2033 beoordelingen

Behandeling
8.3/10

2033 Reviews

hans vissers

Hoi met hans vissers uit bergen op zoom .
Hoi met hans vissers uit bergen op zoom .
ik wil heel erg graag mijn ervaring delen ik ben laats op datum 01-02-2019. bij CDC op controle geweest het was al weer de vijfde keer mijn leven is ontzettend veranderd zo veel positieve reacties ik kan echt diep uit mijn hart iedere een aan bevelen om een afspraak te maken je leven gaat echt veranderen mensen zien dan pas als je mooiere tandjes je en heb wie je eigenlijk ben ik kan je vertellen ik voel me zeker tien jaar jonger gewoon TOP .

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

ja een woord gewoon door gaan en mensen blijven blij maken als ieder een zo blij kan zij als ik dan is de wereld pas goed bezig .

het jaar was 2013

Els Arendsen

Mijn ervaring is erg slecht.
Ik moest een prothese. Dus happen. Foto's maken. Tanden trekken. Dus alles meegemaakt.
Ik ben doodsbang voor de tandarts. Dus ging ik naar CDC.
Bij het...
Mijn ervaring is erg slecht.
Ik ben doodsbang voor de tandarts. Dus ging ik naar CDC.
Bij het happen ging het al mis. De eerste keer ging niet goed dus moest het over. Mijn hoofd werd in de klem gehouden door de vrouw die dit deed. Ik was totaal overstuur maar het boeide niemand. Nadat ik mijn prothese kreeg ging het meteen al niet goed. Ik kon niet eens eten. Na een paar keer gebeld te hebben mocht ik komen en hebben ze het aangepast maar kon nog steeds niets eten. Weer terug. Weer aangepast en weer kon ik niets eten. De laatste keer dat ik daar kwam werd ik zeer onvriendelijk behandeld omdat het goed was zeiden ze. Ik had er genoeg van en heb een een andere tandarts om advies gevraagd. Deze zei dat mijn prothese te groot en scheef was. Ik heb na iets meer dan een jaar dus weer een nieuwe moeten laten maken. Schandalig!!!!!!
Ik heb hierover gemaild en gebeld maar het boeit ze niks. Mij heeft dit heel veel geld gekost.

Waarschuwing!!!!!!!!!!!
Zoek een goede tandarts die het niet alleen voor het geld doet.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

U zegt een kliniek voor mensen met angst voor de tandarts te zijn.
Nou bij mij is de angst alleen maar erger geworden

2016

Koos de Geus

Na vele kaak ontstekingen en 25 jaar angst voor de tandarts een advies gesprek aangegevraagd bij CDC. Werd erg op mijn gemak gesteld en een hele duidelijke uitleg gekregen van de mogelijkheden. Ik... Na vele kaak ontstekingen en 25 jaar angst voor de tandarts een advies gesprek aangegevraagd bij CDC. Werd erg op mijn gemak gesteld en een hele duidelijke uitleg gekregen van de mogelijkheden. Ik heb gekozen voor een vaste brug op implantaten, wat natuurlijk wel kostbaar is, maar dan ben je direct klaar. Onder volledige narcose alles getrokken en direct immediaat gebit in. Dat is al een heel erg mooi resultaat. Half februari kaakbot opbouw en implantaten er in. Eind juni dan de definitieve tanden. Super geholpen en direct ook van mn angst af. Niets dan lof voor Zemarak en Stephan en het team.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Wellicht iets betere communicatie in de wachtkamer als andere afspraak uit loopt, maar voor de rest super.

Bep keijsers

Tanden perfect. Narcose en trekken perfect.
Zijn ook vriendelijk op Wibo na.
Over afwerking en pasvorm niet tevreden.
Vaak op laten vullen maar kon er nooit mee bijten. Tanden perfect. Narcose en trekken perfect.
Zijn ook vriendelijk op Wibo na.
Over afwerking en pasvorm niet tevreden.
Vaak op laten vullen maar kon er nooit mee bijten.
Ben nu naar tandtechnicus van mijn man geggan hier in de buurt en heb die er na laten kijken. Deze heeft het opnieuw gemeten en aangepast. Nu kan ik gewoon bijten en eten.
Ben nu gelukkig dat ik eindelijk kan eten zonder pijn of dat mijn gebit eruit valt.
Dus voor mij geen cdc meer.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Wibo wees eens vriendelijk en niet zo kort af.

2018

In het begin heel goed maar allemaal nep. Lange wachttijden en geen garantie. Tot 4 keer een scheurtje in onderprothese in 1 1/2 jaar en steeds in rekening gebracht. Echt schandalig dit. Nu bij een... In het begin heel goed maar allemaal nep. Lange wachttijden en geen garantie. Tot 4 keer een scheurtje in onderprothese in 1 1/2 jaar en steeds in rekening gebracht. Echt schandalig dit. Nu bij een andere kliniek en deze zei ook dat het gebit er echt beroerd uitzag niks klopt eraan. Nu proberen om via de zorgverzekering het compleet te herstellen.
Slecht slecht en nog eens slecht.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Beetje menselijker worden en minder commercieel.

Willem Stegeman

Na jaren met schaamte en met allerlei trucjes mijn slechte gebit te hebben verborgen (nog 2 1/2 tand bovenin) besloot ik naar CDC te gaan. Inmiddels ben ik geholpen. Behandelingen nog niet klaar... Na jaren met schaamte en met allerlei trucjes mijn slechte gebit te hebben verborgen (nog 2 1/2 tand bovenin) besloot ik naar CDC te gaan. Inmiddels ben ik geholpen. Behandelingen nog niet klaar maar ik ben uitermate tevreden tot nu toe. Pijnloos behandeld, goed geadviseerd, alle tijd voor vragen, en een prachtige prothese. Ik zou zeggen, blijf er niet langer mee rondlopen maar ga eens naar Best voor een adviesgesprek.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Ik heb momenteel geen verbeterpunten.

Angelique

Onbeschoft, niet clieent vriendelijk qau telefonisch.
Proberen alleen maar geld af te troffelen, met behandelingen die niet eens nodig zijn.

Sluiten!

2015

Kundige arts.
Noot: Je moet onzettend lang wachten voor je aan de beurt bent. Ik wacht nu ruim een uur en een kwartier.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Communiceer tussentijds als een afspraak om wat voor begrijpelijke reden dan ook uitloopt.
Zo kan een patiënt zijn aandacht en zijn zenuwen richten.

2017

Johannes Blijs

Onder narcose alle tanden en kiezen laten trekken en prothese laten maken.
Duidelijk eerlijk advies van de tandarts Zemarak bij eerste kennismaking.
Na de bespreking van het plan van...
Onder narcose alle tanden en kiezen laten trekken en prothese laten maken.
Duidelijk eerlijk advies van de tandarts Zemarak bij eerste kennismaking.
Na de bespreking van het plan van aanpak en mijn toestemming, werd er gelijk foto's van t gebit genomen en kon ik gelijk happen.
Hier werd ik op uiterst vriendelijke manier door 2 dames geholpen.
Omdat ik erge angst voor een tandarts heb, werd ik eerst volledig ingelicht voor ze iets deden, wat veel vertrouwen gaf.
Onder narcose mijn kiezen getrokken, en ook hier werd ik door de tandarts en anesthesist Stephan eerst volledig gerust gesteld en precies uitgelegd wat er ging gebeuren.
Sliep heerlijk in en niets gemerkt van het trekken.
Herstellen was even pittig, maar met de verkregen pijnstillers goed te doen ,zonder complicaties verder.
Bij pijnpunten van t tijdelijke gebit, kon ik na een belletje gelijk langs komen en werd dat verholpen.
Wat ik wil aanraden, zorg dat Wibo je gebit gaat maken, de vakman daar! ;-)
Het hele team wat mij geholpen heeft maar speciaal Wibo, BEDANKT!

juni 2018

Mandy Hoefnagel

Super, na 11 jaar niet meer bij een tandarts te zijn geweest ben ik bij CDC terecht gekomen. Direct een goed gevoel ondanks de verschrikkelijk angst welke er zeker nog is

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Telefonisch slecht bereikbaar, bijna altijd word je doorverbonden naar een call center.
Ontvangst is vriendelijk en ontspannen.
Door de aandacht voor de cliënt loopt het soms wel iets...
Ontvangst is vriendelijk en ontspannen.
Door de aandacht voor de cliënt loopt het soms wel iets uit.