Uitstraling Showroom
Levering/ Service
9.8/10
Diversiteit Collectie

C. Kroon

Wat een topbedrijf!!! Vriendelijk personeel, warme ontvangst, goed advies, goede prijs kwaliteit en niet te vergeten het contact vooraflevering inzake de planning etc. Er zijn weinig bedrijven die... Wat een topbedrijf!!! Vriendelijk personeel, warme ontvangst, goed advies, goede prijs kwaliteit en niet te vergeten het contact vooraflevering inzake de planning etc. Er zijn weinig bedrijven die dit kunnen evenaren. Ik zeg doen!

Nee,

Bruin

Aantal maal reeds via Carre spullen gekocht en altijd een goede service gehad.
Aantal maal reeds via Carre spullen gekocht en altijd een goede service gehad.
Heel prettig dat ze met eigen mensen werken bij de aflevering. Je ziet direct dat dit invloed heeft op het resultaat.

Familie Ventroni

Klantvriendelijk en zeer goede MONTAGESERVICE!!!

Alie Tuijp

Hele mooie grote winkel,veel keus, goeie service en heel leuk personeel!

Goede en snelle service.
Vriendelijk personeel.
En zeer vriendelijke en goede montageservice.

K. Brons

Goede service, snelle levering, vriendelijk personeel, super tevreden!!

Karin Rem

Wij hebben bij carre een boxspring en een kledingkast gekocht. Heel vriendelijk personeel en zeer behulpzaam en kundig bij het uitkiezen van het juiste matras.
Wij zijn ook zeer tevreden over...
Wij zijn ook zeer tevreden over Kees en Taran die de spullen kwamen brengen en plaatsen.
Alles netjes en in overleg geplaatst en al het verpakkingsmateriaal werd door hun meegenomen.
Gewoon top !

Familie van Lingen

Na een aantal gezellige bezoekjes (onder het genot van een lekker kopje koffie) aan Carré hebben wij de vloer en meubels met behulp van John uitgezocht voor onze verbouwde benedenverdieping, het was... Na een aantal gezellige bezoekjes (onder het genot van een lekker kopje koffie) aan Carré hebben wij de vloer en meubels met behulp van John uitgezocht voor onze verbouwde benedenverdieping, het was moeilijk alles goed passend bij elkaar te krijgen maar met hulp van John is dat gelukt. Inmiddels is alles klaar en genieten we van een prachtige benedenverdieping. De vloer is zeer vakkundig gelegd, de meubels zijn nog mooier als we dachten en zijn keurig afgeleverd, er werden gelijk viltjes onder de meubels geplakt, kortom alles is top! Wij zijn zeer tevreden over Carré. John bedankt voor je vakkundige hulp!

Familie Sier

Inmiddels een aantal weken aan het genieten van ons prachtige nieuwe huis ! Na een heleboel bezoeken aan de showroom (steevast ontzettend gezellig begroet door Harm 😃) werd alles helemaal perfect... Inmiddels een aantal weken aan het genieten van ons prachtige nieuwe huis ! Na een heleboel bezoeken aan de showroom (steevast ontzettend gezellig begroet door Harm 😃) werd alles helemaal perfect afgeleverd en geïnstalleerd. Geen vraag was teveel, en zelfs als wij iets wilden dat eigenlijk niet kon werd het toch dezelfde dag geregeld ! Wij zijn heel erg blij en tevreden, een dikke 10 !

QStylez

Binnen ons nieuwe kantoor hadden we een hoekbank nodig die ook onze ruimte wat meer kleur kon geven. Tevens hadden we de nodige haast in verband met de (officiële) opening van ons kantoor. Binnen 3... Binnen ons nieuwe kantoor hadden we een hoekbank nodig die ook onze ruimte wat meer kleur kon geven. Tevens hadden we de nodige haast in verband met de (officiële) opening van ons kantoor. Binnen 3 dagen stond de eyecatcher vakkundig op 3 hoog en we hebben er nog altijd veel plezier van!