9.8/10

MvZ

Een mooi bedrijf met de juiste kennis en ervaring van en contacten voor het leggen van pvc-vloeren.

In de herfst van 2021 een visgraatvloer voor de benedenetage uitgezocht en wat langere en bredere stroken in rechte banen voor de overige etages van ons eerste koophuis.

In de kleine maar gezellige showroom werd alle tijd genomen en konden de kinderen buiten spelen. De locatie voorzag in schaduw en zon waardoor een goede indruk kon ontstaan van hoe het eruit kon gaan zien. Uiteindelijk werd het een van de eerste vloeren die tevoorschijn kwam, een dark oak pvc met een matte finish.

Dit alles is gelegd door externe leggers met verstand van zaken en oog voor detail. Vooral degene die egaliseerde en legde was een vakman. Onverhoopt moest er extra geëgaliseerd worden maar dit zorgde voor een perfect resultaat.

Nu, zo’n negen maanden later is elke dag op deze vloer een feestje. Een kleine glans met de zon erop en een mooi motief en keurig gelegd.

Enige kanttekening die ik kan bedenken is dat de plinten net te ruim geplakt zijn en niet afgekit terwijl dit wel afgesproken was. De kit was gebruikt voor montage ipv voor het afkitten van de naden. Dit valt cavallo niet kwalijk te nemen maar een stukje communicatie tussen hen en de leggers had dit kunnen voorkomen.

Het resultaat is een dikke tien en mochten we ooit nog eens een vloer nodig hebben komen we zeker weer langs.

Persoonlijke benadering bij het uitzoeken van de vloeren, neemt ruim de tijd en levert kwaliteit.

Broeders

Vriendelijk en klant gericht

Goed na komen van de afspraken

M van Barneveld

Zeer correct.

Komt afspraak na

Daisy Terlouw

Wat een ontzettend fijn bedrijf om een vloer bij te kopen! Zo blij met de gang van zaken voorafgaand aan de koop, de informatie die is gegeven en uiteraard de geleverde vloer :)

Communicatie, behulpzaamheid, service, concurrerende prijs, snelle levering

Leanne Kloos

Zeer prettige communicatie. Wij zijn erg blij met het resultaat van onze pvc visgraat vloer.

Scherpe prijs, prettige communicatie, leveren en leggen volgens afspraak

Jan Stolk

Kwaliteit vloeren! En een hele scherpe prijs!

Zeer heldere en snelle communicatie.

Anne

Hele prettig contact!

Snelle reactie, ruime keuze en gastvrij

Jeffrey Dupont

Van begin tot eind, positief. We hadden de vloer die we besteld hebben, elders al gezien. Dus hebben niet in persona kennis gemaakt met Cavallo, alles is over de mail gegaan. Via via, bij Cavallo... Van begin tot eind, positief. We hadden de vloer die we besteld hebben, elders al gezien. Dus hebben niet in persona kennis gemaakt met Cavallo, alles is over de mail gegaan. Via via, bij Cavallo terecht gekomen en geen minuut spijt. Betaalbaar, goede communicatie, vriendelijke eigenaren en personeel. Een echte aanrader.

Denken van A tot Z met je mee. Geven adviezen. Beantwoorden je tussentijds als vragen hebt. Geven tijdig advies over de situatie in je huis.

Gonny Vink

Uitstekende service en advies

helder, veel keuze, duidelijk

Carola de wit

Jan en Corine, Wij zijn zeer blij met de geleverde vloer. van begin tot eind alles correct afgehandeld. Nogmaals hartelijk dank daarvoor!! We zullen positieve reclame voor jullie maken :-)

Vriendelijk , correct