2038 beoordelingen

7.8/10
Behandeling

2038 Reviews

wiel dielissen

Narcose behandeling goed, nood prothese redelijk, defenitieve prothese veel te groot, met dikke randen en past helemaal niet, boven prothese zakt zo naar beneden, dan wordt het weer opgevult het... Narcose behandeling goed, nood prothese redelijk, defenitieve prothese veel te groot, met dikke randen en past helemaal niet, boven prothese zakt zo naar beneden, dan wordt het weer opgevult het lijkt of ik 2de hands gebit heb, kan moeilijk eten in half jaar 12 kilo afgevallen, moeten nog leren prothese te maken

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

luister naar de klant, ik weet wat ik voel en hoe het zit die prothese en het is helemaal niks die prothese

Geachte meneer Dielissen,
Geachte meneer Dielissen,
Er is een email naar u verstuurd voor het maken van een afspraak, dit ter correctie van de prothese. Wij nemen wij klachten serieus en hopen dit spoedig voor u te kunnen verhelpen.

Zeer deskundig

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Wachttijden soms veel te lang .

Intake gesprek gehad wat zeer kort duurde en een commerciëel verkoop praatje is. Ik werd meteen geconfronteerd met voor en na foto's en mooie praatjes. Vragen van mijn kant werden afgewimpeld en... Intake gesprek gehad wat zeer kort duurde en een commerciëel verkoop praatje is. Ik werd meteen geconfronteerd met voor en na foto's en mooie praatjes. Vragen van mijn kant werden afgewimpeld en diegene die het gesprek voerde was niet eens de tandarts. Er werd niet eens in mijn mond gekeken. Alleen foto's gemaakt. Mijn gevoel zat er niet juist. Na een andere tandarts geweest. En wat blijkt?? Jullie begroting klopt van geen kant!! Veel te hoge factuur. Mij werd bij jullie verteld dat de intake gratis is.. nu staat het gewoon op de factuur. Toen ik dit melde aan de telefoon werd mij verteld ja als je de behandeling gaat doen wordt het in rekening gebracht. Dit is gewoon oplichting!! Ben daarna hier gaan kijken en googlen en idd schrikbarend wat je leest. Ga hier zeker niet heen, het zijn geldwolven. Bij mijn tandarts nu 1000, -!! goedkoper uit voor dezelfde behandeling.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Vertel gewoon eerlijk de nadelen en hang niet alleen mooie praatjes op! En hanteer de eerlijke tarieven!

Heel fijn geholpen, ben erg tevreden met het resultaat!

H jacobs

Ondergebit meer dan slecht na rebase. kan het niet inhouden laat staan eten.
Boven gebit te los te dikke randen binnenkant wangen binnenkant lip schuren erlangs wat erg geïrriteerd raakt. Ondergebit meer dan slecht na rebase. kan het niet inhouden laat staan eten.
v vorm gebit spleetje zit niet waar het hoort.
Beet is niet goed gebit draagt op rechts voor op twee voor tanden. en veel te los zittend.
Kom je terug krijg je steeds iemand anders terweil de afspraak was dat 1 persoon het zou doen

beter luisteren naar klant

Geachte meneer Jacobs,
Geachte meneer Jacobs,
Mocht u op dit moment nog klachten ondervinden aan de prothese dan verzoeken wij u om contact op te nemen zodat wij dit door de behandelaar ( welke u de laatste keer heeft behandeld) kunnen laten controleren.

Jos van Kasteren

Ben al jaren patiënt , heb op dit moment minder goede ervaring.
Ben al jaren patiënt , heb op dit moment minder goede ervaring.
Op afspraak is er een begroting gestuurd welke toneel niet correct volgens afspraak was. Vervolgens zelf gebeld en zou terug gebeld worden, is niet gebeurd. 5 dagen later volgt een mail waarom ik nog niet op de begroting heb gereageerd, op deze mail antwoord verzonden, weer geen reactie. Week later zelf weer gebeld en van hier eerder beschreven verslag gedaan. Wordt een telefonische aanbieding gedaan, niet conform eerdere afspraak. Daarna om een persoonlijk onderhoud gevraagd en hierbij is direct de eerdere afspraak over de begroting mondeling toegezegd, deze enkele dagen later ook schriftelijk ontvangen. Vervolgens afspraken gemaakt over de behandeling.

Zie bovenstaande.
Bovendien is de telefonische bereikbaarheid op dit moment zeer slecht, krijg uiteindelijk altijd het callcenter aan de telefoon.
Deze beloven uiteraard dat ik door CDC...
Zie bovenstaande.
Deze beloven uiteraard dat ik door CDC teruggebeld wordt, dit gebeurd ook niet altijd.

Geachte meneer van Kasteren,
Naar aanleiding van uw review zal CDC contact met u opnemen om uw klacht door te nemen.
met vriendelijke groet,
Evelien Markerink, Kwaliteitsmanager...
Geachte meneer van Kasteren,
met vriendelijke groet,
CDC Complete tandzorg

Ook ik ben geholpen in best zeer slechte ervaring ,luisteren niet naar je ,lange wacht tijden ,mijn gebit heeft nooit gepast ik ben daar wel 20 keer voor terug geweest ,het is gewoon een fabriek... Ook ik ben geholpen in best zeer slechte ervaring ,luisteren niet naar je ,lange wacht tijden ,mijn gebit heeft nooit gepast ik ben daar wel 20 keer voor terug geweest ,het is gewoon een fabriek en alleen uit op geld mijn boven gebit heeft daar 2600,00 gekost en kan er niets mee.

Geachte mevrouw Gabriels,
Naar aanleiding van uw bericht wordt er contact met u opgenomen zodat wij de klacht in behandeling kunnen nemen en dit correct voor u kunnen behandelen.
Met...
Geachte mevrouw Gabriels,

Ivo

Mijn ervaring hier is dat ze vooral op geld uit zijn. Er werd weinig tijd genomen en de diagnose was dat er 6 kronen geplaatst moesten worden. Een andere tandarts gaf het advies voor 1 kroon, 1... Mijn ervaring hier is dat ze vooral op geld uit zijn. Er werd weinig tijd genomen en de diagnose was dat er 6 kronen geplaatst moesten worden. Een andere tandarts gaf het advies voor 1 kroon, 1 wortelkanaal behandeling en 1 gaatje vullen.
Dat is nu 2 jaar geleden en sinds dien geen last meer.

Eerlijkheid duurt het langst

Beste Ivo,
Per email is er contact gezocht om de klacht inhoudelijk in behandeling te nemen.
Beste Ivo,
Goede zorg en kwaliteit zijn staan bij ons hoog in het vaandel en uw beoordeling is voor ons erg waardevol.
CDC Complete tandzorg

Erg slecht. Na 3 jaar en nog pijn hebben.
En 2 gebitten verder

Beste,
Graag komen wij met u in contact om uw klacht door te nemen en een passende oplossing te vinden. Ik wil u vragen uw klacht via email te sturen aan cs@cdctandzorg.nl
Goede zorg en...
Beste,
Goede zorg en kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel en uw beoordeling is voor ons dan ook zeer waardevol.

Maud van Praagh

1ste ervaring en voor zeer drastische ingreep - professioneel maar mis een groot deel menselijkheid -het lijkt er te druk om dieper in te gaan op nazorg- persoonlijke beleving en uitleg .

Geachte mevrouw van Praagh,
Graag komen wij met u in contact om uw review door te nemen.
Geachte mevrouw van Praagh,
Graag komen wij met u in contact om uw review door te nemen.
Zorg en kwaliteit verbeteren zijn voor ons erg belangrijk en daarom komen wij graag met u in contact.
Evelien Markerink , kwaliteitsmanager CDC Complete tandzorg