9.5/10

Sharon

Superleuk kleed en hele goede service! Top!

Heel klantvriendelijk. Het lukte niet om diezelfde dag het kleed te verzenden en toen ontving ik heel netjes een mailtjes dat de levering een dag later zou zijn dan gepland.

Desiree Anthonijsz

Vorig jaar heel plezierig de eerste aankopen gedaan en dit keer wilde ik mijn vloerkleed alleen via hen kopen. De benadering is persoonlijk, de producten goed en aanlokkelijk geëtaleerd met de...

Ja, op het moment dat ik extra wensen had heb ik persoonlijk contact gehad. Alles vriendelijk beantwoord en perfect verlopen.

Zou de collectie graag wat uitgebreider zien, vooral in de Indiase kleden.

Positief snelle levering klantvriendelijk

klantvriendelijk flexibel

Studio 1-2-Many

Goede ervaring. Er werd onmiddellijk en inhoudelijk gereageerd op mijn vraag waar mijn bestelling bleef en ook werd er actie ondernomen.

Jazeker. Betrouwbaar bedrijf. Uitstekende communicatie. Aardige toon.

nee

Prachtig kwalitatief materiaaal

Persoonlijk kaartje toegevoegd

In orde

Snelle afhandeling van bestelling

snelle levering

Zeer correct en snelle levering

Nogmaals een zeer prettige afhandeling, super snel geleverd.
Het product is wat ik had gehoopt, heel mooi.
Ook nog een persoonlijk kaartje, heel leuk.

Nee, ik ben zeer tevreden. (Het heeft wel een poosje geduurd voor dat ik de site had gevonden)

Liz van de meerakker

3x vloerkleden besteld. De eerste keer een prachtig groot groen kleed in het voorjaar van 2018. Daar kwam helaas een hete pan op. Bijna tegelijkertijd 3 kleinere roze kleedjes. Deze waren helaas...

Vriendelijke communicatie.

Alle producten zijn van verschillende kwaliteit, maten zijn niet betrouwbaar. Het laatste kleed van 125 euro is duidelijk een kat in de zak. Jammer dus.

Reactie Plasticvloerkleden:

Beste,

Jammer dat je niet tevreden bent met de kwaliteit van het kleed. De plastic kleden op onze website komen van verschillende leveranciers, dus er kan inderdaad verschil zitten in de kleden en de manier waarop ze geweven zijn. Als je contact met ons opneemt, kunnen we kijken hoe we het op een goede manier kunnen oplossen.
Met vriendelijke groeten,
Jane Demmer

Petra

Prima ervaring

Ellen

Mooi product, voldoet precies aan de verwachting. Bijzonder snelle levertijd en attent detail: een gezellig handgeschreven kaartje erbij!

Product, levertijd en klantvriendelijkheid

Geen!