Fam Bakker

Warm ontvangt, relax maar met veel verstand van zaken. We hebben mooie tegels uitgekozen voor een mooie prijs. Blij mee!

Lizzy Baart

Aardige gasten, snelle service en de prijs&kwaliteit is top! Echt een aanrader!

Paul Westerhout

We wilden tegels hebben voor onze nieuwe keuken, best lastig in de corona tijd. We kregen een voorbeeld van de tegels mee, en toen we de keuze gemaakt hadden, hoorden we dat de keuken veel eerder... We wilden tegels hebben voor onze nieuwe keuken, best lastig in de corona tijd. We kregen een voorbeeld van de tegels mee, en toen we de keuze gemaakt hadden, hoorden we dat de keuken veel eerder geplaatst werd. Geen probleem want een dag na de bestelling konden we de tegels al ophalen, werden in de zaak ontvangen met een lekker bak koffie!

De keuken is prachtig met de mooie tegels!

Fam van de Weem

Wat zijn we hartelijk ontvangen, eerst een lekker kopje koffie en daarna alle mooie vloeren bekeken in de ruim opgezette showroom. We hebben met behulp van van Koen een prachtige vloer uitgezocht,... Wat zijn we hartelijk ontvangen, eerst een lekker kopje koffie en daarna alle mooie vloeren bekeken in de ruim opgezette showroom. We hebben met behulp van van Koen een prachtige vloer uitgezocht, bedankt voor je hulp en de mooie tegel die we nou net nodig hadden . Fam van de Weem

Heel prettig en vriendelijk geholpen. Goed bereikbaar in deze Corona tijd, via de app, mail en telefoon. Koen kwam langs na een afspraak met enkele tegels van onze voorkeur. (Gekozen vanaf de... Heel prettig en vriendelijk geholpen. Goed bereikbaar in deze Corona tijd, via de app, mail en telefoon. Koen kwam langs na een afspraak met enkele tegels van onze voorkeur. (Gekozen vanaf de website) zodat we ze in het echt konden kijken en voelen.
Nu wachten tot ze geleverd worden en dan zijn we helemaal tevreden. Maar we hebben er alle vertrouwen in.

Ja we zijn erg tevreden. Ook de service bij de aanschaf en aflevering vonden we geweldig! De bijkeuken is mooi geworden.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! Verder zijn we ook erg tevreden over onze gekozen tegels.

Super goed geholpen
Wij waren op zoek naar wandtegels voor onze wc.
We waren al in 3 bouwmarkten geweest allemaal niks op voorraad min 4 weken levertijd.
Toen kwamen we langs ceramic...
Super goed geholpen
Wij waren op zoek naar wandtegels voor onze wc.
Toen kwamen we langs ceramic vloeren. Eigenlijk waren ze al dicht maar nog aanwezig dus we mochten toch nog even binnen komen.
We hebben mooie tegels uitgezocht en 3 dagen later bij ons voor de deur geleverd echt super service als we weer iets nodig hebben komen we hier zeker terug.

Top service en kundige verkoper! Grote showroom en zo ruim ingericht dat je ook echt een stuk vloer ziet liggen.
In de zomer een nieuwe vloer bij Koen gekocht. Door zijn enthousiasme gekozen voor de keramische tegels van 180 x 30. Kregen een paar tegels mee om thuis te beoordelen en dezelfde avond een hele scherpe offerte via What's App. Later moest de leverdatum op ons verzoek verschoven worden en hebben ze alles uit de kast gehaald om ons te helpen.
De mannen zijn erg klantvriendelijk en hebben service hoog in het vaandel staan, maar wel tegen een betaalbare prijs.
We zijn voorlopig klaar met verbouwen, maar ik zou er zo weer heen gaan!

Leuke zaak, mooie tegels, super service. Koen is leuk, oprecht en joviaal. Het contact was gezellig en we kregen goed advies. Na de aankoop een keurige bevestiging en een hele kleine aanbetaling. Leuke zaak, mooie tegels, super service. Koen is leuk, oprecht en joviaal. Het contact was gezellig en we kregen goed advies. Na de aankoop een keurige bevestiging en een hele kleine aanbetaling.

Levering perfect op tijd, conform afspraak. De chauffeur belde netjes en heeft ze op de perfecte locatie geplaatst.

0 beschadigde tegels, geen gedoe en een nette en eerlijke prijs.

We zijn heel tevreden. Als de vloer klaar is en gevoegd en schoongemaakt, zullen we nog een paar foto’s naar Koen sturen.