2038 beoordelingen

7.8/10
Behandeling

2038 Reviews

Maria Jager

Ik heb mijn kunstgebit op 6 december laten rebasen door Twan, een vriendelijk iemand. Na het rebasen veranderde echter de drukpunten tussen bovenkaak (kunstgebit) en onderkaak (echte tanden). Daar... Ik heb mijn kunstgebit op 6 december laten rebasen door Twan, een vriendelijk iemand. Na het rebasen veranderde echter de drukpunten tussen bovenkaak (kunstgebit) en onderkaak (echte tanden). Daar ik regelmatig 's nachts kaken klem (ik had mijn kunstgebit altijd in, in de veronderstelling dat dit moest), kreeg ik veel last van een kies helemaal rechts achter in mijn onderkaak. De kies, die zwaar geplombleerd was, bleek helemaal los te zitten door de druk van het kunstgebit op die kies. Twan heeft daarop op 27 december de drukpunten van het kunstgebit iets bijgeveild, waarna het drukpunt niet meer op die achterste kies kwam. Ik had echter inmiddels een kies die half los zat, ontstoken was, en behoorlijk wat pijn veroorzaakte. Wat het extra gecompliceerd maakte, was het feit dat het kunstgebit via CDC was aangeschaft, mijn ondertanden echter nog steeds onder controle waren bij mijn vaste tandarts (die ik al meer dan 20 jaar heb). De juffrouw die ik aan de telefoon had bij het maken van de afspraak was bepaald onvriendelijk toen ik mijn verhaal vertelde en zei dat ik geen tandarts van CDC kon consulteren over dit euvel; ik kon alleen met de tandtechniker een afspraak hebben, wat toen ook is gebeurd (zie hierboven). Mijn eigen vaste tandarts is voor enkele weken met vakantie. Een vervangend tandarts heeft de loszittende kies vorige week getrokken in de hoop dat het euvel daarmee verholpen zou zijn. Ik vind het jammer dat CDC niet de service heeft geboden van een consult met een van hun eigen tandartsen. Uiteindelijk was ik iemand die veel pijn had (en nog heeft). Ik had daarvoor uiteraard ook willen betalen, maar de desbetreffende telefoniste wimpelde een afspraak met een van de tandartsen volledig af (omdat ik niet onder controle was bij een tandarts van CDC). Momenteel heb ik nog steeds veel pijn in mijn rechter onderkaak. Mijn tandarts is nog met vakantie en ik heb zowel de Kerstdagen als Oud/Nieuw met veel pijn doorgebracht.
Jammer dat zo'n telefoniste kan bepalen dat ik geen consult met een van uw tandartsen kan hebben. Het hele euvel is veroorzaakt door het rebasen van het bovengebit door CDC, waarna de drukpunten zijn veranderd.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Meer begrip hebben voor de klant en meer open staan voor gebitsproblemen. Goed luisteren door de telefonistes/ receptionistes. Het gaat niet alleen om commercieel handelen; je hebt te maken met... Meer begrip hebben voor de klant en meer open staan voor gebitsproblemen. Goed luisteren door de telefonistes/ receptionistes. Het gaat niet alleen om commercieel handelen; je hebt te maken met mensen, in een kwetsbare positie soms. Ik heb er een behoorlijke kater aan overgehouden.

Guus Brandriet

Prima service en wanneer nodig snelle afspraak. De laatste keer had ik mij 2 dagen vergist en hebben ze mij toch tussendoor geholpen zodat ik niet voor niets uit twente kwam rijden.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

nee ik zou zeggen ga zo door

Theo Wenning

Ik ben in aanraking gekomen met CDC doormiddel van een tv programma (Harry Menz). Ik had behoorlijk wat problemen en aardig wat angst voor de tandarts maar ik ben door jullie professioneel en... Ik ben in aanraking gekomen met CDC doormiddel van een tv programma (Harry Menz). Ik had behoorlijk wat problemen en aardig wat angst voor de tandarts maar ik ben door jullie professioneel en deskundig geholpen

Ik ben goed geholpen behandelingen werden netjes uitgelegd
Een minpunt waren de wachttijden op sommige dagen liepen deze behoorlijk uit
dit is echt een aandachtspunt ik kan me...
Ik ben goed geholpen behandelingen werden netjes uitgelegd
Een minpunt waren de wachttijden op sommige dagen liepen deze behoorlijk uit
dit is echt een aandachtspunt ik kan me voorstellen dat dit behoorlijk kan irriteren
1 keer is niet erg mar als dit verschijnsel zich voordoet op meerdere dagen dan is dit echt een aandachtspunt

Zeer professioneel, netjes en erg vriendelijk.

G. Nijland

Het was een hele goede behandeling waar ik veel baat bij heb

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Ik heb nu gemerkt dat er aardig op tijd gewerkt kan worden en dit verzacht letterlijk en figuurlijk de pijm

Conny P

Goede ervaring , vriendelijk personeel

Ramon Jongstra

Zeer prettig !!

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Een vestiging in Amsterdam misschien ?

Mijn ervaringen dateren van november 2007.
Mijn ervaringen dateren van november 2007.
Toen heb ik een bovengebit, opgebouwd uit inplantaten laten plaatsen. Vervolgens ben ik 2x per jaar voor controle en onderhoud ondergebit in Best geweest. Dit alles naar mijn volle tevredenheid. Eind 2015 is een nieuw gebit op de transplantaten gezet. Ik wist niet dat dat noodzakelijk was, maar bij navraag bij anderen bleek dit normaal en bleek dat ik langer dan gemiddeld met het 1e gebit gedaan had. Derhalve, voor mij slechts positieve ervaringen.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Het krijgen van een compleet gebit incl implantaten in slechts 2 dagen vond ik geweldig. Nooit enig probleem ervaren.

RAH van der Stelt

Mijn ervaring met CDC zijn prima altijd vriendelijk ook goede omgang met mijn kinderen

gewoon zo door gaan

Meestal zorgvuldig maar niet altijd dus. De afhandeling aan de balie stoort mij. Iedereen die staat te wachten hoort precies wat je behandeling is, hoe het is gegaan,en hoeveel je moet betalen en... Meestal zorgvuldig maar niet altijd dus. De afhandeling aan de balie stoort mij. Iedereen die staat te wachten hoort precies wat je behandeling is, hoe het is gegaan,en hoeveel je moet betalen en als ik een vraag heb hoort ook iedereen dat weer.
De dames achter de balie zijn over het algemeen erg aardig en behulpzaam maar de laatste keer troffen wij helaas een erg ongeduldige dame die bovendien nog een storende fout maakte. Helaas heeft mijn levensgezel sinds zijn eerste behandeling alleen maar negatieve ervaringen met CDC. Ongeveer ieder jaar gemiddeld breekt zijn prothese, ondanks de reparaties blijft dat aande orde en dit gegeven beinvloedt onze beoordeling op intense wijze. We hebben geprobeerd over deze zeer storende ervaringen een gesprek te hebben met een van de heren Dral maar helaas heeft dat niet geleid tot verbetering.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Gezien het bovenstaande kommentaar lijkt me dat CDC daar zelf de verbeterpunten vrij simpel uit kan halen.
Daarnaast stoort het ons ontzettend dat de situatie van mijn levensgezel niet wordt opgelost. Nu durft hij al die jaren niet gewoon te eten maar is hij altijd beducht voor een plotselinge door-midden-gebroken prothese.