort / Tauw

De workshop werd boeiend gebracht en er werden goede voorbeelden gegeven.

Reactie Chainworks:

Bedankt voor je feedback!

Tauw

Leuke, informele en leerzame sessie

Leuke, leerzame, prettige ervaring / workshop