2033 beoordelingen

Goede ervaring , vriendelijk personeel

Ramon Jongstra

Zeer prettig !!

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Een vestiging in Amsterdam misschien ?

2016

Mijn ervaringen dateren van november 2007.
Mijn ervaringen dateren van november 2007.
Toen heb ik een bovengebit, opgebouwd uit inplantaten laten plaatsen. Vervolgens ben ik 2x per jaar voor controle en onderhoud ondergebit in Best geweest. Dit alles naar mijn volle tevredenheid. Eind 2015 is een nieuw gebit op de transplantaten gezet. Ik wist niet dat dat noodzakelijk was, maar bij navraag bij anderen bleek dit normaal en bleek dat ik langer dan gemiddeld met het 1e gebit gedaan had. Derhalve, voor mij slechts positieve ervaringen.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Het krijgen van een compleet gebit incl implantaten in slechts 2 dagen vond ik geweldig. Nooit enig probleem ervaren.

2007

RAH van der Stelt

Mijn ervaring met CDC zijn prima altijd vriendelijk ook goede omgang met mijn kinderen

gewoon zo door gaan

2015

Meestal zorgvuldig maar niet altijd dus. De afhandeling aan de balie stoort mij. Iedereen die staat te wachten hoort precies wat je behandeling is, hoe het is gegaan,en hoeveel je moet betalen en... Meestal zorgvuldig maar niet altijd dus. De afhandeling aan de balie stoort mij. Iedereen die staat te wachten hoort precies wat je behandeling is, hoe het is gegaan,en hoeveel je moet betalen en als ik een vraag heb hoort ook iedereen dat weer.
De dames achter de balie zijn over het algemeen erg aardig en behulpzaam maar de laatste keer troffen wij helaas een erg ongeduldige dame die bovendien nog een storende fout maakte. Helaas heeft mijn levensgezel sinds zijn eerste behandeling alleen maar negatieve ervaringen met CDC. Ongeveer ieder jaar gemiddeld breekt zijn prothese, ondanks de reparaties blijft dat aande orde en dit gegeven beinvloedt onze beoordeling op intense wijze. We hebben geprobeerd over deze zeer storende ervaringen een gesprek te hebben met een van de heren Dral maar helaas heeft dat niet geleid tot verbetering.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Gezien het bovenstaande kommentaar lijkt me dat CDC daar zelf de verbeterpunten vrij simpel uit kan halen.
Daarnaast stoort het ons ontzettend dat de situatie van mijn levensgezel niet wordt opgelost. Nu durft hij al die jaren niet gewoon te eten maar is hij altijd beducht voor een plotselinge door-midden-gebroken prothese.

2007

Erg positief! Men is zeer informatief en uiterst geduldig en professioneel.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Sterke punten: mooie ambiance, goed en vriendelijk personeel, goede kwaliteit
Geen tips voorhanden

2015 of 2016

Ton Reelick

De afgelopen 6 jaar uitsluitend goede ervaringen.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Verbeter punt is gedetaillerdige uitleg over behandeling en duur van de hinder na behandeling.

2008

Voor normale weekdagen prima service

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Helaas geen weekend noodhulp, kunt wel een nummer bellen maar die zitten in Amsterdam. Zou wel een enorme verbetering zijn qua service indien er noodhulp in het weekend zou zijn

Lesley W

Zeer lang wachten ten eerste al...
Gratis 1ste intake gesprek en een gratis kaakoverzichtsfoto, met uiteraard... de eigenaar...
Werd er zo even een bedrag verteld, en klaar. Zeer lang wachten ten eerste al...
Werd er zo even een bedrag verteld, en klaar.
Maarrrrr...... Tijdens de 2 afspraak maakte ze een AFDRUK van men mond en dan krijg je plots achteraf een rekening van 63 euro en zoveel met vermelding "kaakoverzichtsfoto" en code "X21"
Terwijl dit al tijdens het intakegesprek was gebeurd.
Een afdruk is géén foto! Toch blijven ze strijden dat dit correct is, hallo!!
Dan de begroting, is blijkbaar onmogelijk om eens samen rond de tafel en alles te bespreken, nee.
5 minuten op een gekantelde tandartsstoel... de implantoloog weet zelfs niets over de bedragen en klaar!
Gebeurd maar allemaal via post, of ze bespreken dit aan de balie?!?
Maar als je er dan nOgmaals bent, om nOgmaals eens een dikke minuut in je mond te laten kijken,
is in hun ogen "" een grondig onderzoek en het opstellen van de begroting""
Krijg je daar ook weer een mooie factuur voor aan.
Ze misleiden met al de ooh zo vriendelijke praatjes!
Trap er niet in doe research, hun website is onlangs ook al netjes aangepast...
Dus dit zegt ook genoeg.

Willie van buuren

Ik heb een zeer slechte ervaring met cdc 6jaar geleden een brug laten plaatsen 8500 nu zit de brug niet goed meer en moet vervangen worden of ik even weer 5000 wil neertellen dit is te gek voor... Ik heb een zeer slechte ervaring met cdc 6jaar geleden een brug laten plaatsen 8500 nu zit de brug niet goed meer en moet vervangen worden of ik even weer 5000 wil neertellen dit is te gek voor woorden afschrijving zeggen ze dan belachelijk

Klantvriendelijker worden

2010