2033 beoordelingen

8.3/10

2033 Reviews

J.C van Haaren

Ik ben tevreden .
Bij de paar laatste periodieke controles werden de tijden van afspraak prima nagekomen.
Voorheen werden de wachttijden flink overschreden.

Zie mijn reactie.

2006

Sylvia de Boer

Afspraken netjes op tijd, behandeling zoals vooraf uitgelegd en ruimte voor vragen.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Te volle agenda's of te weinig medewerkers, receptionisten nauwelijks telefonisch te bereiken en het callcenter waar je dan mee doorverbonden wordt heeft wat mij betreft geen meerwaarde,ze kunnen... Te volle agenda's of te weinig medewerkers, receptionisten nauwelijks telefonisch te bereiken en het callcenter waar je dan mee doorverbonden wordt heeft wat mij betreft geen meerwaarde,ze kunnen niet inhoudelijk reageren of afspraken wijzigen waardoor je het standaard antwoord krijgt het later nog eens te proberen of een terugbelafspraak zonder een tijdstip te melden. (laatste keer dat ik dit probeerde heb ik 8 pogingen in 1,5 dag gedaan).. Toen ik de receptionist uiteindelijk te spreken kreeg om een afspraak te verzetten die pas 3,5 week later zou plaatsvinden kreeg ik te horen dat ik dan pas over 3 maanden terecht kon, in mijn ogen niet juist voor een patient die midden in het traject van een immediaatprothese zit. Tijdens de behandeling wordt uitgebreid de tijd genomen voor uitleg al moet ik zeggen dat niet alle medewerkers even vriendelijk in hun uitstraling zijn (een begroeting bij binnenkomst ipv direct de assistente een vraag stellen is wel het minste wat je mag verwachten). Wellicht "bezet" lampjes bij de deuren zodat collega's niet ongebreideld of iig door te kloppen, de kamer van collega's binnenkomen tijdens behandeling(ik vond dit niet echt prettig).

Willy van Lieshout,Helmond Dolfijnlaan 94

Alles goed geregeld ,ging prima.

2015

Roel Walda

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Bij vervangen alle tanden en kiezen zeggen dat je een bijtring tegen het tandenknarsen moet hebben.

2013

c. Wagemans

Alles zeer goed geregeld en verzorgd.

Geen.

2014

Mijn ervaring met de CDC Kliniek is prima. Ze behandelen je goed en de nabehandeling is ook goed.
Echt een aanrader zeker als je angst heb.

2015

Mijn ervaring met de kliniek is dat ze zich mooi voordoen maar het allemaal niet zo rooskleurig is als dat het lijkt

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

je houden aan afspraken en de behandelingen goed uitvoeren zodat een klant na een rebase geen 3x terug moet komen op EIGEN kosten.

2012

Nota's kloppen vaak niet.
Steeds wisselende behandelaars.
Afspraken worden vaak verzet.

Zie boven

2007

Zeer fijne positieve ervaring

Gastvrijheid goed

verbetering
telefonisch moeilijk te bereiken

Johan bogers

Ben goed geïnformeerd spontaan personeel had dit veel eerder moeten doen.