Desiree

Slechte levering, stond op de website dat het de volgende dag in huis zou zijn, in de avond een mail dat het vanaf een andere vestiging kwam en daardoor dus niet op tijd zou zijn. Meteen in de... Slechte levering, stond op de website dat het de volgende dag in huis zou zijn, in de avond een mail dat het vanaf een andere vestiging kwam en daardoor dus niet op tijd zou zijn. Meteen in de ochtend een mail gestuurd dat ik wil annuleren want ik had het die dag nodig, ze stuurde het pakket alsnog gewoon op. Waardoor ik verzendkosten + retourkosten heb moeten betalen en deze worden niet gecrediteerd.

Communicatie

Yvonne van den Heuvel

Zeer uitgebreide keus

Zeer uitgebreide keus

De opmerking, vandaag voor 15:00 uur besteld is morgen geleverd, dat klopt niet. Mijn bestelling kwam pas de derde dag

ASZ

Beschrijving van artikel komt niet overeen met wat je ontvangt (pruik staat op alle plaatjes, maar niet ontvangen. Staat niet op website dat deze er niet bij in zit)

Levering kwam op tijd

Specificeer wat onderdeel is van kostuum en wat niet

Caroline

Goede communicatie

Carla

Keurige levering snel en optijd en mooie jassen

Up to date duidelijke foto's veelzijdig aanbod

Nog wat meer maten kunnen leveren

Schippers

Prima. Outfits zien eruit zoals op de foto. Fijn dat ze ook goede keuze hadden in kleine maat (74) babykleding

Voorraad, levertijd

Communicatie over levering kan iets beter

Karin

Snelle service. Maattabellen op site kloppen helaas niet. Pak van 152cm is voor mijn zoon van 145cm veel te klein. Dan is het wel zuur dat verzend- en retourkosten (7,95) voor eigen rekening zijn.

Snelle service en levering

Duidelijker maatadvies geven

M.

Slecht geen product ontvangen en geen oplossing

Product leveren

Mark

Een tegenvaller, een van de bestelde pakken was slecht gestikt en moest direct gemaakt worden. Voor de Chinese kwaliteit is de prijs ook veel te hoog.

Op tijd geleverd

Voor de prijs moet kwaliteit omhoog

Maastricht

Prima levering