hanneke nauta

Super service

het informeren van de klant,daar kunnen vele webwinkels een voorbeeld aan nemen

Virginie V

Snel geleverd, goede producten!

Snelle levering. Artikel kwam overeen met de foto. Niet duur.

Misschien nog wat meer de producten beschrijven op de site. Nu moet je echt op de foto afgaan.

N. Leemburg

Prima bedrijf, maar wel een minpuntje.

Snelle communicatie via de mail. Veel maten verkrijgbaar.

Ontzettend jammer dat wanneer er iets mis blijkt met je broek, in dit geval draai pijp /taille, je het niet kan ruilen voor een andere. Omdat je het gedragen hebt. Maar ja, ik kwam er pas achter... Ontzettend jammer dat wanneer er iets mis blijkt met je broek, in dit geval draai pijp /taille, je het niet kan ruilen voor een andere. Omdat je het gedragen hebt. Maar ja, ik kwam er pas achter nadat ik onderweg was in de auto naar het feest. Daarvoor alleen gepast om de maat te checken 🙃. Dus veel keus had ik niet.
Omdat ik eigenlijk deze outfit binnenkort weer nodig heb, moet ik een nieuw exemplaar aanschaffen. Niet een ramp, maar wel jammer.

Grotenhuis

Oké

Goede levering

Retour zending zelf betalen oké maar als je dan ook nog qua aankoopbedrag van de retourzending onder de €70 komt ga je nogmaals de verzendkosten betalen.. al met al had ik het qua bedrag wat ik... Retour zending zelf betalen oké maar als je dan ook nog qua aankoopbedrag van de retourzending onder de €70 komt ga je nogmaals de verzendkosten betalen.. al met al had ik het qua bedrag wat ik kwijt ben aan verzending en retour het artikel net zo goed kunnen houden.

Cynthia

Lang moeten wachten op bestelling....de bestelling duurde heel lang waarop ik heb gezegt ik wil hem niet meer ze hebben hem daarna als nog verstuurd uiteindeljk waardoor ik dus nu met pakket zit en... Lang moeten wachten op bestelling....de bestelling duurde heel lang waarop ik heb gezegt ik wil hem niet meer ze hebben hem daarna als nog verstuurd uiteindeljk waardoor ik dus nu met pakket zit en extra verzendkosten..waardeloos

Beter communiceren en klantvriendelijkheid

Ellen

Mega Mindy pak gekocht voor 3-5 jarigen. Te krap voor meisje van gemiddelde lengte dat 4 wordt. Pak retour gezonden en nieuwe bestelling geplaatst: 2x verzendkosten á 4,95. Balen dat niet op de... Mega Mindy pak gekocht voor 3-5 jarigen. Te krap voor meisje van gemiddelde lengte dat 4 wordt. Pak retour gezonden en nieuwe bestelling geplaatst: 2x verzendkosten á 4,95. Balen dat niet op de website staat dat het pak erg klein valt en dat ik daardoor 2x verzendkosten moet betalen. De volgende keer bestel ik ergens anders.

Mooie foto's.

Vermeld op website dat pak heel klein valt. Ik wilde nog het mega Mindy masker bestellen, maar kon deze niet in mijn winkelwagen krijgen.

Lynn

Super! Vlotte service en producten komen overeen met de website.

Correcte beschrijving van de producten.

Producten die niet leverbaar zijn liever niet tonen. Wordt nu nog getoond tussen producten die je wel kan bestellen (zelfs met de filter).

Willemijn

Nette, snelle levering!

Nette snelle levering

Maten van sommige kleding kloppen totaal niet. Blouse voor man kon besteld worden in maat S/M of L/XL. Eerst L/XL besteld, deze was zó bizar groot; op z'n minst een XXXL.. Blouse opnieuw besteld in... Maten van sommige kleding kloppen totaal niet. Blouse voor man kon besteld worden in maat S/M of L/XL. Eerst L/XL besteld, deze was zó bizar groot; op z'n minst een XXXL.. Blouse opnieuw besteld in S/M, is nog steeds flink groot. Kosten voor ruilen (terugsturen en opnieuw bestellen) zijn aanzienlijk. Reëele maten weergeven op de website is een groot verbeterpunt!

Thijs francke

Top geregeld allemaal!

Goed product

Levering zou sneller mogen

Goede en snelle levering!

Realitischere foto’s op website