De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

anoniem

Prima geregeld

ga zo door

Positief

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Mijn complete protheses werden vervangen vlak voor we op vakantie gingen. Bij het afspreken van de datum gaf ik aan dat ik vreesde voor het eventueel aanpassen van de prothese, ivm te weinig tijd... Mijn complete protheses werden vervangen vlak voor we op vakantie gingen. Bij het afspreken van de datum gaf ik aan dat ik vreesde voor het eventueel aanpassen van de prothese, ivm te weinig tijd ertussen. Op dat moment zei de receptioniste dat ik dan altijd nog mijn oude prothese had. Echter zitten daar dan niet de “metalen klemmen” in, dus moest Koen een extra stap inbouwen en ík 4 a 5 dagen met een niet passende prothese zien te eten!!

moment

J. Huijbers

Veelzijdigheid van specialisme

Coby de Rijk

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Netjes ontvangen, vriendelijk personeel, niet lang zitten wachten

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Veel te duur en de intake rekening klopt niet. Groot deel van het totale plaatje wordt niet vergoed dus kijk goed hoor je verzekerd bent

G.J. van Zetten

Zeer vriendelijke ontvangst aan de balie. Echter lange wachttijden.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Zeer onvriendelijke communicatie met behandelaar een echte monoloog, werd niet geluisterd naar mijn hulpvraag.

Jos

Bezoek als prettig ervaren maar één van de redenen van het bezoek zou overbodig moeten zijn

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Verbeterpunt: Er is te vaak een breuk in de bovenprothese, met name omdat de bevestiging aan de kaak een belangrijk verbindingspunt mist (fout van de kliniek). Ik moet daar veel te vaak voor... Verbeterpunt: Er is te vaak een breuk in de bovenprothese, met name omdat de bevestiging aan de kaak een belangrijk verbindingspunt mist (fout van de kliniek). Ik moet daar veel te vaak voor terugkomen

Is prima zo

Jeroen van den Berg

Hele vriendelijke en geruststellende professionals. Top!

Top kliniek.

Nasrin Hamidi

Ik ben twee keer intake en voor behandeling bij CDC geweest. Mijn behandelaar is dr. Zemarak Nabi. Ik ben enorm tevreden op de wijze waarop dr Zemarak met mij omging. Met grote deskundigheid en... Ik ben twee keer intake en voor behandeling bij CDC geweest. Mijn behandelaar is dr. Zemarak Nabi. Ik ben enorm tevreden op de wijze waarop dr Zemarak met mij omging. Met grote deskundigheid en prima resultaat. En wat ik ook prettig vond, hoefde ik niet te lang wachten.

Klantgerichtheid, betrokkenheid.