2034 beoordelingen

Behandeling
8.3/10

2034 Reviews

Anoniempje

Wel vaak lang wachten terwijl afspraak op tijd gemaakt is

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Tijden beter in acht nemen

2013 of zo

Het is zeer goed bevallen en nog steeds waar zou je anders heen gaan hier hebben ze als onder twee gebouwen zitten kan niet beter genoeg ruimte om te parkeren

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Als je belt dat het zo lang duurt voordat je aan de buurt bent.
En evt ook s avond er naar toe zo kunnen tot 9 uur of zo

2013

Ton Engels

Goed verzorgt. En vakkundig aan de Bali ontvangen .
De behandeling zijn altijd goed en vakkundig uitgevoerd, ervaart goed geluisterd naar de patiënt .

2004

A.Zwartelé

Vanaf het eerste moment voelde ik me thuis door de vriendelijke mensen waar ik mee te maken kreeg en in een later stadium die dag met de deskundige uitleg over wat me te wachten stond.Over de... Vanaf het eerste moment voelde ik me thuis door de vriendelijke mensen waar ik mee te maken kreeg en in een later stadium die dag met de deskundige uitleg over wat me te wachten stond.Over de behandeling niets dan lof en met de nazorg was niets mis mee.Ik kan alleen maar zeggen:puik.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Dit is geen verbeterpunt,maar een groot pluspunt.We hebben aan de balie verteld dat pijnbestrijding kan worden bestreden door 3 dagen voor de behandeling 1000mg paracetamol per dag in te nemen.Daar... Dit is geen verbeterpunt,maar een groot pluspunt.We hebben aan de balie verteld dat pijnbestrijding kan worden bestreden door 3 dagen voor de behandeling 1000mg paracetamol per dag in te nemen.Daar werd gelijk een aantekening van gemaakt.

In 2016.

Perfecte behandeling, prima service, nazorg na operatie, vriendelijk team, ontspannen omgeving, kortom, ik kan het iedereen aanbevelen, wat ik ook al diverse keren heb gedaan met bij de betreffende... Perfecte behandeling, prima service, nazorg na operatie, vriendelijk team, ontspannen omgeving, kortom, ik kan het iedereen aanbevelen, wat ik ook al diverse keren heb gedaan met bij de betreffende mensen dezelfde goedkeurende reacties.

Zie bovengenoemde ervaring.

2008

Slecht. Ik schrijf me drie keer uit voor mails en krijgt al ngo dese shit.

2015

Goede ervaring

2016

T. Van Rijt

Proffesionele aanpak, klantgericht personeel en en mooie locatie.

Ga zo door

2004

els van oord van der vlies

Heel erg meelevend en heel lief en vriendelijk

2013 denk ik

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

uitgebreidere voorlichting bij behandeling { implantaten}

2014