9.7/10
9.7/10

Roelof Naber

Geweldige service. Goed advies en er werd actief meegedacht over betere producten met dezelfde eigenschappen om zo ons nog beter te helpen

Hartstikke goed advies en flexibel in openingstijden

Een vloer gezocht, gevonden en besteld. Daarna keurig geleverd op de gekozen dag. Voor aflevering een telefoontje van de chauffeur met de vermoedelijke aankomst. Dat was prettig.

Nee, die kan ik zo niet 1,2,3 noemen.

Mooi assortiment, goede prijzen, snelle levering.

Jaco Kesteren

Alles volgens afspraak geleverd. Goed meegedacht en levering netjes in de woonkamer gelegd

Roos Den Haag

Heel tevreden, vloer snel geleverd, precies op de dag die wij wilden (vantevoren aan te geven bij bestelling) en met een flesje wijn erbij. Overigens ook legadvies gehad mbt ondervloer bij levering...

Vriendelijke service, erg goede kwaliteit laminaat

Een woord. Perfecte service!!

Den Elzen, Nieuw Vennep

Telefonisch contact gehad nadat we een vloer hadden gevonden. Door Cavallo telefonisch al prima geholpen en een eerste offerte op laten stellen. Na het accorderen van deze offerte kwam er iemand...

* tijd en aandacht bij het uiteindelijk volledig maken van de order;
* alles is volgens afspraak gegaan.

Stuart, Amsterdam

Mijn vriendin en ik hebben bij Cavallo Floors een Visgraat PVC vloer besteld en door hen laten leggen in ons appartement in Amsterdam. Wij zijn 100% tevreden voor drie redenen:

1. De...

Zie stuk hierboven.

Robin Almere

Erg fijne ervaring. Duidelijke communicatie en goede levering. Zeker een aanrader!