8.5/10
Tevredenheid over product
Bezorging

Marion de Kroon

Heel goede ervaringen. Prachtige LP-kast in grijze kleur. Ik werd op tijd op de hoogte gebracht mbt de aflevering. Is voor herhaling vatbaar. Ik ben nog van plan om een CD- en DVD kast, alsmede een...

De communicatie overall was uitstekend.

Geen verbeterpunten.

Tom van Eijk

Mooie Platen (Lp's en Singels) en CD kast besteld, binnen de toegezegde tijd gemaakt en uiterst correct geleverd en
goed geplaatst ! Prachtige kast (solide) en mooi uitgevoerd in grijze kleur.

Van bestelling tot aflevering in orde !

Niet te bedenken ?

Arnold Oudejans

Heb een CD-ladenkast op maat laten maken, ziet er prima verzorgd uit. Er wordt goed en tijdig gecommuniceerd, en de twee bezorgers waren vriendelijk en verstaan hun vak. Ook een flesje met verf in...

Telefonische voorlichting was vlot, vriendelijk en gaf me het gevoel écht contact te hebben.

Gerrit Poot

Ik heb een cd-kast gekocht en die is heel mooi gemaakt,de communicatie is ronduit uitstekend en de bezorgers zijn heel vriendelijk en verstaan hun vak goed,hulde voor dit mooie bedrijf!!!!!!!!!!!!

Veel keuze in alle type kasten

alles is goed voor elkaar!!

steven

Prima!

Keurig werk, prima communicatie, value for money

Hub. Magnée.

Heeft een matig product geleverd.

De mogelijkheid meubels op maat te laten maken.

Noem uw "hoogglans" afwerking, overeenkomstig de werkelijkheid, "zijdeglans". Dan behoeft u op de website geen verdere uitleg te geven en voorkomt klachten achteraf.
Werk ze beter af, zonder hobbels.
Gebruik, indien mogelijk, geen waterverf.
Biedt de mogelijkheid meubels te leveren zonder lakwerk, zoals b.v. "zuilenopmaat.nl" dat doet.
Hierdoor kan ook uw levertijd omlaag en kunnen de klanten zelf elke afwerking kiezen.
Indien gevraagd wordt om een "prijs en levertijd" vermeld dat behalve de prijs, ook de levertijd.

Reactie Castor Interieur:

Hallo mr. Magnee,

Het is erg jammer dat u niet tevreden bent over het meubel. Op onze site geven we echter duidelijk aan dat de optie Hoogglans iets meer glans heeft dan Zijdeglans, maar dat het zeker geen pianoglans is. Ook de optie om het meubel onbehandeld afgeleverd te krijgen kunt u gewoon kiezen op de site, dan gaat de prijs ook nog een stuk omlaag.
Wat u bedoeld met hobbels kan ik vanaf hier moeilijk inschatten,
Watergedragen verven zijn tegenwoordig van vergelijkbare kwaliteit (aangezien het meubel alleen voor binnen bedoeld is), ik weet niet precies wat u daarmee wilt zeggen... misschien kunt u dat nog laten weten?

D. Rietveld

Uitstekend! Uw mensen zijn correct en bereid om mee te denken. Ook vond ik het erg fijn dat toen bleek dat de kasten niet door het trapgat pasten, ze weer door u werden meegenomen voor tijdelijke...

De flexibiliteit en het meedenken van uw mensen.

Reactie Castor Interieur:

Fijn om te horen dat u zo enthousiast bent! Het was even jammer dat u het trapgat te groot had ingeschat, maar op deze manier konden we het toch oplossen. We kunnen de kasten moeilijk bij u voor de deur achterlaten...

We wensen u nog jaren veel plezier met uw aankoop!

Peter

Goede service, fantastische tafel, kwalitatief hoogstaand

Goede afspraken over levering, netjes bezorgd, de bestelde tafel was boven verwachting mooi

Maarten Reuvekamp

Gewoon prima!

Jacquelien de Rooij

Wij zijn heel tevreden over de meubels die door Castor gemaakt zijn. Mooi materiaal en mooi afgewerkt.

Goede informatie en sowieso leuk om bij Castor te gaan kijken.