8.5/10

Heidi

Snelle levering maar niet tevreden van het bestelde pakje. Niet voor herhaling vatbaar

Beste Heidi,

Jammer dat de bestelling niet naar wens is. Je kan hem uiteraard retour sturen zodat je je geld weer terug krijgt. Je geeft ons overigens op andere punten ook een slechte beoordeling. Heb je hier nog feedback over?

K. Seinstra

Leuk/breed assortiment

Nikki

Goed, snelle levering en goede kwaliteti

M.Pasma

Te lange afhandeling met retour, Geen factuur ontvangen en krijg het geld met moeite terug

Beste Maaike,

Vanwege de carnavalsdrukte doen de retouren er iets langer over dan normaal. We zijn namelijk een paar dagen dicht geweest en hebben meer dan normaal te verwerken. Niks duurt langer dan de aangegeven week die op onze site staat. Mocht er iets niet kloppen laat het mij dan weten, zodat we het kunnen oplossen voor je.

lisette scheerder

Prima, snel en goed

Anne Wijngaard

Goede service, ook retouren is goed en snel. Jammer was het 1 van de dingen die ik had besteld na 1 keer wassen al kapot, maar de rest was Super!

Voor dochter

Eerste order: carnavalspak giraffe. Prachtig pak. Supersnelle levering

S. Brandenburg

Slecht, niet het juiste artikel geleverd. Retour gestuurd. Andere nooit meer ontvangen!

Snel geleverd

Beste mevrouw Brandenburg,

Vervelend dat u de verkeerde zending heeft gehad. Ik zie echter dat de retour is verwerkt en direct terugbetaald. Dit proces gaat automatisch en zonder aankondigen weten ze niet dat dit omgeruild dient te worden. Het bedrag is dan ook teruggestort ipv een andere zending op te sturen.

Excuses voor het ongemak.

wanders

Op maandag een verkleedsetje besteld voor carnaval op vrijdag op school. Levertijd zou 2 à 3 werkdagen zijn. Setje zou dan op woensdag, uiterlijk donderdag binnen moeten zijn. Helaas kwam het setje...

Geen sterke punten.

Beste mevrouw Wanders,

Onze excuses voor de late levering. De levertijden zijn indicatief en worden 90% van de tijd gehaald. Wij zijn altijd afhankelijk zijn van transport naar ons, maar ook naar u als klant. Het kan dus wel eens voorkomen, zoals nu dat het een dag later is. Ik zie dat het bedrag direct is terug gestort, kunnen we u verder nog ergens mee helpen?