Fam. J.Robert

Jan en Corine Breunissen can Cavallo Floors, zijn heel goed bereikbaar (telefoon, e-mail en whattsapp) en antwoorden zeer snel. Wij hebben afgelopen maand mei 2021 bij hen een nieuwe pvc plakvloer... Jan en Corine Breunissen can Cavallo Floors, zijn heel goed bereikbaar (telefoon, e-mail en whattsapp) en antwoorden zeer snel. Wij hebben afgelopen maand mei 2021 bij hen een nieuwe pvc plakvloer gekocht en laten leggen. Alles top en ook de leggers hebben vakwerk geleverd. Al met al een bedrijf om aan te bevelen. Jan en Corine, bedankt.

Duidelijke communicatie en zeer vriendelijke ondernemers

Fam. Koedam-Weijman

Wij zijn heeel blij met onze vloer die door Cavallo Floors gelegd is!

Snelle en duidelijke en vriendelijke communicatie, hun best doen voor onze wensen, gezellige en kundige leggers waar wij goed mee overleg konden hebben over wat wij wilden en mogelijk was.

Van der Moolen

Een erg fijn bedrijf om zaken mee te doen. Ze denken goed met je mee en zijn betrokken en ze doen er alles aan om een zo goed mogelijke vloer voor je te regelen. De leggers hadden de vloer erg... Een erg fijn bedrijf om zaken mee te doen. Ze denken goed met je mee en zijn betrokken en ze doen er alles aan om een zo goed mogelijke vloer voor je te regelen. De leggers hadden de vloer erg netjes gelegd.

Betrouwbaarheid

Steven

Uiterst tevreden! Wij hebben een pvc vloer van Tarkett aangeschaft en zijn hier heel tevreden over. Ook met de legger Ricky zeer leuk contact gehad en er is netjes gewerkt.

Nette prijzen, zeer goede communicatie en ook bij vragen en bijzonderheden zeer behulpzaam.

Elise Flipse

Snel en deskundig advies.

Duidelijke website met alle informatie.

Dick van Dam

Helemaal top

Roland heeft de vloer perfect gelegd. Vakman en een gezellige man. Nogmaals bedankt Roland.

Schutte

Wij zijn super tevreden over de manier hoe dit bedrijf werkt.
Overal zeer duidelijk over en erg vriendelijk en meedenkend.
Doen echt veel moeite om je tevreden te stellen

Duidelijkheid weten waar je aan toe bent

F.

Prettig contact gehad, vloer was snel geleverd.

Uitgebreid assortiment. Mooie site, goede zoekfunctie.

Marian Maliepaard

Super!

Persoonlijk en snel geleverd

Aimee

Ik was opzoek naar een nieuwe vloer, meerdere bedrijven aangeschreven maar voelde mij niet gehoord.
Uiteindelijk bij Cavallo Floors terecht gekomen. Goed contact met Corine via de mail, al mijn vragen werden beantwoord waardoor ik een vloer heb besteld.
De vloer zit er prachtig in!
Ik ben heel terverde over Cavallo Floors en zal dit bedrijf ook zeker aanbevelen.

Direct bericht terug via de mail. Altijd vriendelijk.