Carpar

Je aankoop wordt beschermd

Michael

Ze zijn heel eerlijk en vriendelijk, en sturen het pakket snel op

Strengths

snelle levering en eerlijk

Vermeeren

Hartelijk bedankt voor de goede service die jullie leveren.
Zonder afspraak toch even langs gegaan.omdat ik er zelf niet kwam.
En jullie hebben voor mijn mijn radio gemaakt super blij...

Mike zwier

Koplampen gekocht. Naar een week ondanks bericht dat het verzonden was nog niet binnen meerdere keren geprobeerd contact te zoeken maar ook hier word op geen enkele manier gehoor gegeven. Op laats...

Reactie Carpar:

Beste Michael,

Bedankt voor je bericht.
Ik begrijp dat je ons telefonisch te pakken hebt gekregen. Heb je wel binnen de kantoortijden gebeld?
Dit pakketje hebben we op tijd verstuurd, maar lijkt er op dat deze iets vertraagd bij DHL.
Het track en trace heb je per mail ontvangen.
Ik ga in de tussentijd DHL verzoeken om deze dringend af te leveren (mochten ze dat nog niet hebben gedaan).

Groetjes,

Sel van Carpar

Angela

Autoradio gekocht waarbij in de advertentie staat dat deze geschikt is voor caddy 2003-2013. Na inbouw blijkt de canbus niet te functioneren. Via mail van carpar kreeg ik te horen dat canbus niet...

pedro depuydt

Zeer snelle levering ,mooier als verwacht ,ik zal een foto sturen van zodra ze erin zitten
ik ben een zeer tevreden klant ,ik zal zeker jullie site aan vrienden doorgeven :)

Paul

Erg goed! product was goed geleverd en snelle service

Soeradj Bhattoe

Heel slecht bedrijf, telefonisch NIET te bereiken.
Mail contact is zeer slecht.
Niemand aan te raden.

Strengths

Ik vindt het tot nu toe erg jammer dat ik mijn aankoop heb gedaan bij hun.
Denk aub 9x na voor je wat bestelt bij hun.
Een slechtere webshop/winkel kan ik me niet voorstellen.

Reactie Carpar:

Beste klant,

Bedankt voor je feedback. Wij zijn zeer verbaasd over deze beoordeling.
Wij hanteren levertijden van 1-3 werkdagen, jouw zending is binnen deze termijn afgeleverd.
Van PostNL heb je een track en trace mail ontvangen om jouw op de hoogte te houden van je zending.

Blijkbaar heb je ons gisteren proberen te bellen, maar ons niet te pakken gekregen.
Zoals je wellicht wel hebt gelezen was er een Code Oranje afgegeven wegens het weer/storm.
Hierdoor waren wij ook niet aanwezig op werk. We vinden het zeer teleurstellend om onterecht deze beoordeling voorbij zien te komen.

Groetjes,

Team Carpar

Velleman Didier

Ik zeg dit graag dit bedrijf is top alles goed op gevolgd van à tot z .

H.J. van der Wal

Geweldig geholpen, aftersales ook top. Leuke mensen. Aanrader!