Waar? In Sint Maarten

Fijn geholpen in de showroom Heerhugowaard. Goede communicatie onderling. Levering prima geregeld en tegels zijn prachtig, 90x90cm.

Jan

Tegels besteld, later weer geannuleerd: "geen enkel probleem",
aanbetaling direct terug.
"belangrijkste is dat alles naar wens is voor jullie "
waar zie je dat nog .... ? Top

Marjolijn

Prettige website. Bij bezoek aan de showroom vriendelijk geholpen. Goed advies gekregen. Nu wachten op mn prachtige tegels!

Wilco81

Leuk team jonge gasten voelen elkaar aan en overal valt een mouw aan te passen bij deze jongens prijs/kwaliteit verhouding zeker top .
We hadden met levering de chauffeur net gemist zij hebben...
We hadden met levering de chauffeur net gemist zij hebben er toch nog voor gezorgd dat ie een 2 de keer langskwam om alsnog de tegels te leveren .
Daarbij nog veel dank met het mee denken en de goede service bedankt .

Fam Bakker

Warm ontvangt, relax maar met veel verstand van zaken. We hebben mooie tegels uitgekozen voor een mooie prijs. Blij mee!

Lizzy Baart

Aardige gasten, snelle service en de prijs&kwaliteit is top! Echt een aanrader!

Paul Westerhout

We wilden tegels hebben voor onze nieuwe keuken, best lastig in de corona tijd. We kregen een voorbeeld van de tegels mee, en toen we de keuze gemaakt hadden, hoorden we dat de keuken veel eerder... We wilden tegels hebben voor onze nieuwe keuken, best lastig in de corona tijd. We kregen een voorbeeld van de tegels mee, en toen we de keuze gemaakt hadden, hoorden we dat de keuken veel eerder geplaatst werd. Geen probleem want een dag na de bestelling konden we de tegels al ophalen, werden in de zaak ontvangen met een lekker bak koffie!

De keuken is prachtig met de mooie tegels!

Fam van de Weem

Wat zijn we hartelijk ontvangen, eerst een lekker kopje koffie en daarna alle mooie vloeren bekeken in de ruim opgezette showroom. We hebben met behulp van van Koen een prachtige vloer uitgezocht,... Wat zijn we hartelijk ontvangen, eerst een lekker kopje koffie en daarna alle mooie vloeren bekeken in de ruim opgezette showroom. We hebben met behulp van van Koen een prachtige vloer uitgezocht, bedankt voor je hulp en de mooie tegel die we nou net nodig hadden . Fam van de Weem

Heel prettig en vriendelijk geholpen. Goed bereikbaar in deze Corona tijd, via de app, mail en telefoon. Koen kwam langs na een afspraak met enkele tegels van onze voorkeur. (Gekozen vanaf de... Heel prettig en vriendelijk geholpen. Goed bereikbaar in deze Corona tijd, via de app, mail en telefoon. Koen kwam langs na een afspraak met enkele tegels van onze voorkeur. (Gekozen vanaf de website) zodat we ze in het echt konden kijken en voelen.
Nu wachten tot ze geleverd worden en dan zijn we helemaal tevreden. Maar we hebben er alle vertrouwen in.

Ja we zijn erg tevreden. Ook de service bij de aanschaf en aflevering vonden we geweldig! De bijkeuken is mooi geworden.