2033 beoordelingen

Behandeling
8.3/10

2033 Reviews

Jos van Kasteren

Ben al jaren patiënt , heb op dit moment minder goede ervaring.
Ben al jaren patiënt , heb op dit moment minder goede ervaring.
Op afspraak is er een begroting gestuurd welke toneel niet correct volgens afspraak was. Vervolgens zelf gebeld en zou terug gebeld worden, is niet gebeurd. 5 dagen later volgt een mail waarom ik nog niet op de begroting heb gereageerd, op deze mail antwoord verzonden, weer geen reactie. Week later zelf weer gebeld en van hier eerder beschreven verslag gedaan. Wordt een telefonische aanbieding gedaan, niet conform eerdere afspraak. Daarna om een persoonlijk onderhoud gevraagd en hierbij is direct de eerdere afspraak over de begroting mondeling toegezegd, deze enkele dagen later ook schriftelijk ontvangen. Vervolgens afspraken gemaakt over de behandeling.

Zie bovenstaande.
Bovendien is de telefonische bereikbaarheid op dit moment zeer slecht, krijg uiteindelijk altijd het callcenter aan de telefoon.
Deze beloven uiteraard dat ik door CDC...
Zie bovenstaande.
Deze beloven uiteraard dat ik door CDC teruggebeld wordt, dit gebeurd ook niet altijd.

2011

Reactie CDC Complete tandzorg:

Geachte meneer van Kasteren, Naar aanleiding van uw review zal CDC contact met u opnemen om uw klacht door te nemen. met vriendelijke groet, Evelien Markerink, Kwaliteitsmanager CDC... Geachte meneer van Kasteren, Naar aanleiding van uw review zal CDC contact met u opnemen om uw klacht door te nemen. met vriendelijke groet, Evelien Markerink, Kwaliteitsmanager CDC Complete tandzorg

Ook ik ben geholpen in best zeer slechte ervaring ,luisteren niet naar je ,lange wacht tijden ,mijn gebit heeft nooit gepast ik ben daar wel 20 keer voor terug geweest ,het is gewoon een fabriek... Ook ik ben geholpen in best zeer slechte ervaring ,luisteren niet naar je ,lange wacht tijden ,mijn gebit heeft nooit gepast ik ben daar wel 20 keer voor terug geweest ,het is gewoon een fabriek en alleen uit op geld mijn boven gebit heeft daar 2600,00 gekost en kan er niets mee.

Reactie CDC Complete tandzorg:

Geachte mevrouw Gabriels, Naar aanleiding van uw bericht wordt er contact met u opgenomen zodat wij de klacht in behandeling kunnen nemen en dit correct voor u kunnen behandelen. Met... Geachte mevrouw Gabriels, Naar aanleiding van uw bericht wordt er contact met u opgenomen zodat wij de klacht in behandeling kunnen nemen en dit correct voor u kunnen behandelen. Met vriendelijke groet, Evelien Markerink, Kwaliteitsmanager CDC Complete tandzorg

Ivo

Mijn ervaring hier is dat ze vooral op geld uit zijn. Er werd weinig tijd genomen en de diagnose was dat er 6 kronen geplaatst moesten worden. Een andere tandarts gaf het advies voor 1 kroon, 1... Mijn ervaring hier is dat ze vooral op geld uit zijn. Er werd weinig tijd genomen en de diagnose was dat er 6 kronen geplaatst moesten worden. Een andere tandarts gaf het advies voor 1 kroon, 1 wortelkanaal behandeling en 1 gaatje vullen.
Dat is nu 2 jaar geleden en sinds dien geen last meer.

Eerlijkheid duurt het langst

2015

Reactie CDC Complete tandzorg:

Beste Ivo, Per email is er contact gezocht om de klacht inhoudelijk in behandeling te nemen. Goede zorg en kwaliteit zijn staan bij ons hoog in het vaandel en uw beoordeling is voor ons erg... Beste Ivo, Per email is er contact gezocht om de klacht inhoudelijk in behandeling te nemen. Goede zorg en kwaliteit zijn staan bij ons hoog in het vaandel en uw beoordeling is voor ons erg waardevol. Met vriendelijke groet, Evelien Markerink, Kwaliteitsmanager CDC Complete tandzorg

Erg slecht. Na 3 jaar en nog pijn hebben.
En 2 gebitten verder

2014

Reactie CDC Complete tandzorg:

Beste, Graag komen wij met u in contact om uw klacht door te nemen en een passende oplossing te vinden. Ik wil u vragen uw klacht via email te sturen aan cs@cdctandzorg.nl Goede zorg en... Beste, Graag komen wij met u in contact om uw klacht door te nemen en een passende oplossing te vinden. Ik wil u vragen uw klacht via email te sturen aan cs@cdctandzorg.nl Goede zorg en kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel en uw beoordeling is voor ons dan ook zeer waardevol. Met vriendelijke groet, Evelien Markerink, Kwaliteitsmanager CDC Complete tandzorg

Maud van Praagh

1ste ervaring en voor zeer drastische ingreep - professioneel maar mis een groot deel menselijkheid -het lijkt er te druk om dieper in te gaan op nazorg- persoonlijke beleving en uitleg .

Reactie CDC Complete tandzorg:

Geachte mevrouw van Praagh, Graag komen wij met u in contact om uw review door te nemen. Zorg en kwaliteit verbeteren zijn voor ons erg belangrijk en daarom komen wij graag met u in contact.... Geachte mevrouw van Praagh, Graag komen wij met u in contact om uw review door te nemen. Zorg en kwaliteit verbeteren zijn voor ons erg belangrijk en daarom komen wij graag met u in contact. Met vriendelijke groet, Evelien Markerink , kwaliteitsmanager CDC Complete tandzorg

Zeer goed

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Alles is gegaan zoals gepland, zeker hiermee doorgaan.

2011.

Piet Donners

Van af het begin vertrouwd

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

De angst voor de tandarts krijgt toch te weinig aandacht bv ,bij de eerste afspraak wel maar latere afspraken niet meer!

Thelosen

Fijn geholpen ...

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

soms is de wachttijd erg lang

Marcel

Vriendelijke medewerkers, duidelijke uitleg en korte wachttijden.

2017

Prima, beetje massaal. Het is in de loop der jaren beter geworden

2012