2033 beoordelingen

Behandeling
8.3/10

2033 Reviews

r.lambregts

Na enkele jaren geen tandarts bezoek door enkele bijzonder vervelende ervaringen met mijn toenmalige tandarts, kreeg ik in Oktober 2015 van de een op de andere dag ontzettende ontstekingen in mijn... Na enkele jaren geen tandarts bezoek door enkele bijzonder vervelende ervaringen met mijn toenmalige tandarts, kreeg ik in Oktober 2015 van de een op de andere dag ontzettende ontstekingen in mijn mond , gepaard met veel pijn en tanden die steeds lossers gingen staan met lood in mijn schoenen een afspaak gemaakt bij CDC. Ik kon gelukkig al binnen drie dagen terecht voor een intake gesprek. Ik voelde mij vanaf het eerste moment erg op mijn gemak gesteld en mensen die er werkte waren allemaal bijzonder vriendelijk.
Na het maken van foto's ect kreeg ik een soort van adviesgesprek ( verkoopgesprek), dit gesprek verliep vlot en er werd in volgelvlucht uitgelegd wat de mogelijkheden waren en wat de kosten hiervan zouden zijn. Advies was alle tanden en kiezen verwijderen weliswaar onder narcose ivm mijn angsten. Een klikgebit was het beste maar die keuze zou ik op een later tijdstip nog altijd kunnen nemen. ( wat ik overigens ook gedaan heb).
Binnen vijf dagen was ik al aan de beurt ( kreeg van te voren al een recept voor pijnstilling om ervoor te zorgen dat ik na de ingreep geen pijn zou hebben). ik werd goed ontvangen door een medewerker en naar het natcosecentrum gebracht. Daar werd ik vrij snel al opgehaald door de behandelende tandarts waarbij ik een duidelijke uitleg kreeg van wat hij ging doen.
Door de mensen op de ok erg op mijn gerust gesteld en voor ik het wist lag ik al weer in de bijkom ruimte . Een erg vriendelijke verpleegkundige hield mij goed in de gaten en vroeg gelijk hoeveel "pijn "ik had. Na aangegeven te hebben hoeveel, kreeg ik direct een dosering pijnstilling en vanaf dat moment heb ik geen enkele pijn meer gevoeld.
Een week later de hechtingen eruit laten halen. Wederom geen pijn. Augustus 2016 heb ik in zowel in onderkaak als boven kaak implantaten laten plaatsen ook dit wederom onder narcose en zonder enige vorm van pijn. Natuurlijk heb ik in deze periode ook last gehad van drukplekken en daar pijn /last van gehad. Maar wanneer ik belde kon ik negen van de tien keer al de zelfde dag terecht. Dit zijn pijntjes waar niemand iets aan kan doen en bij de een wat meer voor zal komen als de bij de andere.......al met al ben ik super tevreden over de behandelingen bij cdc en ga ik er ook zonder enige angst naar toe voor mijn controles.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

geregeld uitloop op de wachttijden. kan gebeuren maar communiceer het naar de wachtende.

Knobel

Goede ervaring qua behandeling, maar na een jaar ging mijn prothese stuk tijdens het eten. Na info te hebben opgevraagd voor reparatie bleek ik de prothese een jaar en een maand in te hebben en had... Goede ervaring qua behandeling, maar na een jaar ging mijn prothese stuk tijdens het eten. Na info te hebben opgevraagd voor reparatie bleek ik de prothese een jaar en een maand in te hebben en had ik geen garantie meer. Dit noem ik een zeer slechte service !

J. Bos

Dit is mijn tweede review. Dit jaar op 5 april alles laten trekken en met eerste prothese naar huis. Na een week moest ik terug om hechtingen te laten verwijderen. Toen zijn de problemen begonnen... Dit is mijn tweede review. Dit jaar op 5 april alles laten trekken en met eerste prothese naar huis. Na een week moest ik terug om hechtingen te laten verwijderen. Toen zijn de problemen begonnen blootliggend kaakbot , splinters en vandaag 20 juli 2017 is dus ruim 3,5 maand later heeft de kaakchirurg wederom een flink stuk wortel verwijderd. Dit na diverse ontstekingen antibiotica kuren een drain in een abces een niet goed passende prothese pijn in mijn mond nog steeds en de rekeningen stromen binnen. Zelfs de kaakchirurg is een soort van wanhopig. Mijn advies denk er goed over na. Personeel is echt vriendelijk en ik weet dat er veel mensen zullen zijn die dit niet herkennen maar ik kan zeggen dat ik spijt heb van mijn beslissing

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Luisteren en eerlijk weergeven wat de ervaringen zijn. Er wordt eigenlijk na problemen niet meer geïnformeerd hoe het gaat. Als de rekeningen maar betaald worden.

Reactie CDC Complete tandzorg:

Geachte mevrouw Bos, Wij vinden het spijtig te lezen dat u de behandeling en zorg zo heeft ervaren en er zal met spoed contact met u opgenomen worden om een afspraak te maken zodat wij u van uw... Geachte mevrouw Bos, Wij vinden het spijtig te lezen dat u de behandeling en zorg zo heeft ervaren en er zal met spoed contact met u opgenomen worden om een afspraak te maken zodat wij u van uw klachten kunnen verhelpen. Met vriendelijke groet, Evelien Markerink

Peter Verhoef

Zeer tevreden alles keurig volgens schema verlopen.
Het nieuwe bovengebit en het klikgebit onder passen uitstekend.
Ook de narcose en het trekken van het ondergebit is prima...
Zeer tevreden alles keurig volgens schema verlopen.
Het nieuwe bovengebit en het klikgebit onder passen uitstekend.
Ook de narcose en het trekken van het ondergebit is prima verlopen.
Ik kan en durf de wereld weer toe te lachen.
Tandarts Willem en al je collegae die hier aan hebben gewerkt, bedankt.

Peter Verhoef.

Bernie

Kwaliteit van behandeling is gewoon goed echter om een afspraak te wijzigen naar een iets later stadium is aller Belabberdst !!!!!

Een verschuiving van 6 maanden daar de...

Een verschuiving van 6 maanden daar de afspraakkalender vol zit!

Reactie CDC Complete tandzorg:

Geachte Bernie, Graag komen wij met u in contact zodat wij kunnen achterhalen waar het in het proces verkeerd gaat met het maken van de afspraken. Voor het contact en uw gegevens wordt een email... Geachte Bernie, Graag komen wij met u in contact zodat wij kunnen achterhalen waar het in het proces verkeerd gaat met het maken van de afspraken. Voor het contact en uw gegevens wordt een email gestuurd. Met vriendelijke groet, Evelien Markerink, Kwaliteitsmanager CDC Complete tandzorg

wiel dielissen

Narcose behandeling goed, nood prothese redelijk, defenitieve prothese veel te groot, met dikke randen en past helemaal niet, boven prothese zakt zo naar beneden, dan wordt het weer opgevult het... Narcose behandeling goed, nood prothese redelijk, defenitieve prothese veel te groot, met dikke randen en past helemaal niet, boven prothese zakt zo naar beneden, dan wordt het weer opgevult het lijkt of ik 2de hands gebit heb, kan moeilijk eten in half jaar 12 kilo afgevallen, moeten nog leren prothese te maken

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

luister naar de klant, ik weet wat ik voel en hoe het zit die prothese en het is helemaal niks die prothese

2016 - 2017

Reactie CDC Complete tandzorg:

Geachte meneer Dielissen, Er is een email naar u verstuurd voor het maken van een afspraak, dit ter correctie van de prothese. Wij nemen wij klachten serieus en hopen dit spoedig voor u te... Geachte meneer Dielissen, Er is een email naar u verstuurd voor het maken van een afspraak, dit ter correctie van de prothese. Wij nemen wij klachten serieus en hopen dit spoedig voor u te kunnen verhelpen. Met vriendelijke groet, Evelien Markerink, Kwaliteitsmanager CDC Complete tandzorg

Zeer deskundig

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Wachttijden soms veel te lang .

2016

Intake gesprek gehad wat zeer kort duurde en een commerciëel verkoop praatje is. Ik werd meteen geconfronteerd met voor en na foto's en mooie praatjes. Vragen van mijn kant werden afgewimpeld en... Intake gesprek gehad wat zeer kort duurde en een commerciëel verkoop praatje is. Ik werd meteen geconfronteerd met voor en na foto's en mooie praatjes. Vragen van mijn kant werden afgewimpeld en diegene die het gesprek voerde was niet eens de tandarts. Er werd niet eens in mijn mond gekeken. Alleen foto's gemaakt. Mijn gevoel zat er niet juist. Na een andere tandarts geweest. En wat blijkt?? Jullie begroting klopt van geen kant!! Veel te hoge factuur. Mij werd bij jullie verteld dat de intake gratis is.. nu staat het gewoon op de factuur. Toen ik dit melde aan de telefoon werd mij verteld ja als je de behandeling gaat doen wordt het in rekening gebracht. Dit is gewoon oplichting!! Ben daarna hier gaan kijken en googlen en idd schrikbarend wat je leest. Ga hier zeker niet heen, het zijn geldwolven. Bij mijn tandarts nu 1000, -!! goedkoper uit voor dezelfde behandeling.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Vertel gewoon eerlijk de nadelen en hang niet alleen mooie praatjes op! En hanteer de eerlijke tarieven!

2017

Heel fijn geholpen, ben erg tevreden met het resultaat!

H jacobs

Ondergebit meer dan slecht na rebase. kan het niet inhouden laat staan eten.
Boven gebit te los te dikke randen binnenkant wangen binnenkant lip schuren erlangs wat erg geïrriteerd raakt. Ondergebit meer dan slecht na rebase. kan het niet inhouden laat staan eten.
v vorm gebit spleetje zit niet waar het hoort.
Beet is niet goed gebit draagt op rechts voor op twee voor tanden. en veel te los zittend.
Kom je terug krijg je steeds iemand anders terweil de afspraak was dat 1 persoon het zou doen

beter luisteren naar klant

Reactie CDC Complete tandzorg:

Geachte meneer Jacobs, Mocht u op dit moment nog klachten ondervinden aan de prothese dan verzoeken wij u om contact op te nemen zodat wij dit door de behandelaar ( welke u de laatste keer heeft... Geachte meneer Jacobs, Mocht u op dit moment nog klachten ondervinden aan de prothese dan verzoeken wij u om contact op te nemen zodat wij dit door de behandelaar ( welke u de laatste keer heeft behandeld) kunnen laten controleren. Met vriendelijke groet, Evelien Markerink, Kwaliteitsmanager CDC Complete tandzorg