De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

Mirjan

Netjes

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Ik wacht nog op vervolgafspraak, zou per mail komen.

AlbertHendriks

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Weinig tijd voor de klant

Reactie CDC Complete tandzorg:

Dank u wel voor deze feedback. We hebben hiervan notie genomen en zullen ons uiterste best doen dit te verbeteren! Fijn dat het ons laat weten. Dat is precies de reden dat we alle iedere week alle... Dank u wel voor deze feedback. We hebben hiervan notie genomen en zullen ons uiterste best doen dit te verbeteren! Fijn dat het ons laat weten. Dat is precies de reden dat we alle iedere week alle patiënten vragen hoe ze het bij ons ervaren hebben. Zo blijven we alert op onze service en kwaliteit. Team CDC

Ton van Grunsven

Zeer fijne en mooie kliniek

Professionele kliniek

anoniem

Zeer prettig ondanks ik niet graag naar toe ga.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Goede omgang met patient die bang is voor de tandarts

Dit bezoek/intake was prima ingepland

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Planning na intake was onduidelijk. CDC zou zorgverlener contacten: bleek later niet te zijn gebeurd! Behandelplan werd me toegestuurd, maar welke kosten door mij of Verzekeraar bleef onduidelijk.... Planning na intake was onduidelijk. CDC zou zorgverlener contacten: bleek later niet te zijn gebeurd! Behandelplan werd me toegestuurd, maar welke kosten door mij of Verzekeraar bleef onduidelijk. Ook bij nader informeren, terwijl webside van CDC dit wel vermeld! Deze info online bleek nu verouderd en men gaat deze nu (!) alsnog aanpassen.
Er is blijkbaar geen overeenkomst met (meerdere?) Zorgverzekeraars. Dit zou zeker met cliënten (bij intake) moeten worden gecommuniceerd!

Reactie CDC Complete tandzorg:

Dank u wel voor deze feedback. We gaan de website uitpluizen op incorrecte informatie. We kunnen het zo 123 niet vinden nl. Als het goed is schrijven we nergens dat we contracten met... Dank u wel voor deze feedback. We gaan de website uitpluizen op incorrecte informatie. We kunnen het zo 123 niet vinden nl. Als het goed is schrijven we nergens dat we contracten met zorgverzekeraars hebben, want dat is niet zo. Ze vergoeden ons echter wel. We vragen wekelijks tientallen machtigingen aan die vergoed worden. Dit is wel per behandeling afhankelijk en hoe de patiënt verzekerd is (aanvullend). Het spijt ons dat dit blijkbaar niet goed is overgebracht. Team CDC

Bram

Slecht!

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Geen sterke punten, waardeloze communicatie. Belachelijke prijs vragen voor een extra foto die gemaakt moest worden tijdens de intake.
Absoluut niet met de patiënt meedenkend.

Reactie CDC Complete tandzorg:

Het spijt ons dat we totaal niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Bedankt dat u deze feedback deelt. We blijven er scherp op letten dat onze schriftelijke en mondelinge communicatie duidelijk... Het spijt ons dat we totaal niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Bedankt dat u deze feedback deelt. We blijven er scherp op letten dat onze schriftelijke en mondelinge communicatie duidelijk overkomt.

K

Prettig, stellen je echt gerust

Gerard

Ik was bekend met CDC, dus geen verrassingen.
De kennismaking met Joanna was uitermate positief.
Nog zo recent in ons land en al zo goed.
In taal, aanvoelen en deskundigheid.

Hoezo verplicht?

Reactie CDC Complete tandzorg:

Heel fijn dat u deze review geeft. Het valt nl. niet mee om als Portugese tandarts in Nederland te gaan werken en settelen. Wij zijn heel blij met Joana en ze krijgt onze taal al goed onder de knie.... Heel fijn dat u deze review geeft. Het valt nl. niet mee om als Portugese tandarts in Nederland te gaan werken en settelen. Wij zijn heel blij met Joana en ze krijgt onze taal al goed onder de knie. Daarbij is empathisch vermogen ook belangrijk. Bedankt voor uw feedback! We hebben het complimentje aan Joana doorgegeven. Deed haar goed. Team CDC

L. Boskeljon

Als zeer prettig

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Offerte komt niet geheel overeen m.b.t. uiteindelijke totale kosten.

Bosch

Fijn bezoek

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Personeel is altijd erg vriendelijk en punctueel