Ik ben tevreden over de specificaties en duidelijkheid van de factuur
9.8/10
Ik ben tevreden hoe de uitvaartverzorger inspeelde op onze wensen en omstandigheden
9.8/10
Ik ben tevreden over de begeleiding door de uitvaartleider op de dag van de uitvaart
Ik ben tevreden over het verloop van de gehele uitvaart
Ik ben tevreden over de informatie die de uitvaartverzorger mij bood
9.8/10
Ik ben tevreden over de rouwbrieven
Ik ben tevreden over het assortiment van producten welke mij zijn aangeboden

M. de Velde H-K

Zeer goed, professioneel en vriendelijk met steeds gedoseerde informatie.

Erg positieve ervaring

Andre Vos en Margriet van Dijk

Wij zijn zeer dankbaar dat Carla er voor ons was in deze moeilijke dagen waarin veel geregeld moest worden in een korte tijd!

Indien u nog overige op- en/of aanmerkingen heeft kunt u die hier achterlaten.

Carla heeft veel ervaring en weet van aanpakken!

Gerda Udema

Wij zijn blij met de wijze waarop Carla de voorbereidingen en de uitvaart heeft verzorgd. Ervaren, bijzonder empatisch, ze luisterde vol aandacht naar onze wensen en vervulde die. Met haar... Wij zijn blij met de wijze waarop Carla de voorbereidingen en de uitvaart heeft verzorgd. Ervaren, bijzonder empatisch, ze luisterde vol aandacht naar onze wensen en vervulde die. Met haar begeleiding hebben wij een fijne sfeer weten te creëren. Wij denken met een warm hart terug aan het afscheid.

Ingrid Prakken

Meedenkend, actoef betrokken, becheiden persoon, zeer prettig in de omgang.

...

Geertje Roelofsen

De begeleiding door Carla vd Burg was heel prettig. Ze is vriendelijk, straalt rust uit, helpt je op weg, geeft tips en zorgt dat alles goed geregeld wordt.

Helemaal tevreden

Bernadette Martin

Warm, persoonlijk en betrokken. Carla heeft vanaf het eerste contact fantastisch met ons meegedacht zodat wij, ondanks Corona, kunnen terugkijken op een mooie uitvaart.

Reinier

Prima dienstverlening, vriendelijk én efficient. Carla van der Burg weet hoe complexe zaken opgelost kunnen worden. Veel mogelijkheden voor eigen inbreng.

Indien u nog overige op- en/of aanmerkingen heeft kunt u die hier achterlaten.

Wij raden Carla van der Burg Uitvaartverzorging aan iedereen in de (ruime) regio Groningen aan.