2034 beoordelingen

Behandeling
8.3/10

2034 Reviews

Caroline

Wat vooral opvalt is de belevingsgerichtheid van de mensen die er werken. Vriendelijk en respectvol. Je bent geen nummer maar een mens.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

De wachttijd voor de ingreep onder narcose liep nogal uit. Dit kan gebeuren en is begrijpelijk. Wel zou dit vantevoren beter gecommuniceerd mogen worden.

2015

Kees Jasperse

Mijn ervaring is tweeledig.
Ik ben blij met mijn nieuwe "gebit" Het is totaal vervangen d.m.v. kronen. Nu ik het ca een maand in heb ben ik er aan gewend en voldoet het prima.
de...
Mijn ervaring is tweeledig.
de afspraken die ik had zijn op initiatief van CDC een aantal keren verzet dan wel is er een poging gedaan. Dat voelt bij mij niet goed. Zeker niet als jullie een afspraak, lees behandeling, willen annuleren. Bij voelt het dan dat ik niet serieus genomen wordt. Wat waarschijnlijk niet zo is.
De behandeling zelf, de eerste twee, vond ik redelijk "ruw".
Per saldo ben ik tevreden met het resultaat

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Geen afspraken proberen te verzetten

2016

Alles netjes volgens afspraak en nergens last van gehad na behandeling.
Alles netjes volgens afspraak en nergens last van gehad na behandeling.
Wel een tegenvaller was dat tijdens de intake of tandreining er niets gezegt wordt over feit dat verkleuring niet minder wordt maar juist meer op kan vallen door bleekproces, maar dat dat pas ongeveer 10 minuten voor behandeling gezegd wordt nadat je betaald hebt.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Beter informatie voorziening over mogelijke bijwerkingen, afwijkingen, afhankelijkheden en te verwachtte resultaten.

2016

Goed, vriendelijk en kundig personeel en meedenkend

2015

A.A. Berkhout

Positief, vriendelijke medewerkers die zorgvuldig werken

2010?

De zorg is heel goed .
alleen hoe later op de dag de afgesproken tijden uitlopen.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

afspraak tijden beter afstemmen eventueel een of twee afspraken minder op een dag zodat de afgesproken tijden beter gehaald kunnen worden.

2013

dorruske

Ik ben netjes en goed naar wens geholpen

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Na mijn akelige ervaring bij mijn vorige tandarts vond ik een behandeling in kamer 13 ?iets minder leuk

Clemens de Rijck

Prachtige locatie, professioneel en enthousiast personeel

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Laatste onderhoud aan mijn tanden was helemaal perfect , ben alleen haar naam vergeten.

2014

Mijn ervaring is positief

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Het zou fijn zijn als je voor de controle elk half jaar dezelfde arts- mondhigieniste kunt afspreken.

2002 ben geholpen door dr. Teuber

ih.carlier