9.8/10

Fam. van Wakeren

Heel goed

Aandacht en tijd voor de klant. Het leggen gebeurd door vakkundige mensen

Van gool

Wij hadden onze vloer bij een andere winkel gezien en na Googlen op de naam van de vloer kwamen we ook uit bij cavallo floors , daar hebben we contact mee op genomen en offerte laten maken en we... Wij hadden onze vloer bij een andere winkel gezien en na Googlen op de naam van de vloer kwamen we ook uit bij cavallo floors , daar hebben we contact mee op genomen en offerte laten maken en we kwamen vele malen goedkoper uit als bij de andere winkel , na intensief/ goed contact zo wel bellen als alleen maar over de mail met corine wat zo goed en fijn aanvoelde met duidelijke informatie hebben wij zonder twijfelen onze vloer ( plak pvc ) besteld bij cavallo floors . Wat een top service , ik had wel 1001 en vragen en niks was te veel en ze stonden ons elke keer weer vriendelijk te word !! De jongen die kwam leggen heb zeer professioneel en strak gelegt en adviseerde ons goed hoe de vloer het mooiste uit kwam als we hem door legde in de hal.

Ik kan dus niks anders zeggen dat het een top zaak is met top service en goeie kwaliteit voor een super prijs !!

Goeie prijs , goeie service , super aardige mensen , snelle reacties op de mail , goeie leg service .

Lenie en Gé

Wat een geweldige organisatie met hele korte lijnen en een fijne communicatie.
Wat een geweldige organisatie met hele korte lijnen en een fijne communicatie.
Verschillende keren plaatsing uit moeten stellen omdat de oplevering meermaals werd uitgesteld, Corine en Jan stelde alles in het werk om de plaatsing zo snel als mogelijk te realiseren voor ons.
Het plaatsen van visgraat pvc was ook heel snel geregeld.
Kortom, een organisatie die we iedereen aan willen bevelen.

Communicatie en klantgerichtheid

Bianca

Helemaal top! Prettige omgang, ze denken echt met je mee en superblij met het resultaat!! Echt een aanrader!

ze denken echt met je mee en superblij met het resultaat

Martijn Goudzwart

Ontzettend blij met onze nieuwe vloer. Ligt er zeer strak in, plinten mooi afgewerkt
Communicatie erg duidelijk en prettig. In onze vorige woning een vloer bij een ander bedrijf laten leggen en wat een wereld van verschil wat professionaliteit betreft. Hier duidelijke instructies omtrent de voorbereiding van de dekvloer, vochtigheid, vloerverwarming etc.

Aardige mensen en prima service.

marjo

Betrouwbaar bedrijf, relaxte mensen, correcte levering, na anderhalf jaar hebben we nog bij kunnen bestellen👍😊

Aardige mensen en prima service

Jan Martijn

Echt een aanrader

Bram de Wilde

Aardige mensen en prima service. Kan deze mensen en onderneming iedereen aanbevelen. De mensen aan de telefoon of de man die de vloer opmeet en ik was en ben superblij met de mensen die de vloer... Aardige mensen en prima service. Kan deze mensen en onderneming iedereen aanbevelen. De mensen aan de telefoon of de man die de vloer opmeet en ik was en ben superblij met de mensen die de vloer hebben gelegd. Superblij!!

Aardige mensen en prima service

Bianca Roumen

We zijn super leuk geholpen in de zoektocht naar een nieuwe vloer. Uiteindelijk voor een goede prijs een erg mooie visgraat vloer gevonden. Tevens goede communicatie rondom het bestelling en... We zijn super leuk geholpen in de zoektocht naar een nieuwe vloer. Uiteindelijk voor een goede prijs een erg mooie visgraat vloer gevonden. Tevens goede communicatie rondom het bestelling en bezorgingsproces. Bezorgd met een flesje bubbels erbij. Al met al super service!

We zijn super leuk geholpen in de zoektocht naar een nieuwe vloer

Jan Willem

Uitstekende communicatie. Gebruik gemaakt van de legservice de vloer ligt er na anderhalf jaar zeer intensief gebruik (kinderen en honden) strak bij. Kort samen gevat bij dit bedrijf zit je goed!

Uitstekende communicatie.