HE Tuinmachines Zevenaar

Super! Ondanks blind gekocht toch een nette tweedehands container gekregen.
Waterdicht is nog afwachten op een regenbui.....maar dat zal dan ook wel goed zijn!
Transport bedrijf super en...
Super! Ondanks blind gekocht toch een nette tweedehands container gekregen.
Transport bedrijf super en super tevreden.....heeft veel moeite gedaan om de container op zijn plaats te krijgen.....een dikke pluim voor de chauffeur!!!!

Timberwolf bv

Correct, snel en goed.

Wilco

Goed, professioneel.

Robbie Personal Training

De telefonische service van Louise was perfect. Hierdoor soepel, moeiteloos en snel een mooie gebruikte container geleverd gekregen. Het contact ging telefonisch en de afwikkeling ging goed via mail... De telefonische service van Louise was perfect. Hierdoor soepel, moeiteloos en snel een mooie gebruikte container geleverd gekregen. Het contact ging telefonisch en de afwikkeling ging goed via mail en app.

Chocolatemakers

Containers makkelijk en snel besteld. Transport en plaatsing prima verlopen. Kwaliteit van de container valt iets tegen. Linker deur gaat niet goed open/dicht. Frame is denk ik teveel verbogen.

Jordan Altena

Bestellen van de container ging perfect.
Bestelling van de website liep op dat moment niet goed even gebeld en het was allemaal zo geregeld.
Opgegeven om te leveren op 22-05, dit was geen...
Bestellen van de container ging perfect.
Opgegeven om te leveren op 22-05, dit was geen probleem.
Er werd aangegeven dat ze normaal 1 uur voor leveren bellen.
Maar ik werd 20-05 al gebeld met een tijdafspraak, dit was ideaal, hoefde ik dus niet de hele dag te wachten.
Tijd van 8 uur was afgesproken en 7:55 was de chauffeur er al.
Heeft veel moeite gedaan om hem op de plek te zetten waar ik hem graag wou.
Zeer goed service

E.S.P. b.v.

Makkelijke webshop en je bent er altijd snel geladen.

Lemutech

Snelle en goede service!