Artikel (lederen mapje voor ereader) komt overeen met de beschrijving.

Dat u iets biedt, in mijn geval een echt lederen mapje voor de ereader, wat ik elders niet kon vinden.

Dit was mijn eerste bestelling en die was naar wens, dus kan nog niet veel op- of aanmerkingen maken

Inge Meelker

Ik heb bij Casual cases twee hardcases gekocht voor mijn MacBook en een hoesje voor mijn iphone.
Ze hebben een goed assortiment

Ik had een verkeerde hardcase besteld voor mijn MacBook, maar ik heb dit gemakkelijk kunnen ruilen en kreeg ook advies welke hardcase beter zou aansluiten bij mijn wensen

Mathias Matton

In het algemeen heel goede, vriendelijke en snelle communicatie/levering.

Ik werd meteen geinformeerd dat het product dat ik bestelde eigenlijk niet meer bestond en ze hebben mij een goed alternatief aangeboden.

Het up to date houden van de producten op de website is wel belangrijk om verkeerde bestellingen te voorkomen ;)

john

Geweldige service en uitleg

We hadden een verkeerde cover besteld. Totaal geen probleem om te retourneren. Hij gaf zelfs tips welke macbook goed was om te kopen. Top

Annette Boonzaaijer

Zeer klantvriendelijk!
Goede service!
Zeer tevreden!

Zeer klantgericht en vriendelijk.

Ik had 2 beschermglazen besteld voor mijn telefoon waarvan er één gebroken arriveerde.

Na melding van het gebroken glas, kreeg ik meteen de volgende dag een nieuwe. Heel netjes dus!

Guido

Goed geleverd, voldoende informatie mbt de bezorging.

Site is informatief,snel genoeg met de juiste foto's en goede filtering mogelijkheden.

Voorraad informatie klopt niet.
Als bijvoorbeeld de het blauwe product uitverkocht is krijg je voor de zwarte ook een melding dat deze niet leverbaar is. Daardoor had ik bijna een andere leverancier gekozen.

Angeline

Ik kocht twee covers voor twee verschillende tablets van Lenovo met een sluiting die de tablet respectievelijk in slaap brengt of opent.

Ten eerste was de kwaliteit/prijsverhouding meer dan uitstekend in vergelijking met covers van een een ander groot bedrijf die NIET dezelfde functie hebben (die waren duurder). Ten tweede kreeg ik een mail van Casual Cases of er niet een fout was gemaakt bij mij bestelling - vanwege twee verschillende modellen van Lenovo.

Ik ben juist zeer tevreden over de betrokkenheid bij mijn aankoop.

Sven Mogyoros

Beste

Ik heb op zondag 23/12/18 een hoes besteld bij jullie maar deze is nog steeds niet in mijn bezet, ik heb al herhaaldelijk een mail gestuurd naar jullie. Het laatste antwoord die...

Het snel beantwoorden van de mails is super!!

Heb mijn vragen bij het transport bedrijf dpd...

👍🏻

Product is van goede kwaliteit

De track en trace van het product is erg onduidelijk, de bezorging duurde best lang terwijl er wel een normaal bedrag wordt gevraagd voor verzending.