Uitstraling Showroom
Levering/ Service
9.8/10
Diversiteit Collectie

Fam. Zwarthoed

Wij zijn heel goed geadviseerd en het personeel denkt met je mee.

Alexandra

Bij toeval zijn we bij deze winkel beland, eerst eens binnen gelopen om wat inspiratie op te doen voor ons nieuw te bouwen huis, zeer vriendelijk te woord gestaan, daarom later weer terug gegaan en... Bij toeval zijn we bij deze winkel beland, eerst eens binnen gelopen om wat inspiratie op te doen voor ons nieuw te bouwen huis, zeer vriendelijk te woord gestaan, daarom later weer terug gegaan en uiteindelijk alles daar gekocht. Van houten vloer, shutters, gordijnen, meubels, lampen tot aan slaapkamer. Op alle fronten zeer tevreden. Deskundig advies, meedenken over planning, vakkundige mensen die het werk komen doen. Alleen maar lof voor deze winkel.

Ik kan geen enkel verbeterpunt bedenken.

v persie

Prettige verkopers nemen de tijd voor je en denken mee
afspraak helder geen bezorgkosten en montage door vakkundig personeel top

nivo vasthouden is genoeg

C. Kroon

Wat een topbedrijf!!! Vriendelijk personeel, warme ontvangst, goed advies, goede prijs kwaliteit en niet te vergeten het contact vooraflevering inzake de planning etc. Er zijn weinig bedrijven die... Wat een topbedrijf!!! Vriendelijk personeel, warme ontvangst, goed advies, goede prijs kwaliteit en niet te vergeten het contact vooraflevering inzake de planning etc. Er zijn weinig bedrijven die dit kunnen evenaren. Ik zeg doen!

Nee,

Bruin

Aantal maal reeds via Carre spullen gekocht en altijd een goede service gehad.
Aantal maal reeds via Carre spullen gekocht en altijd een goede service gehad.
Heel prettig dat ze met eigen mensen werken bij de aflevering. Je ziet direct dat dit invloed heeft op het resultaat.

Familie Ventroni

Klantvriendelijk en zeer goede MONTAGESERVICE!!!

Alie Tuijp

Hele mooie grote winkel,veel keus, goeie service en heel leuk personeel!

Goede en snelle service.
Vriendelijk personeel.
En zeer vriendelijke en goede montageservice.

K. Brons

Goede service, snelle levering, vriendelijk personeel, super tevreden!!

Karin Rem

Wij hebben bij carre een boxspring en een kledingkast gekocht. Heel vriendelijk personeel en zeer behulpzaam en kundig bij het uitkiezen van het juiste matras.
Wij zijn ook zeer tevreden over...
Wij zijn ook zeer tevreden over Kees en Taran die de spullen kwamen brengen en plaatsen.
Alles netjes en in overleg geplaatst en al het verpakkingsmateriaal werd door hun meegenomen.
Gewoon top !