Martin van Os

Prima communicatie, goed advies en gastvrij onthaal

Flexibel en meedenken in oplossingen

John

Top bedrijf! Vanwege leveringsproblemen bij m'n vloerenlegger via internet bij dit bedrijf terecht gekomen. Bleken de vloer op voorraad te hebben en kon de andere dag geleverd worden. Supersnelle en... Top bedrijf! Vanwege leveringsproblemen bij m'n vloerenlegger via internet bij dit bedrijf terecht gekomen. Bleken de vloer op voorraad te hebben en kon de andere dag geleverd worden. Supersnelle en klantvriendelijke reactie op vragen via chat, waarna de koop werd gesloten en levering plaatsvond met als leuke verrassing een kaartje en een lekkere fles Lambrusco.

Klantvriendelijkheid, snelle reactie op vragen, servicegerichtheid en snelle levering.

Kim van Os de Man

Uitstekend

Snelle en duidelijke reactie, echt vakmensen

D. Schellekens

Heel blij met onze vloer. Goede service en je wordt netjes van elke stap op de hoogte gehouden. Reageren snel als je een vraag hebt. Vloer uitstekend en snel gelegd. Een kleine wijziging van het... Heel blij met onze vloer. Goede service en je wordt netjes van elke stap op de hoogte gehouden. Reageren snel als je een vraag hebt. Vloer uitstekend en snel gelegd. Een kleine wijziging van het patroon was naar ons idee nodig. De legger nam direct contact op en het was binnen een dag netjes opgelost.

Klantvriendelijk en servicegericht

Karin van Wijk

Super!! Nadat onze bestelde vloer (bij een ander bedrijf) niet te leveren was, kwamen we via Google uit bij Cavallo Floors. Corine en Jan waren aan de telefoon al zeer meedenkend en we mochten... Super!! Nadat onze bestelde vloer (bij een ander bedrijf) niet te leveren was, kwamen we via Google uit bij Cavallo Floors. Corine en Jan waren aan de telefoon al zeer meedenkend en we mochten dezelfde dag nog langskomen om vrijblijvend naar een andere vloer te komen kijken. Uiteindelijk bij Cavallo Floors een prachtige pvc vloer besteld die een paar dagen later al keurig geleverd werd inclusief kaartje en fles wijn. Wat een service! Ik zal Cavallo Floors bij iedereen aanbevelen!

Klantvriendelijk, behulpzaam, goede service, snelle levering, scherpe prijs

Iris

Top ervaring!

De prijs, goede reviews, ruime keuze en erg klantvriendelijk!

Max en Francis Power

Zeer goed

Communicatie en meedenken
Snelle reacties op vragen

Timo Hildebrand

Behulpzaam, gastvrij, kennis van zaken

Ruim assortiment

Bram Berendsen

Heel fijn geholpen jan en corine. Communicatie verliep altijd heel snel en makkelijk en als er iets is word het heel snel opgelost. Vakkundige leggers dus al met al zeer aan te bevelen.

Geen minpunten!!

Westeneng J.

Positief, van begin tot eind alles correct afgehandeld. Meedenkers!

Ruime keuze, prettig contact, goed overleg, korte lijntjes, oplossingsgericht