9.5/10
9.5/10

Hanneke

Goed lopende afwikkeling van de bestelling en een vlotte levering . De produkten waren netjes en zorgvuldig verpakt.
Heel leuk vonden wij de handgeschreven postcard van Jane die erbij zat....

Duidelijke website, mooie foto's.

wij hebben besteld via casaquente en kregen een beoordeling aanvraag van plastic vloerkleden, we kenden dit helemaal niet. onze beoordeling geldt voor casaquente de andere site hebben we (nog) niet bekeken.

Zima

Overzichtelijke website.
Eenmaal besteld goede communicatie over verloop van je bestelling en de (snelle) bezorging daarvan. Product is van goede kwaliteit.

Snelle levering met een persoonlijke touch in de vorm van een kaartje.

Jennifer

De bestelling via de site verliep soepel

Op de site moet je doorklikken voor je de maten van de kleden ziet. De maat is een belangrijk selectie criterium.

Geweldig

snelle levering; zorgvuldig verpakt

Herman

Snelle levering. Vandaag besteld, morgen in huis.

Duidelijke informatie op de website. Snelle levering.

P. Wijmans

Overzichtelijke site, eenmaal besteld, volgende dag in huis!

Duidelijke foto' s van de vloerkleden, heldere omschrijving.

Ga zo door!

Beautiful products, good communication and delivery!

Marc

Goed zonder meer..

Prijs/kwaliteit

Zelf vond ik dat het lang heeft geduurd om mijn kleed te mogen ontvangen. Er stond vermeld binnen 2 weken. Maar verder was de kleed netjes ingepakt afgeleverd.

Reactie Plasticvloerkleden:

Beste,
Twee weken klinkt erg lang, dus ik heb de gegevens van de levering er even bij gezocht. U heeft uw kleed afgelopen vrijdagavond besteld. Maandag is het verzonden en woensdag is het bij u bezorgd. De Post heeft er wellicht een dag langer over gedaan dan zou moeten, maar dat is toch geen twee weken? Ik ben blij dat het kleed goed aangekomen is en dat u er verder blij mee bent. Ik wens u een hele fijne zomer en graag tot een volgende keer.
Jane Demmer