2034 beoordelingen

2034 Reviews

Dolf Melissant

Uitstekend.!!!!!!!

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Goede begeleiding, uitstekend personeel zowel medisch, administratief als baliepersoneel. Iedereen zeer vriendelijk en meelevend.

2015

Ivo van Wijk

Prima ervaringen.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Ik ben bij CDC terecht gekomen vanwege (toen nog) angst.

Ik ben bij CDC terecht gekomen vanwege (toen nog) angst.

De extra zorg vanwege die angst die er in het verleden was, die is er niet meer zo. Vertellen wat er gedaan gaat worden (bij de verschillende handelingen), vragen of het goed gaat. Afspreken wat te doen als het (even) niet gaat. Bijvoorbeeld het droogspuiten dat doet bij mij zeer en als dat zonder aankondiging gedaan wordt dan geeft dat geen fijne reactie. Of tandsteen verwijderen rondom het tandvlees, misschien kan zo'n kleine verdoving met wat pasta een eenvoudig aanbod zijn om het minder onaangenaam te maken. De angst die ik had, die ligt op de loer om de kop op te steken.

In welk jaar kwam u voor het eerst bij CDC?

Inmiddels al wat jaren geleden. Geen idee van een jaartal

Matig.

Duidelijkheid nar cliënten.

2016

Ervaring is redelijk goed. Ben niet goed geïnformeerd over het resultaat van een bleekbehandeling. Pas 5 minuten voor aanvang van de behandeling (die vantevoren al volledig moest worden betaald)... Ervaring is redelijk goed. Ben niet goed geïnformeerd over het resultaat van een bleekbehandeling. Pas 5 minuten voor aanvang van de behandeling (die vantevoren al volledig moest worden betaald) kreeg ik te horen dat het resultaat niet altijd optimaal is en dat was het ook niet. Amper verschil te zien, kosten behandeling: euro 500. Over het vervangen van de 2 kronen ben ik wel tevreden. Minpunt van de kliniek: afspraken worden niet goed ingepland, de wachttijd is veel te lang.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Beter/ ruimer inplannen van afspraken zodat je niet zolang hoeft te wachten. Beter informeren over een bleekbehandeling.

2016

Duidelijke uitleg en ze nemen de tijd voor je tijdens de behandeling

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Zou erg fijn zijn als niet meer gehapt hoeft te worden voor het maken van een brug. Ik kan er echt niet tegen.

2010

G. Nijland

Soms zeer lange wachttijden wat ik als enigste als negatief heb ervaren

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Op aanbeveling (van vrienden/kennissen)

Teunissen

Klantvriendelijk en geruststellend voor angstpatienten

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Zoeken op internet (bijv. Google)

Marcel

Goede ervaring! Ben zo goed als genezen met angst voor de tandarts

TV reclame

llm v esch

Niet voor herhaling vat baar

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Op aanbeveling (van vrienden/kennissen)

Corina van de Sluis

Mijn ervaringen met cdc zijn over het algemeen goed

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Zoeken op internet (bijv. Google)