Carpar

Ron Gulikers

Ik ben tevreden over de kwaliteit van mijn radio navigatie via Carpar. Nadien kreeg ik als service de ontgrendel sleutels en een verloopkabel gratis nagestuurd. Goede service en vriendelijk...

Gilbert

Goede en snelle levering.
Goede kwaliteit voor goede prijs.

Mitchell Kok

Snelle levering. Vriendelijke medewerkers. Snel contact mogelijk via de chat op de website.

Gertjan Laenen

Snelle en vlotte levering. Groot assortiment. En heel behulpzaam.

Lieuwe Verhaag

Bestelling goed ontvangen. Levering duurde een week langer maar ik werd netjes op de hoogte gehouden.

Jos

Prima leverancier, goede kwaliteit, snelle levering.

Arjan

Goede service qua inbouwen.
Product kwaliteit (inbouw radio met navigatie) slecht. Ruis en niet functionerende onderdelen.
Geld terug gekregen via externe partij bol.com. Was deze er...

Reactie Carpar:

Beste Arjan,

Eerlijk gezegd verbaasd het mij een beetje dat je ons negatief beoordeeld, wij hebben zo erg ons best gedaan om je tevreden te stellen maar blijkbaar is dat niet gelukt.

Wij hebben altijd op tijd gereageerd op je mails, als laatst gaf je zelf ook aan dat deze in de spambox terecht was gekomen, daar kunnen wij niks aan doen. Ook doen wij nooit moeilijk om geld terug te betalen indien het product netjes weer wordt ingeleverd.

Je hebt het aankoopbedrag retour gekregen via Bol.com omdat je het product ook daar hebt besteld. Omdat wij administratiekosten betalen aan Bol.com is het ook de bedoeling dat je administratieve zaken met hun regelt. Uiteindelijk heb ik na 5 keer mailen dit aan je duidelijk gemaakt want zoals ik al eerder ook zei, kunnen wij geen geld retour betalen als er een retour niet via Bol.com wordt aangemeld.

Over de kwaliteit van de radio twijfelen wij niet.

Veel succes met het vinden van een autoradio.

Team Carpar

Klazien Gorter

Geweldige service nadat mijn bestelling niet meer geleverd kon worden hebben ze direct een vervangende artikel aangeboden.