Ik ben tevreden over de specificaties en duidelijkheid van de factuur
9.8/10
Ik ben tevreden hoe de uitvaartverzorger inspeelde op onze wensen en omstandigheden
Ik ben tevreden over de begeleiding door de uitvaartleider op de dag van de uitvaart
9.8/10
Ik ben tevreden over het verloop van de gehele uitvaart
Ik ben tevreden over de informatie die de uitvaartverzorger mij bood
9.8/10
Ik ben tevreden over de rouwbrieven
Ik ben tevreden over het assortiment van producten welke mij zijn aangeboden

A.Groeneveld-Visser

In een woord prima , zowel qua informatie als ondersteuning

Indien u nog overige op- en/of aanmerkingen heeft kunt u die hier achterlaten.

Zoals het aantal sterren al aangeeft heb ik geen verdere op- en aanmerkingen

Familie de Kruijf

Mijn tante stapte over op vrije energie op een manier waarop we vooral vreugde ervaarden. Met vier dierbaren rond haar bed zagen we hoe zij uit haar lichaam vertrok terwijl haar hand werd... Mijn tante stapte over op vrije energie op een manier waarop we vooral vreugde ervaarden. Met vier dierbaren rond haar bed zagen we hoe zij uit haar lichaam vertrok terwijl haar hand werd vastgehouden. We wisten dat zij stervende was, en haar sterven voelde als een soort geboorte. En dan komt het moment wie gaat onze uitvaaronderneemster worden. Intuïtief zocht ik naar een vrouw in de buurt uit mijn tantes leefomgeving. De zus van mijn tante stemde hiermee in, Carla haar naam was haar niet onbekend. En daar begon onze ervaring met Carla van der Burg. Zij luisterde en gaf ruimte voor onze verhalen en sloot daardoor goed aan bij de wensen die door mijn tante waren opgesteld. Carla was aanwezig op de juiste momenten. Tijdens de uitvaart was zij in staat om precies aan te voelen wat haar rol was. Aanwezig en op de achtergrond op het moment dat we met elkaar intieme verhalen over het leven van mijn tante deelden. Afgestemd, betrokken, vakkundig, intuïtief, aandachtig, duidelijk, vriendelijk zijn woorden die bij de begeleiding passen die Carla ons bood. Wij zijn Carla dankbaar voor haar zorg en deskundigheid in een voor ons dankbare en ook intense periode.

Indien u nog overige op- en/of aanmerkingen heeft kunt u die hier achterlaten.

Zo mooi dat er ook na de uitvaart nog even contact was om na te praten.

Aafke

Een fijne, rustige aanpak met veel aandacht voor onze wensen.

Blij met onze keuze!

Familie Pruis

De hele familie is content met de geboden begeleiding en uitvoering

Michael en Valerie

Wij zijn heel tevreden over de uitvaartverzorging. Wij wisten heel weinig over hoe/wat we allemaal moesten plannen, en Carla heeft ons hierbij heel goed geholpen en begeleid.

Indien u nog overige op- en/of aanmerkingen heeft kunt u die hier achterlaten.

Zou deze uitvaartverzorging zeker aanraden.

Menne Glas

We (mijn zus en ik) hebben Carla via een advertentie op zondagmorgen opgebeld na het overlijden van mijn vader. Zij nam op (itt tot een ander), was spoedig aanwezig, en heeft de uitvaart doortastend... We (mijn zus en ik) hebben Carla via een advertentie op zondagmorgen opgebeld na het overlijden van mijn vader. Zij nam op (itt tot een ander), was spoedig aanwezig, en heeft de uitvaart doortastend en naar onze mening goed geregeld.

Indien u nog overige op- en/of aanmerkingen heeft kunt u die hier achterlaten.

Geheel en al in het begin had genoemd mogen worden dat de bijeenkomst niet aan het crematorium gebonden is

Stella Torn Broers

Uiterst prettige begeleiding en hulp, persoonlijk met warme aandacht voor dat wat er speelt in treurige en weerloze tijd

Indien u nog overige op- en/of aanmerkingen heeft kunt u die hier achterlaten.

Geen opmerkingen; alleen veel dank

Maureen Pruijs

Zeer betrokken en persoonlijk.

Indien u nog overige op- en/of aanmerkingen heeft kunt u die hier achterlaten.

Carla heeft door haar persoonlijke en betrokken begeleiding en haar rust en integriteit ervoor gezorgd dat ik met warmte aan het afscheid van mijn man kan terugdenken. Hierdoor heeft zij mij een... Carla heeft door haar persoonlijke en betrokken begeleiding en haar rust en integriteit ervoor gezorgd dat ik met warmte aan het afscheid van mijn man kan terugdenken. Hierdoor heeft zij mij een stukje troost gegeven in de meest moeilijke periode van mijn leven.

Willem Pots

Van het eerste contact tot en met het eindgesprek was was het contact prettig. Carla is betrokken, persoonlijk, zeer professioneel, ze ontzorgt. Ze speelt bovendien perfect in op de wensen en... Van het eerste contact tot en met het eindgesprek was was het contact prettig. Carla is betrokken, persoonlijk, zeer professioneel, ze ontzorgt. Ze speelt bovendien perfect in op de wensen en behoeften van de opdrachtgevers. Ze laat de perfecte mix zien van betrokkenheid en ruimte geven. Wij kunnen ons in het hectische proces dat na een overlijden op gang komt geen betere begeleiding voorstellen!

Dank voor alles!!!

Diepeveen

Heel persoonlijk en gericht op de wensen van de nabestaanden

Geen.